Jak już informowaliśmy w notce nadesłanej przez producenta, na początku października rusza nowa odsłona kampanii Grey Group stworzonej dla napoju energetyzującego BLACK, produkowanego przez FoodCare. Mimo sprzeciwu Komisji Etyki Reklamy spot nadal będzie emanować zmysłowością oraz seksownością, a Mike Tyson pokaże jak Black Power działa na kobiety!
W nowym spocie kampanii telewizyjnej, Mike Tyson ponownie zdradza, jaką moc ma Black, ale tym razem w zmysłowy i seksowny sposób, aczkolwiek nadal z lekkim przymrużeniem oka! Płeć piękna staje się zniewolona efektem oraz potencjałem, jakim napój obdarza mężczyznę. Spot stanowi uzupełnienie dwóch poprzednich części kampanii, która wystartowała na początku czerwca.
Kampania BLACK z udziałem Mike’a Tysona jest emitowana w telewizji, Internecie oraz na nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Kreację do kampanii stworzyła damska część zespołu: Daniela Studzińska (Senior Art Director) oraz Magdalena Wiśniewolska (Senior Copywriter) przy współpracy z męskim teamem Szymonem Demirkol (Senior Art. Director) oraz Jackiem Wójcikiem (Senior Copywriter). A wszystko pod opieką Dyrektora Kreatywnego - Grzegorza Waliczka. Za obsługę Klienta odpowiadali Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Rafał Zagórski (Account Supervisor) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwała Agata Bereś we współpracy z Tomaszem Skrodzkim z Papaya Films. Reżyserem spotów TV była Kasia Adamik, autorem zdjęć – RDK Productions. Zdjęcia do statycznych form reklamowych wykonał Ilario Magali.
Wyjaśnijmy, że w związku ze skargą wniesioną do Komisji Etyki Reklamy, zespół orzekający stwierdził na posiedzeniu 20 września, iż z uwagi na zawarte w reklamie napoju Black treści, reklama nie powinna być rozpowszechniana bez ograniczeń godzinowych. Zespół uznał, że reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy jeśli jest emitowana przed godziną 20.00 (red.).
Źródło: Grey Group