logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group: kampania napoju Black pomimo protestów Komisji Etyki Reklamy

  PR 01.10.2012, przeczytano 1984 razy
ilustracjastrzałka

Jak już informowaliśmy w notce nadesłanej przez producenta, na początku października rusza nowa odsłona kampanii Grey Group stworzonej dla napoju energetyzującego BLACK, produkowanego przez FoodCare. Mimo sprzeciwu Komisji Etyki Reklamy spot nadal będzie emanować zmysłowością oraz seksownością, a Mike Tyson pokaże jak Black Power działa na kobiety!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group%3A-kampania-napoju-black-pomimo-protestow-komisji-etyki-reklamy,16788,artykul.html

W nowym spocie kampanii telewizyjnej, Mike Tyson ponownie zdradza, jaką moc ma Black, ale tym razem w zmysłowy i seksowny sposób, aczkolwiek nadal z lekkim przymrużeniem oka! Płeć piękna staje się zniewolona efektem oraz potencjałem, jakim napój obdarza mężczyznę. Spot stanowi uzupełnienie dwóch poprzednich części kampanii, która wystartowała na początku czerwca.

Kampania BLACK z udziałem Mike’a Tysona jest emitowana w telewizji, Internecie oraz na nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Kreację do kampanii stworzyła damska część zespołu: Daniela Studzińska (Senior Art Director) oraz Magdalena Wiśniewolska (Senior Copywriter) przy współpracy z męskim teamem Szymonem Demirkol (Senior Art. Director) oraz Jackiem Wójcikiem (Senior Copywriter). A wszystko pod opieką Dyrektora Kreatywnego - Grzegorza Waliczka. Za obsługę Klienta odpowiadali Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Rafał Zagórski (Account Supervisor) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwała Agata Bereś we współpracy z Tomaszem Skrodzkim z Papaya Films. Reżyserem spotów TV była Kasia Adamik, autorem zdjęć – RDK Productions. Zdjęcia do statycznych form reklamowych wykonał Ilario Magali.

Wyjaśnijmy, że w związku ze skargą wniesioną do Komisji Etyki Reklamy, zespół orzekający stwierdził na posiedzeniu 20 września, iż z uwagi na zawarte w reklamie napoju Black treści, reklama nie powinna być rozpowszechniana bez ograniczeń godzinowych. Zespół uznał, że reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy jeśli jest emitowana przed godziną 20.00 (red.).

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764