logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group: kampania napoju Black pomimo protestów Komisji Etyki Reklamy

  PR 01.10.2012, przeczytano 2153 razy
ilustracjastrzałka

Jak już informowaliśmy w notce nadesłanej przez producenta, na początku października rusza nowa odsłona kampanii Grey Group stworzonej dla napoju energetyzującego BLACK, produkowanego przez FoodCare. Mimo sprzeciwu Komisji Etyki Reklamy spot nadal będzie emanować zmysłowością oraz seksownością, a Mike Tyson pokaże jak Black Power działa na kobiety!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group%3A-kampania-napoju-black-pomimo-protestow-komisji-etyki-reklamy,16788,artykul.html

W nowym spocie kampanii telewizyjnej, Mike Tyson ponownie zdradza, jaką moc ma Black, ale tym razem w zmysłowy i seksowny sposób, aczkolwiek nadal z lekkim przymrużeniem oka! Płeć piękna staje się zniewolona efektem oraz potencjałem, jakim napój obdarza mężczyznę. Spot stanowi uzupełnienie dwóch poprzednich części kampanii, która wystartowała na początku czerwca.

Kampania BLACK z udziałem Mike’a Tysona jest emitowana w telewizji, Internecie oraz na nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Kreację do kampanii stworzyła damska część zespołu: Daniela Studzińska (Senior Art Director) oraz Magdalena Wiśniewolska (Senior Copywriter) przy współpracy z męskim teamem Szymonem Demirkol (Senior Art. Director) oraz Jackiem Wójcikiem (Senior Copywriter). A wszystko pod opieką Dyrektora Kreatywnego - Grzegorza Waliczka. Za obsługę Klienta odpowiadali Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Rafał Zagórski (Account Supervisor) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwała Agata Bereś we współpracy z Tomaszem Skrodzkim z Papaya Films. Reżyserem spotów TV była Kasia Adamik, autorem zdjęć – RDK Productions. Zdjęcia do statycznych form reklamowych wykonał Ilario Magali.

Wyjaśnijmy, że w związku ze skargą wniesioną do Komisji Etyki Reklamy, zespół orzekający stwierdził na posiedzeniu 20 września, iż z uwagi na zawarte w reklamie napoju Black treści, reklama nie powinna być rozpowszechniana bez ograniczeń godzinowych. Zespół uznał, że reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy jeśli jest emitowana przed godziną 20.00 (red.).

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764