Rusza właśnie wizerunkowa kampania Grupy LOTOS przygotowana przez GREY group. To pierwsza w historii Grupy LOTOS kampania wizerunkowa na tak wielką skalę, oparta o zrealizowany z rozmachem film telewizyjny, spot interaktywny i konkursy dla klientów i pracowników LOTOS.
Działania promocyjne w telewizji wystartowały 10 października. Konkurs w Internecie rusza 13 października i potrwa do końca listopada.
- Przygotowaliśmy tę kampanię, aby konsekwentnie przybliżać LOTOS do statusu lovemark oraz pokazać, jak wiele obszarów działań Grupy LOTOS towarzyszy nam w codziennym życiu – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką Grupy LOTOS. – Kampania w emocjonalny sposób pokazuje, jak blisko ludzi i ich potrzeb jest LOTOS.
Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji, kampania opiera się na działaniach promocyjnych w Internecie, przygotowanych przez zespół Grey Possible. Cały ruch z kampanii TV i online kierowany jest na stronę internetową www.lotostory.pl, gdzie użytkownicy w ciekawy sposób poznają wszystkie obszary działalności Grupy LOTOS, biorąc udział w konkursie. Uczestnicy konkursu poznają „Lotos story” – historię opowiadaną przez małego chłopca, którego tata pracuje w Grupie LOTOS.
Zadaniem konkursowym jest poznanie wszystkich obszarów działalności LOTOS i odpowiedź na otwarte pytanie. Nagrodami w konkursie są Karty LOTOS Biznes, pozwalające na rok tankowania za darmo. Przygotowana na szeroką skalę kampania online opiera się na formatach wizerunkowych z wykorzystaniem wideo oraz formatach akwizycyjnych, zachęcających do udziału w konkursie.
- Wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania, dopasowane do grupy docelowej i zwiększające zasięg kampanii. Stąd decyzja o wykorzystaniu formatu MastHead na głównej stronie YouTube, na którym również można wziąć udział w konkursie – komentuje Kamila Żurawska, Senior Digital Project Manager.
ZESPÓŁ GREY GROUP
Kreacja: Monika Świątek-Król (Senior Copywriter), Beata Kotnowska-Bujak (Senior Art Director)
Client service: Monika Salamon (Regional Account Director), Maciej Wysocki (Senior Account Manager)
Strategia: Marcin Ejsmont (Planning Director), Tadeusz Fułek (Strategic Planner)
Produkcja: Agata Bereś (RTV Producer)
Digital (GREY POSSIBLE): Gosia Skorwider (Managing Director), Krzysztof Kosz (Digital Creative Director), Kamila Żurawska (Senior Digital Project Manager), Marek Składzień (Senior Art Director), Łukasz Marcinkowski (Art Director)
ZESPÓŁ GRUPY LOTOS:
Anna Goliszewska (Dyrektor – Biuro Zarządzania Marką)
Małgorzata Szymków (Kierownik Zespołu ds. Strategii Marki - Biuro Zarządzania Marką)
Łukasz Franiak (Specjalista - Zespół ds. Strategii Marki – Biuro Zarządzania Marką)
Dom produkcyjny: Tank
Postprodukcja: Platige Image
Reżyseria: Paweł Borowski
Dom mediowy: Starcom
Spot telewizyjny:
Spot prezentujący making-of kampanii:
Źródło: GREY group