logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey group autorem wizerunkowej kampanii Grupy Lotos

  PR 13.10.2014, przeczytano 3884 razy
ilustracjastrzałka

Rusza właśnie wizerunkowa kampania Grupy LOTOS przygotowana przez GREY group. To pierwsza w historii Grupy LOTOS kampania wizerunkowa na tak wielką skalę, oparta o zrealizowany z rozmachem film telewizyjny, spot interaktywny i konkursy dla klientów i pracowników LOTOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-autorem-wizerunkowej-kampanii-grupy-lotos,22904,artykul.html

Działania promocyjne w telewizji wystartowały 10 października. Konkurs w Internecie rusza 13 października i potrwa do końca listopada.

-  Przygotowaliśmy tę kampanię, aby konsekwentnie  przybliżać LOTOS do statusu lovemark oraz pokazać, jak wiele obszarów działań Grupy LOTOS towarzyszy nam w codziennym życiu – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką Grupy LOTOS. – Kampania w emocjonalny sposób pokazuje, jak blisko ludzi i ich potrzeb jest LOTOS. 

Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji, kampania opiera się na działaniach promocyjnych w Internecie, przygotowanych przez zespół Grey Possible. Cały ruch z kampanii TV i online kierowany jest na stronę internetową www.lotostory.pl, gdzie użytkownicy w ciekawy sposób poznają wszystkie obszary działalności Grupy LOTOS, biorąc udział w konkursie. Uczestnicy konkursu poznają „Lotos story” –  historię opowiadaną przez małego chłopca, którego tata pracuje w Grupie LOTOS. 

Zadaniem konkursowym jest poznanie wszystkich obszarów działalności LOTOS i odpowiedź na otwarte pytanie. Nagrodami w konkursie są Karty LOTOS Biznes, pozwalające na rok tankowania za darmo. Przygotowana na szeroką skalę kampania online opiera się na formatach wizerunkowych z wykorzystaniem wideo oraz formatach akwizycyjnych, zachęcających do udziału w konkursie.

- Wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania, dopasowane do grupy docelowej i zwiększające zasięg kampanii. Stąd decyzja o wykorzystaniu formatu MastHead na głównej stronie YouTube, na którym również można wziąć udział w konkursie – komentuje Kamila Żurawska, Senior Digital Project Manager.

 

ZESPÓŁ GREY GROUP

Kreacja: Monika Świątek-Król (Senior Copywriter),  Beata Kotnowska-Bujak (Senior Art Director)

Client service: Monika Salamon (Regional Account Director), Maciej Wysocki (Senior Account Manager)

Strategia: Marcin Ejsmont (Planning Director), Tadeusz Fułek (Strategic Planner)

Produkcja: Agata Bereś (RTV Producer)

Digital (GREY POSSIBLE): Gosia Skorwider (Managing Director), Krzysztof Kosz (Digital Creative Director), Kamila Żurawska (Senior Digital Project Manager), Marek Składzień (Senior Art Director), Łukasz Marcinkowski (Art Director)

ZESPÓŁ GRUPY LOTOS:

Anna Goliszewska (Dyrektor – Biuro Zarządzania Marką)

Małgorzata Szymków (Kierownik Zespołu ds. Strategii Marki - Biuro Zarządzania Marką)

Łukasz Franiak (Specjalista - Zespół ds. Strategii Marki – Biuro Zarządzania Marką)

Dom produkcyjny: Tank

Postprodukcja: Platige Image

Reżyseria: Paweł Borowski

Dom mediowy: Starcom

Spot telewizyjny:



Spot prezentujący making-of kampanii:


Źródło: GREY group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764