logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group dla Fundacji Maraton Warszawski

  PR 11.08.2015, przeczytano 609 razy

GREY Group stworzył kampanię promującą inicjatywę Fundacji "Maraton Warszawski". Ma ona wesprzeć podopiecznych jednej z czterech fundacji charytatywnych: Amnesty International, Fundację Dzieci Niczyje, Fundację Rak’n’Roll Wygraj życie! oraz Fundację Synapsis. Motywem przewodnim całej akcji jest sytuacja win-win, kiedy to pomagając sobie osiągnąć sukces, pomagamy innym, a przy okazji propagujemy słuszną ideę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-dla-fundacji-maraton-warszawski,25643,artykul.html

Bieganie – zarówno w Polsce jak i na świecie – staje się coraz bardziej popularną formą spędzania wolnego czasu. Fundacja "Maraton Warszawski" postanowiła wykorzystać to zjawisko w słusznym celu i poprawić jakości życia wielu osób. GREY Group przygotował spot, który opowiada o skutecznym pomaganiu.

Aby wziąć udział w charytatywnej inicjatywie, wystarczy zapisać się na bieg w ramach 37. PZU Maratonu Warszawskiego. Chcąc wspomóc wybraną fundację, należy podczas rejestracji w 37. PZU Maratonie Warszawskim wybrać opcję charytatywnego zbierania środków. Poprzez profil swojej zbiórki rodzina, znajomi, przyjaciele, inni biegacze lub ktokolwiek chętny może wpłacać środki na rzecz wsparcia Twojego udziału w maratonie. Uzbieranie do 15 sierpnia (sama zbiórka trwa aż do 15 października) 300 zł gwarantuje darmowy i unikalny pakiet startowy – wyjątkową, techniczną koszulkę marki Adidas oraz numer startowy. Pakiet można odebrać w punkcie biura zawodów.

- Od lat wychodzimy z założenia, że impreza taka jak bieg maratoński to nie tylko prestiżowe zawody sportowe. To także wielkie wydarzenie społeczne zbudowane na pozytywnych emocjach tysięcy ludzi, którzy w tym dniu robią coś dobrego dla innych. Biegaczy, którzy wspierają się na trasie, kibiców dopingujących ich do walki z dystansem oraz wolontariuszy, oferujących swoją bezinteresowną pomoc. To właśnie dzięki tej wyjątkowej atmosferze na najbardziej prestiżowych maratonach na świecie zbierane są gigantyczne środki na cele charytatywne – mówi Magda Skrocka-Kołodziejska z Fundacji „Maraton Warszawski”.

Spot promujący akcję przygotowany przez GREY Group w lekki i zabawny sposób pokazuje, że gdy pomaga się innym, cały świat sprzyja osobie pomagającej. Biorąc udział w maratonie i biegnąc w szczytnym celu, biegnie się lżej. Muzykę do filmu skomponowała kultowa grupa Mitch & Mitch. Główną rolę w spocie zagrał Mikołaj Kowalski-Barysznikow, znany pasjonat i popularyzator biegania.

GREY Group i Fundacja "Maraton Warszawski" zapraszają do wzięcia udziału w biegu, który odbędzie się 27 września 2015 roku. Więcej informacji na stronie: pzumaratonwarszawski.com

- Robiąc coś dla siebie, możesz zrobić coś dla innych, a w tym biegu i tak wygrają wszyscy! – zachęca Anna Pańczyk, CEO GREY Group. Monika Borowiecka, Trade Marketing Director GREY Group, a prywatnie zapalona biegaczka, również wesprze inicjatywę. – Bardzo się cieszę, że wezmę udział w maratonie. Tym bardziej, że teraz mogę pobiec nie tylko dla własnej satysfakcji czy sprawdzenia siebie, ale również dla innych – mówi Monika Borowiecka.

Źródło: GREY Group

Dodatkowe informacje:

Zespół GREY Group:
Client service: Małgorzata Łoza (Account Supervisor)
Creative department: Rafał Ryś (Deputy Creative Director), Monika Świątek – Król (Senior Copywriter), Beata Kotnowska- Bujak (Senior Art Director)

Reżyseria: Aliaksandr Sashka Kanavalau
Muzyka: Mitch & Mitch
Dom produkcyjny: Tank Production
Postprodukcja: Lunapark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764