GREY Group stworzył kampanię promującą inicjatywę Fundacji "Maraton Warszawski". Ma ona wesprzeć podopiecznych jednej z czterech fundacji charytatywnych: Amnesty International, Fundację Dzieci Niczyje, Fundację Rak’n’Roll Wygraj życie! oraz Fundację Synapsis. Motywem przewodnim całej akcji jest sytuacja win-win, kiedy to pomagając sobie osiągnąć sukces, pomagamy innym, a przy okazji propagujemy słuszną ideę.
Bieganie – zarówno w Polsce jak i na świecie – staje się coraz bardziej popularną formą spędzania wolnego czasu. Fundacja "Maraton Warszawski" postanowiła wykorzystać to zjawisko w słusznym celu i poprawić jakości życia wielu osób. GREY Group przygotował spot, który opowiada o skutecznym pomaganiu.
Aby wziąć udział w charytatywnej inicjatywie, wystarczy zapisać się na bieg w ramach 37. PZU Maratonu Warszawskiego. Chcąc wspomóc wybraną fundację, należy podczas rejestracji w 37. PZU Maratonie Warszawskim wybrać opcję charytatywnego zbierania środków. Poprzez profil swojej zbiórki rodzina, znajomi, przyjaciele, inni biegacze lub ktokolwiek chętny może wpłacać środki na rzecz wsparcia Twojego udziału w maratonie. Uzbieranie do 15 sierpnia (sama zbiórka trwa aż do 15 października) 300 zł gwarantuje darmowy i unikalny pakiet startowy – wyjątkową, techniczną koszulkę marki Adidas oraz numer startowy. Pakiet można odebrać w punkcie biura zawodów.
- Od lat wychodzimy z założenia, że impreza taka jak bieg maratoński to nie tylko prestiżowe zawody sportowe. To także wielkie wydarzenie społeczne zbudowane na pozytywnych emocjach tysięcy ludzi, którzy w tym dniu robią coś dobrego dla innych. Biegaczy, którzy wspierają się na trasie, kibiców dopingujących ich do walki z dystansem oraz wolontariuszy, oferujących swoją bezinteresowną pomoc. To właśnie dzięki tej wyjątkowej atmosferze na najbardziej prestiżowych maratonach na świecie zbierane są gigantyczne środki na cele charytatywne – mówi Magda Skrocka-Kołodziejska z Fundacji „Maraton Warszawski”.
Spot promujący akcję przygotowany przez GREY Group w lekki i zabawny sposób pokazuje, że gdy pomaga się innym, cały świat sprzyja osobie pomagającej. Biorąc udział w maratonie i biegnąc w szczytnym celu, biegnie się lżej. Muzykę do filmu skomponowała kultowa grupa Mitch & Mitch. Główną rolę w spocie zagrał Mikołaj Kowalski-Barysznikow, znany pasjonat i popularyzator biegania.
GREY Group i Fundacja "Maraton Warszawski" zapraszają do wzięcia udziału w biegu, który odbędzie się 27 września 2015 roku. Więcej informacji na stronie: pzumaratonwarszawski.com
- Robiąc coś dla siebie, możesz zrobić coś dla innych, a w tym biegu i tak wygrają wszyscy! – zachęca Anna Pańczyk, CEO GREY Group. Monika Borowiecka, Trade Marketing Director GREY Group, a prywatnie zapalona biegaczka, również wesprze inicjatywę. – Bardzo się cieszę, że wezmę udział w maratonie. Tym bardziej, że teraz mogę pobiec nie tylko dla własnej satysfakcji czy sprawdzenia siebie, ale również dla innych – mówi Monika Borowiecka.
Źródło: GREY Group