GREY Group w porozumieniu z dyrektorem marki Tyskie wspólnie zdecydowali o nieprzystąpieniu przez Agencję do rozpoczynającego się przetargu na obsługę tej marki.
W ramach dotychczasowej współpracy, GREY Group pracował przy trzech dużych projektach dla Tyskiego. Agencja przygotowała i wyprodukowała dwie kampanie. Pierwszą z nich była kampania pod hasłem „Wybierz swoje Tyskie”, w której po raz pierwszy komunikowano dwa warianty piwa Tyskie: Gronie oraz Klasyczne. Druga kampania została stworzona z okazji obchodów 400 lat nieprzerwanego dzielenia się piwem Tyskie. W związku z rocznicą powstały wówczas spoty telewizyjne i internetowe, informujące o jubileuszu powstania Browarów. GREY Group był twórcą strategii oraz kreacji kampanii.
Trzecią, a zarazem ostatnią, aktywnością GREY Group dla marki Tyskie było wykreowanie idei kampanii „Prosta taktyka na mecz”. Koncept dostarczony Klientowi był oparty na wykorzystaniu mądrości oraz filozofii życiowej Kazimierza Górskiego i miał na celu zachęcenie kibiców do wspólnego przeżywania sportowych emocji. GREY Group nie odpowiadał za realizację tej kampanii.
Źródło: GREY Group