logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group nie przystąpi do przetargu dla Tyskiego

  PR 23.05.2014, przeczytano 1058 razy

GREY Group w porozumieniu z dyrektorem marki Tyskie wspólnie zdecydowali o nieprzystąpieniu przez Agencję do rozpoczynającego się przetargu na obsługę tej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-nie-przystapi-do-przetargu-dla-tyskiego,21718,artykul.html

W ramach dotychczasowej współpracy, GREY Group pracował przy trzech dużych projektach dla Tyskiego. Agencja przygotowała i wyprodukowała dwie kampanie. Pierwszą z nich była kampania pod hasłem „Wybierz swoje Tyskie”, w której po raz pierwszy komunikowano dwa warianty piwa Tyskie: Gronie oraz Klasyczne. Druga kampania została stworzona z okazji obchodów 400 lat nieprzerwanego dzielenia się piwem Tyskie. W związku z rocznicą powstały wówczas spoty telewizyjne i internetowe, informujące o jubileuszu powstania Browarów. GREY Group był twórcą strategii oraz kreacji kampanii.

Trzecią, a zarazem ostatnią, aktywnością GREY Group dla marki Tyskie było wykreowanie idei kampanii „Prosta taktyka na mecz”. Koncept dostarczony Klientowi był oparty na wykorzystaniu mądrości oraz filozofii życiowej Kazimierza Górskiego i miał na celu zachęcenie kibiców do wspólnego przeżywania sportowych emocji. GREY Group nie odpowiadał za realizację tej kampanii.

Źródło: GREY Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764