logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group Poland rusza z kampanią dla Pepco

  PR 24.08.2016, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

Agencja GREY Group przygotowała pierwszą kampanię dla marki PEPCO składającą się ze spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów POS oraz komunikacji digital. W odpowiedzi na potrzeby klienta GREY Group Poland otworzył swój drugi oddział w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-poland-rusza-z-kampania-dla-pepco,29691,artykul.html

Właśnie ruszyła pierwsza kampania zrealizowana przez GREY Group Poland dla marki PEPCO. Wszystkie elementy kampanii pokazują jak dobrze PEPCO odpowiada na potrzeby swoich konsumentek idealnie dopasowując się do zmieniających się potrzeb ich rodzin, trendów, ale przede wszystkim ich domowych budżetów. Przykładem jest nowa oferta ubrań dla dzieci przed powrotem do szkoły. Od 17 sierpnia możemy zobaczyć 30-sekundowe spoty TVC, a od 19 sierpnia usłyszeć spot radiowy. 

W ramach współpracy GREY Group Poland jest odpowiedzialny za działania Custom Publishing oraz komunikację digital.

- Pierwsza kampania dla nowego klienta to zawsze duże wyzwanie, ale my podeszliśmy do realizacji tego projektu z ogromnym entuzjazmem. W związku z tym podjęliśmy decyzję o otwarciu nowego biura GREY Group w Poznaniu mając nadzieję, że przyniesie to obopólne efekty – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.


Źródło: Grey Group Poland

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764