logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group Poland rusza z kampanią dla Pepco

  PR 24.08.2016, przeczytano 592 razy
ilustracjastrzałka

Agencja GREY Group przygotowała pierwszą kampanię dla marki PEPCO składającą się ze spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów POS oraz komunikacji digital. W odpowiedzi na potrzeby klienta GREY Group Poland otworzył swój drugi oddział w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-poland-rusza-z-kampania-dla-pepco,29691,artykul.html

Właśnie ruszyła pierwsza kampania zrealizowana przez GREY Group Poland dla marki PEPCO. Wszystkie elementy kampanii pokazują jak dobrze PEPCO odpowiada na potrzeby swoich konsumentek idealnie dopasowując się do zmieniających się potrzeb ich rodzin, trendów, ale przede wszystkim ich domowych budżetów. Przykładem jest nowa oferta ubrań dla dzieci przed powrotem do szkoły. Od 17 sierpnia możemy zobaczyć 30-sekundowe spoty TVC, a od 19 sierpnia usłyszeć spot radiowy. 

W ramach współpracy GREY Group Poland jest odpowiedzialny za działania Custom Publishing oraz komunikację digital.

- Pierwsza kampania dla nowego klienta to zawsze duże wyzwanie, ale my podeszliśmy do realizacji tego projektu z ogromnym entuzjazmem. W związku z tym podjęliśmy decyzję o otwarciu nowego biura GREY Group w Poznaniu mając nadzieję, że przyniesie to obopólne efekty – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.


Źródło: Grey Group Poland

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764