W najnowszej kampanii „Pokój i spokój”, przygotowanej przez agencję GREY Group, IKEA uchyla drzwi do niedostępnej w domu strefy – pokoju nastolatka. Akcja zachęca rodziców do urządzenia pokoju swoim dorastającym dzieciom i skorzystania ze specjalnej promocji na wybrane meble.
Kampania wystartowała 13 lipca i potrwa do 23 sierpnia. Głównym jej elementem są dwa spoty telewizyjne, 15- i 30-sekundowy.
Myśl przewodnia kampanii opiera się na spostrzeżeniu, że każdy rodzic chce zrozumieć swoje dorastające dziecko, jednak cała prawda o nim zamknięta jest w jego pokoju. Zabawny spot pozwala nam na chwilę zajrzeć do nastoletniego świata, podejrzeć to, co dzieje się za zamkniętymi drzwiami. Rodzice doskonale wiedzą, jak trudno jest nadążyć za światem nastolatka. O wiele łatwiej jest urządzić mu pokój. Hasło kampanii „Pokój i spokój” ma podwójne znaczenie. Dobrze urządzoną przestrzeń docenią obie strony. Dzieci znajdą w niej azyl w trudnym okresie dorastania, a rodzice świadomi spokoju dziecka sami znajdą chwilę wytchnienia.
- W asortymencie IKEA znajduje się cała gama produktów i rozwiązań pasujących do pokoi młodych ludzi. Nasza wiedza o wyposażaniu wnętrz pozwala nam zaplanować przestrzeń spełniającą wszystkie potrzeby nastolatków. Jestem przekonany, że najnowsza kampania zainspiruje rodziców do urządzenia pokoju swoim dorastającym dzieciom. Może nawet pomożemy im trochę lepiej zrozumieć ten dynamiczne zmieniający się świat? – komentuje Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu IKEA w Polsce.
„Pokój i spokój” jest kolejną kampanią dla IKEA zrealizowaną przez agencję GREY Group w ramach długotrwałej współpracy obu firm.
Zespół GREY Group:
Client Service: Małgorzata Łoza (Account Supervisor), Klaudyna Saczuk (Account Manager)
Kreacja: Jakub Korolczuk (Executive Creative Director) , Mateusz Gaca (Copywriter), Tomasz Dubiel (Art Director), Natalia Dudek (Senior Copywriter), Aneta Szeweluk (Senior Art Director)
Produkcja – Agata Bereś (Broadcast Producer)
Reżyseria – Kazimierz Zbąski, Maria Zbąska (Państwo Rodzeństwo – Kolektyw Reżyserski)
Dom produkcyjny: TANK Production
Studio postprodukcyjne: Lunapark
Zakup mediów: MEC
Źródło: GREY Group