logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group ponownie dla Ikea

  PR 16.07.2015, przeczytano 1639 razy

W najnowszej kampanii „Pokój i spokój”, przygotowanej przez agencję GREY Group, IKEA uchyla drzwi do niedostępnej w domu strefy – pokoju nastolatka. Akcja zachęca rodziców do urządzenia pokoju swoim dorastającym dzieciom i skorzystania ze specjalnej promocji na wybrane meble.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-ponownie-dla-ikea,25446,artykul.html

Kampania wystartowała 13 lipca i potrwa do 23 sierpnia. Głównym jej elementem są dwa spoty telewizyjne, 15- i 30-sekundowy.  


Myśl przewodnia kampanii opiera się na spostrzeżeniu, że każdy rodzic chce zrozumieć swoje dorastające dziecko, jednak cała prawda o nim zamknięta jest w jego pokoju. Zabawny spot pozwala nam na chwilę zajrzeć do nastoletniego świata, podejrzeć to, co dzieje się za zamkniętymi drzwiami. Rodzice doskonale wiedzą, jak trudno jest nadążyć za światem nastolatka. O wiele łatwiej jest urządzić mu pokój. Hasło kampanii „Pokój i spokój” ma podwójne znaczenie. Dobrze urządzoną przestrzeń docenią obie strony. Dzieci znajdą w niej azyl w trudnym okresie dorastania, a rodzice świadomi spokoju dziecka sami znajdą chwilę wytchnienia.

- W asortymencie IKEA znajduje się cała gama produktów i rozwiązań pasujących do pokoi młodych ludzi. Nasza wiedza o wyposażaniu wnętrz pozwala nam zaplanować przestrzeń spełniającą wszystkie potrzeby nastolatków. Jestem przekonany, że najnowsza kampania zainspiruje rodziców do urządzenia pokoju swoim dorastającym dzieciom. Może nawet pomożemy im trochę lepiej zrozumieć ten dynamiczne zmieniający się świat? – komentuje Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu IKEA w Polsce.

„Pokój i spokój” jest kolejną kampanią dla IKEA zrealizowaną przez agencję GREY Group w ramach długotrwałej współpracy obu firm.

Zespół GREY Group:

Client Service: Małgorzata Łoza (Account Supervisor), Klaudyna Saczuk (Account Manager)

Kreacja: Jakub Korolczuk (Executive Creative Director) , Mateusz Gaca (Copywriter), Tomasz Dubiel (Art Director), Natalia Dudek (Senior Copywriter), Aneta Szeweluk (Senior Art Director)

Produkcja – Agata Bereś (Broadcast Producer)

Reżyseria – Kazimierz Zbąski, Maria Zbąska (Państwo Rodzeństwo – Kolektyw Reżyserski)

Dom produkcyjny: TANK Production

Studio postprodukcyjne: Lunapark

Zakup mediów: MEC

Źródło: GREY Group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764