logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group ponownie najbardziej innowacyjną agencją w Polsce

  PR 17.04.2019, przeczytano 404 razy

Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-ponownie-najbardziej-innowacyjna-agencja-w-polsce,382136,artykul.html

Zgłoszone prace zostały ocenione w ramach trzech grup: Innowacyjny biznes, doświadczenie oraz media, a także w podkategoriach takich jak: Produkt, Usługa lub Touch Point w odniesieniu do danej branży. Spośród 2 projektów (Kampania Znak Świętego Floriana oraz #VOLVOLOVE) zgłoszonych do 7 kategorii konkursowych przez GREY Group Poland, agencja otrzymała nagrody aż w 6 z nich.

- To fantastyczne uczucie drugi rok z rzędu przewodzić najbardziej innowacyjnym agencjom reklamowym w Polsce. Chcemy, aby w Grey innowacyjność była głównym narzędziem do budowania sukcesu naszych klientów. – powiedział Jakub Korolczuk, Creative Chairman, Grey Group Poland.

Kampania edukacyjna „Znak Świętego Floriana” mająca na celu zmianę zachowania ludzi, tak aby uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla została wyróżniona aż 3 złotymi nagrodami! Obrazek z wizerunkiem świętego Floriana, będący jednocześnie instrukcją, jak uchronić się przed zatruciem czadem, był rozdawany przez duchownych trzech religii – prawosławnej, katolickiej i muzułmańskiej – w trakcie kolędy. GREY Group Poland otrzymała następujące nagrody za kampanię Znak Świętego Floriana dla Krajowej Izby Kominiarzy:

  • ZŁOTO w kategorii DOŚWIADCZENIE SPOŁECZNE/TOUCHPOINT za zredefiniowanie touchpointu reklamowego i znalezienie go tam, gdzie z trudem dostrzegliby go nawet prorocy.
  • ZŁOTO w kategorii DOŚWIADCZENIE SPOŁECZNE/CX/UX za objawienie się autorom nowego zastosowania świętych obrazków, zwłaszcza, że poprzednie było niemal tak stare, jak świat.
  • ZŁOTO w kategorii MEDIA SPOŁECZNE/INNE dla GREY za innowacyjne wykorzystanie formatu i medium znanego nam od setek lat.

Kolejny projekt zgłoszony do konkursu przez agencję to kampania #VOLVOLOVE promująca Jazdy Testowe. Agencja po raz pierwszy w historii wykorzystała Instagram jako narzędzie do zamawiania jazd testowych z okazji Walentynek. Aby umówić się na 4 dniową jazdę wystarczyło tylko opublikować zdjęcie miejsca, gdzie Volvo ma podstawić samochód, oznaczyć profil Volvo Car Poland i dodać #Volvolove. Samochody dostarczono wybranej grupie klientów 14 lutego, dokładnie w to miejsce, które wskazali w aplikacji. Nagrody przyznane GREY Group Poland za kampanię #VOLVOLOVE Jazdy Testowe Volvo to:

  • ZŁOTO w kategorii MEDIA/INNE za niestandardowe podejście do promocji testowania produktu.
  • SREBRO w kategorii BIZNES/USŁUGA za innowacyjne wykorzystanie technologii do ułatwienia klientom korzystania z jazd testowych.
  • BRĄZ w kategorii DOŚWIADCZENIE/TOUCHPOINT za nie ulegnięcie pokusie wybrania bezpiecznej drogi, co w przypadku Volvo byłoby zupełnie zrozumiałe, lecz odważne wykorzystanie technologii i stworzenie nowego sposobu umawiania jazd próbnych.

Konkurs Innovation organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR kierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Nagradzane są projekty, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee. Obok technologii doceniane są kampanie społeczne i działania z zakresu CSR-u, tworzące tym samym katalog najlepszych polskich innowacji
z ostatniego roku.

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764