logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group ponownie najbardziej innowacyjną agencją w Polsce

  PR 17.04.2019, przeczytano 503 razy

Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-ponownie-najbardziej-innowacyjna-agencja-w-polsce,382136,artykul.html

Zgłoszone prace zostały ocenione w ramach trzech grup: Innowacyjny biznes, doświadczenie oraz media, a także w podkategoriach takich jak: Produkt, Usługa lub Touch Point w odniesieniu do danej branży. Spośród 2 projektów (Kampania Znak Świętego Floriana oraz #VOLVOLOVE) zgłoszonych do 7 kategorii konkursowych przez GREY Group Poland, agencja otrzymała nagrody aż w 6 z nich.

- To fantastyczne uczucie drugi rok z rzędu przewodzić najbardziej innowacyjnym agencjom reklamowym w Polsce. Chcemy, aby w Grey innowacyjność była głównym narzędziem do budowania sukcesu naszych klientów. – powiedział Jakub Korolczuk, Creative Chairman, Grey Group Poland.

Kampania edukacyjna „Znak Świętego Floriana” mająca na celu zmianę zachowania ludzi, tak aby uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla została wyróżniona aż 3 złotymi nagrodami! Obrazek z wizerunkiem świętego Floriana, będący jednocześnie instrukcją, jak uchronić się przed zatruciem czadem, był rozdawany przez duchownych trzech religii – prawosławnej, katolickiej i muzułmańskiej – w trakcie kolędy. GREY Group Poland otrzymała następujące nagrody za kampanię Znak Świętego Floriana dla Krajowej Izby Kominiarzy:

  • ZŁOTO w kategorii DOŚWIADCZENIE SPOŁECZNE/TOUCHPOINT za zredefiniowanie touchpointu reklamowego i znalezienie go tam, gdzie z trudem dostrzegliby go nawet prorocy.
  • ZŁOTO w kategorii DOŚWIADCZENIE SPOŁECZNE/CX/UX za objawienie się autorom nowego zastosowania świętych obrazków, zwłaszcza, że poprzednie było niemal tak stare, jak świat.
  • ZŁOTO w kategorii MEDIA SPOŁECZNE/INNE dla GREY za innowacyjne wykorzystanie formatu i medium znanego nam od setek lat.

Kolejny projekt zgłoszony do konkursu przez agencję to kampania #VOLVOLOVE promująca Jazdy Testowe. Agencja po raz pierwszy w historii wykorzystała Instagram jako narzędzie do zamawiania jazd testowych z okazji Walentynek. Aby umówić się na 4 dniową jazdę wystarczyło tylko opublikować zdjęcie miejsca, gdzie Volvo ma podstawić samochód, oznaczyć profil Volvo Car Poland i dodać #Volvolove. Samochody dostarczono wybranej grupie klientów 14 lutego, dokładnie w to miejsce, które wskazali w aplikacji. Nagrody przyznane GREY Group Poland za kampanię #VOLVOLOVE Jazdy Testowe Volvo to:

  • ZŁOTO w kategorii MEDIA/INNE za niestandardowe podejście do promocji testowania produktu.
  • SREBRO w kategorii BIZNES/USŁUGA za innowacyjne wykorzystanie technologii do ułatwienia klientom korzystania z jazd testowych.
  • BRĄZ w kategorii DOŚWIADCZENIE/TOUCHPOINT za nie ulegnięcie pokusie wybrania bezpiecznej drogi, co w przypadku Volvo byłoby zupełnie zrozumiałe, lecz odważne wykorzystanie technologii i stworzenie nowego sposobu umawiania jazd próbnych.

Konkurs Innovation organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR kierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Nagradzane są projekty, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee. Obok technologii doceniane są kampanie społeczne i działania z zakresu CSR-u, tworzące tym samym katalog najlepszych polskich innowacji
z ostatniego roku.

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe
Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.
14. konkurs Śląska Rzecz: Zgłoszenia do 9 września
Organizatorzy konkursu wierzą, że produkty, projekty graficzne i usługi mogą być nowatorskie, funkcjonalne, dostępne, dobrze przemyślane i stworzone z myślą o użytkownikach. Jednym słowem – powinny poprawiać jakość codziennego życia. Wszystkich tych, którzy podzielają to zdanie zapraszają do udziału w 14. edycji konkursu Śląska Rzecz. W tym roku dodano nową...
Konkurs na projekt Pamiątka z Zakopanego
Wyobraź sobie, że jedziesz na urlop do Zakopanego. Chcesz kupić pamiątkę dla bliskiej osoby. Zaczynasz szukać czegoś ładnego, designerskiego, związanego z Podhalem. Każda pamiątka, którą widzisz na straganach razi miernością wykonania, nie ma krzty oryginalności.
Konkurs na projekt muralu
Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie ogłasza „Konkurs na wykonanie projektu muralu upamiętniającego postać wybitnego kompozytora urodzonego w Tarnowie Józefa Władysława Krogulskiego”.
Rocznica zaślubin Polski z Morzem: Konkurs na album komiksowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku ogłasza ogólnopolski konkurs na album komiksowy poświęcony 100-leciu Zaślubin Polski z Morzem organizowany w ramach obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Termin składania prac został przedłużony do 31 sierpnia 2019 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764