logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group ponownie najbardziej innowacyjną agencją w Polsce

  PR 17.04.2019, przeczytano 1304 razy

Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-ponownie-najbardziej-innowacyjna-agencja-w-polsce,382136,artykul.html

Zgłoszone prace zostały ocenione w ramach trzech grup: Innowacyjny biznes, doświadczenie oraz media, a także w podkategoriach takich jak: Produkt, Usługa lub Touch Point w odniesieniu do danej branży. Spośród 2 projektów (Kampania Znak Świętego Floriana oraz #VOLVOLOVE) zgłoszonych do 7 kategorii konkursowych przez GREY Group Poland, agencja otrzymała nagrody aż w 6 z nich.

- To fantastyczne uczucie drugi rok z rzędu przewodzić najbardziej innowacyjnym agencjom reklamowym w Polsce. Chcemy, aby w Grey innowacyjność była głównym narzędziem do budowania sukcesu naszych klientów. – powiedział Jakub Korolczuk, Creative Chairman, Grey Group Poland.

Kampania edukacyjna „Znak Świętego Floriana” mająca na celu zmianę zachowania ludzi, tak aby uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla została wyróżniona aż 3 złotymi nagrodami! Obrazek z wizerunkiem świętego Floriana, będący jednocześnie instrukcją, jak uchronić się przed zatruciem czadem, był rozdawany przez duchownych trzech religii – prawosławnej, katolickiej i muzułmańskiej – w trakcie kolędy. GREY Group Poland otrzymała następujące nagrody za kampanię Znak Świętego Floriana dla Krajowej Izby Kominiarzy:

  • ZŁOTO w kategorii DOŚWIADCZENIE SPOŁECZNE/TOUCHPOINT za zredefiniowanie touchpointu reklamowego i znalezienie go tam, gdzie z trudem dostrzegliby go nawet prorocy.
  • ZŁOTO w kategorii DOŚWIADCZENIE SPOŁECZNE/CX/UX za objawienie się autorom nowego zastosowania świętych obrazków, zwłaszcza, że poprzednie było niemal tak stare, jak świat.
  • ZŁOTO w kategorii MEDIA SPOŁECZNE/INNE dla GREY za innowacyjne wykorzystanie formatu i medium znanego nam od setek lat.

Kolejny projekt zgłoszony do konkursu przez agencję to kampania #VOLVOLOVE promująca Jazdy Testowe. Agencja po raz pierwszy w historii wykorzystała Instagram jako narzędzie do zamawiania jazd testowych z okazji Walentynek. Aby umówić się na 4 dniową jazdę wystarczyło tylko opublikować zdjęcie miejsca, gdzie Volvo ma podstawić samochód, oznaczyć profil Volvo Car Poland i dodać #Volvolove. Samochody dostarczono wybranej grupie klientów 14 lutego, dokładnie w to miejsce, które wskazali w aplikacji. Nagrody przyznane GREY Group Poland za kampanię #VOLVOLOVE Jazdy Testowe Volvo to:

  • ZŁOTO w kategorii MEDIA/INNE za niestandardowe podejście do promocji testowania produktu.
  • SREBRO w kategorii BIZNES/USŁUGA za innowacyjne wykorzystanie technologii do ułatwienia klientom korzystania z jazd testowych.
  • BRĄZ w kategorii DOŚWIADCZENIE/TOUCHPOINT za nie ulegnięcie pokusie wybrania bezpiecznej drogi, co w przypadku Volvo byłoby zupełnie zrozumiałe, lecz odważne wykorzystanie technologii i stworzenie nowego sposobu umawiania jazd próbnych.

Konkurs Innovation organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR kierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Nagradzane są projekty, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee. Obok technologii doceniane są kampanie społeczne i działania z zakresu CSR-u, tworzące tym samym katalog najlepszych polskich innowacji
z ostatniego roku.

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764