logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group wspiera badanie starożytnych mumii

  PR 23.12.2015, przeczytano 938 razy

W połowie grudnia 2015 ruszyła największa na świecie interdyscyplinarna inicjatywa naukowa poświęcona badaniom starożytnych mumii – Warsaw Mummy Project. GREY Group Poland odpowiada za oprawę graficzną projektu i wsparcie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-wspiera-badanie-starozytnych-mumii,26950,artykul.html

Warsaw Mummy Project ma na celu wieloaspektowe przebadanie mumii egipskich m.in. pod kątem występowania chorób nowotworowych. Pierwszy etap projektu obejmie badania nieinwazyjne za pomocą tomografii komputerowej (TK) i rentgena (RTG), które zostaną wykonane pod okiem specjalistów onkologów i radiologów z Międzynarodowego Centrum Onkologii Affidea w Otwocku. Autorami projektu są polscy archeolodzy i bioarcheolodzy z Uniwersytetu Warszawskiego. Projekt realizowany jest w ścisłej współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie, z depozytu którego pochodzą mumie.

- Przystąpiliśmy do projektu, ponieważ jesteśmy przekonani, że należy wspierać inicjatywy polskich naukowców, a także dlatego, że to szansa wsparcia rozwoju medycyny w temacie, mogącym niestety dotyczyć każdego z nas, czyli nowotworów – tłumaczy Joanna Borczak, Dyrektor Marketingu Affidea Polska. - Nasza Klinika w Otwocku przez ponad trzy lata obejmowała bezpłatną opieką chorych na nowotwory. W sytuacji odmowy NFZ zakontraktowania naszych usług, i co za tym idzie braku możliwości pomagania ludziom, czujemy satysfakcję, że przynajmniej możemy przyczynić się do rozwoju polskiej nauki – dodaje.

- Wierzymy, że taka unikalna inicjatywa badawcza polskich doktorantów zasługuje na profesjonalną prezentację i oprawę graficzną, która pomoże i wzmocni komunikację tego projektu w Polsce i za granicą – dodaje Rafał Ryś, Deputy Creative Director, Grey Group.
 
GREY Group Poland odpowiada za stworzenie identyfikacji wizualnej przedsięwzięcia, a także za koncepcję i stworzenie strony internetowej oraz bloga poświęconego projektowi.

- Współczesny odbiorca jest wymagający i oczekuje treści podanych w przystępny sposób. Także światowe instytucje naukowe zmieniły swoje podejście i nie skupiają się już tylko i wyłącznie na merytoryce, lecz także na kwestiach wizualnych, identyfikujących ich projekty. Naszym celem było przedstawienie świata starożytnego Egiptu z jego wielowarstwowością i wieloznaczeniowością w nowoczesny sposób – mówi Mirosław Charkot, Creative Director BTL & Design, Grey Group.

Więcej informacji o projekcie na stronie internetowej www.warsawmummyproject.pl

Źródło: GREY Group Poland

Galeria: Identyfikacja wizualna Warsaw Mummy Project

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764