logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey promuje „Basen”

  PR 18.09.2015, przeczytano 1555 razy
ilustracjastrzałka

Agencja GREY stworzyła projekt plakatu promującego film krótkometrażowy "Basen", reżyserii Krzysztofa Pawłowskiego, który role główne powierzył Adamowi Woronowiczowi i Agnieszce Grochowskiej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-promuje-basen,25995,artykul.html

14 września, podczas tegorocznego Festiwalu Filmowego w Gdyni, odbyła się premiera filmu "Basen”. Tego samego dnia, po raz pierwszy, zaprezentowano oficjalny plakat promujący produkcję. Agencja GREY Group odpowiadała za przygotowanie całej koncepcji plakatu, a także za jej realizację oraz DTP. „Basen” jest filmową adaptacją jednego z ostatnich opowiadań Marka Kochana, a reżyserem i autorem scenariusza jest Krzysztof Pawłowski. Ten krótkometrażowy film powstał w ramach programu "30 minut" Studia Munka działającego przy Stowarzyszeniu Filmowców Polskich. 

Naszym zadaniem było stworzenie nieszablonowego plakatu, który nie tylko w pełni odzwierciedla fabułę, ale również klimat samego filmu. Potrzebny był „pomysł”. Założeniem naszego projektu było odejście od konwencji standardowego plakatu filmowego. Postawiliśmy na prostą i przejrzystą grafikę, co jak się okazało, było spójne z wizją samego reżysera ekranizacji – komentuje Mirosław Charkot, Creative Director BTL & Design w GREY Group.

Więcej informacji na www.studiomunka.pl

Źródło: GREY group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764