logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey promuje „Basen”

  PR 18.09.2015, przeczytano 1702 razy
ilustracjastrzałka

Agencja GREY stworzyła projekt plakatu promującego film krótkometrażowy "Basen", reżyserii Krzysztofa Pawłowskiego, który role główne powierzył Adamowi Woronowiczowi i Agnieszce Grochowskiej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-promuje-basen,25995,artykul.html

14 września, podczas tegorocznego Festiwalu Filmowego w Gdyni, odbyła się premiera filmu "Basen”. Tego samego dnia, po raz pierwszy, zaprezentowano oficjalny plakat promujący produkcję. Agencja GREY Group odpowiadała za przygotowanie całej koncepcji plakatu, a także za jej realizację oraz DTP. „Basen” jest filmową adaptacją jednego z ostatnich opowiadań Marka Kochana, a reżyserem i autorem scenariusza jest Krzysztof Pawłowski. Ten krótkometrażowy film powstał w ramach programu "30 minut" Studia Munka działającego przy Stowarzyszeniu Filmowców Polskich. 

Naszym zadaniem było stworzenie nieszablonowego plakatu, który nie tylko w pełni odzwierciedla fabułę, ale również klimat samego filmu. Potrzebny był „pomysł”. Założeniem naszego projektu było odejście od konwencji standardowego plakatu filmowego. Postawiliśmy na prostą i przejrzystą grafikę, co jak się okazało, było spójne z wizją samego reżysera ekranizacji – komentuje Mirosław Charkot, Creative Director BTL & Design w GREY Group.

Więcej informacji na www.studiomunka.pl

Źródło: GREY group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764