logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Warszawa z kampanią na rzecz akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”

  PR 03.12.2009, przeczytano 4572 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku po raz kolejny firma Procter & Gamble udostępniła na półkach polskich sklepów gamę produktów oznaczonych słoneczkiem. Kupując je, pomagamy chorym dzieciom z naszej okolicy. Akcję wspiera kampania reklamowa stworzona przez agencję Grey Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-warszawa-z-kampania-na-rzecz-akcji-podaruj-dzieciom-slonce,9877,artykul.html

Twórcy reklam zachęcają do kupna produktów Procter & Gamble, informując że codzienne czynności, takie jak golenie się, mycie zębów, przewijanie dziecka czy pranie mogą wspierać leczenie i rehabilitację dzieci, które codziennie borykają się z ciężkimi problemami zdrowotnymi. Ważnym założeniem jest komunikacja regionalna, gdyż kupujący produkty oznaczone słoneczkiem pomagają dzieciom mieszkającym w sąsiedztwie. Stąd reklamy są zróżnicowane w zależności od tego w jakiej części Polski, a nawet miasta mają się ukazać. Na przykład obecna w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Łodzi kampania outdoorowa prezentowana jest w kilkudziesięciu odsłonach, innych się dla każdej dzielnicy. Oprócz reklam zewnętrznych, akcja jest promowana na terenie całej Polski w prasie regionalnej, telewizji oraz radiu.

Za przygotowanie kampanii od strony kreacji odpowiadają Beata Kotnowska i Wojciech Zmysłowski. Przedstawicielami Grey Warszawa w kontaktach z Klientem są Roksana Odyjas i Dorota Mosakowska. Procter & Gamble reprezentuje Anna Sajkowska. Kampania reklamowa potrwa do 24 grudnia, czyli do momentu zakończenia akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”.

Źródło: GREY GROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764