W tym roku po raz kolejny firma Procter & Gamble udostępniła na półkach polskich sklepów gamę produktów oznaczonych słoneczkiem. Kupując je, pomagamy chorym dzieciom z naszej okolicy. Akcję wspiera kampania reklamowa stworzona przez agencję Grey Warszawa.
Twórcy reklam zachęcają do kupna produktów Procter & Gamble, informując że codzienne czynności, takie jak golenie się, mycie zębów, przewijanie dziecka czy pranie mogą wspierać leczenie i rehabilitację dzieci, które codziennie borykają się z ciężkimi problemami zdrowotnymi. Ważnym założeniem jest komunikacja regionalna, gdyż kupujący produkty oznaczone słoneczkiem pomagają dzieciom mieszkającym w sąsiedztwie. Stąd reklamy są zróżnicowane w zależności od tego w jakiej części Polski, a nawet miasta mają się ukazać. Na przykład obecna w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Łodzi kampania outdoorowa prezentowana jest w kilkudziesięciu odsłonach, innych się dla każdej dzielnicy. Oprócz reklam zewnętrznych, akcja jest promowana na terenie całej Polski w prasie regionalnej, telewizji oraz radiu.
Za przygotowanie kampanii od strony kreacji odpowiadają Beata Kotnowska i Wojciech Zmysłowski. Przedstawicielami Grey Warszawa w kontaktach z Klientem są Roksana Odyjas i Dorota Mosakowska. Procter & Gamble reprezentuje Anna Sajkowska. Kampania reklamowa potrwa do 24 grudnia, czyli do momentu zakończenia akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”.
Źródło: GREY GROUP