logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Warszawa z kampanią na rzecz akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”

  PR 03.12.2009, przeczytano 4288 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku po raz kolejny firma Procter & Gamble udostępniła na półkach polskich sklepów gamę produktów oznaczonych słoneczkiem. Kupując je, pomagamy chorym dzieciom z naszej okolicy. Akcję wspiera kampania reklamowa stworzona przez agencję Grey Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-warszawa-z-kampania-na-rzecz-akcji-podaruj-dzieciom-slonce,9877,artykul.html

Twórcy reklam zachęcają do kupna produktów Procter & Gamble, informując że codzienne czynności, takie jak golenie się, mycie zębów, przewijanie dziecka czy pranie mogą wspierać leczenie i rehabilitację dzieci, które codziennie borykają się z ciężkimi problemami zdrowotnymi. Ważnym założeniem jest komunikacja regionalna, gdyż kupujący produkty oznaczone słoneczkiem pomagają dzieciom mieszkającym w sąsiedztwie. Stąd reklamy są zróżnicowane w zależności od tego w jakiej części Polski, a nawet miasta mają się ukazać. Na przykład obecna w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Łodzi kampania outdoorowa prezentowana jest w kilkudziesięciu odsłonach, innych się dla każdej dzielnicy. Oprócz reklam zewnętrznych, akcja jest promowana na terenie całej Polski w prasie regionalnej, telewizji oraz radiu.

Za przygotowanie kampanii od strony kreacji odpowiadają Beata Kotnowska i Wojciech Zmysłowski. Przedstawicielami Grey Warszawa w kontaktach z Klientem są Roksana Odyjas i Dorota Mosakowska. Procter & Gamble reprezentuje Anna Sajkowska. Kampania reklamowa potrwa do 24 grudnia, czyli do momentu zakończenia akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”.

Źródło: GREY GROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764