logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Warszawa z kampanią na rzecz akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”

  PR 03.12.2009, przeczytano 4388 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku po raz kolejny firma Procter & Gamble udostępniła na półkach polskich sklepów gamę produktów oznaczonych słoneczkiem. Kupując je, pomagamy chorym dzieciom z naszej okolicy. Akcję wspiera kampania reklamowa stworzona przez agencję Grey Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-warszawa-z-kampania-na-rzecz-akcji-podaruj-dzieciom-slonce,9877,artykul.html

Twórcy reklam zachęcają do kupna produktów Procter & Gamble, informując że codzienne czynności, takie jak golenie się, mycie zębów, przewijanie dziecka czy pranie mogą wspierać leczenie i rehabilitację dzieci, które codziennie borykają się z ciężkimi problemami zdrowotnymi. Ważnym założeniem jest komunikacja regionalna, gdyż kupujący produkty oznaczone słoneczkiem pomagają dzieciom mieszkającym w sąsiedztwie. Stąd reklamy są zróżnicowane w zależności od tego w jakiej części Polski, a nawet miasta mają się ukazać. Na przykład obecna w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Łodzi kampania outdoorowa prezentowana jest w kilkudziesięciu odsłonach, innych się dla każdej dzielnicy. Oprócz reklam zewnętrznych, akcja jest promowana na terenie całej Polski w prasie regionalnej, telewizji oraz radiu.

Za przygotowanie kampanii od strony kreacji odpowiadają Beata Kotnowska i Wojciech Zmysłowski. Przedstawicielami Grey Warszawa w kontaktach z Klientem są Roksana Odyjas i Dorota Mosakowska. Procter & Gamble reprezentuje Anna Sajkowska. Kampania reklamowa potrwa do 24 grudnia, czyli do momentu zakończenia akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”.

Źródło: GREY GROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

UM wygrywa przetarg H&M
UM poszerza portfolio swoich regionalnych klientów przejmując obsługę H&M na 20 europejskich rynkach
Rozmowy o problemach emocjonalnych w kampanii „Każdy zasługuje na słuchacza.”
Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach. Kampania wystartowała z hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo niezależnie od tego, czy jesteś gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto Cię zauważy i wysłucha. Inicjatywę...
New Balance inspiruje i pokazuje, że każdy jest biegaczem
To proste. Jeśli biegasz, jesteś biegaczem, a jedyny słuszny styl biegania, to Twój własny. Taka jest idea najnowszej globalnej kampanii ‘Run Your Way’ przygotowanej przez New Balance. Z inspiracji i nawiązując do globalnej kampanii marka w Polsce postanowiła przybliżyć sylwetki lokalnych biegaczy, z których każdy biega z innego powodu i inaczej postrzega...
Sony wprowadza nowy, pełnoklatkowy aparat ZV E1 — narzędzie dla wideoblogerów
Firma Sony wprowadza na rynek nowy aparat z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu i wymiennymi obiektywami ZV-E1, przeznaczony dla autorów wideoblogów, którzy pragną tworzyć lepsze materiały. Ten nowy, zaawansowany technologicznie model plasuje się na szczycie gamy aparatów Sony do vlogowania. Współpracuje z wymiennymi obiektywami Sony z mocowaniem typu...
LG prezentuje pierwszy projektor digital signage
Nowy LG ProBeam, zaprojektowany do różnych przestrzeni, wyświetla nawet 300‑calowe obrazy w rozdzielczości 4K o szczytowej jasności 7000 ANSI lumenów
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764