logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Worldwide Warszawa finalistą Euro Effies 2014

  PR 26.06.2014, przeczytano 1654 razy

Grey Worldwide Warszawa, jako jedyna agencja z Polski, znalazła się w gronie finalistów konkursu EACA Euro Effie Awards 2014.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-worldwide-warszawa-finalista-euro-effies-2014,22019,artykul.html

Agencja Grey Worldwide Warszawa nominowana została za kampanię „Prawdziwe historie” marki Corega firmy GlaxoSmithKline. Kampania emitowana była od kwietnia ubiegłego roku w Polsce, Azerbejdżanie, Białorusi, Bośni, Czechach, Chorwacji, Gruzji, Kazachstanie, Słowacji, Słowenii, Ukrainie oraz na Węgrzech.

EACA Euro Effie Awards to najbardziej prestiżowa europejska nagroda przyznawana za najskuteczniejszą komunikację marketingową. Grey EMEA, której częścią jest Grey Worldwide Warszawa, zdobyła do tej pory 26 statuetek Euro Effie i pięciokrotnie uzyskała tytuł Agencji Sieciowej Roku. Zwycięzcy tegorocznego konkursu ogłoszeni zostaną 17 września na oficjalnej gali w Brukseli. Grey Worldwide Warszawa konkurować będzie z 33 agencjami z 11 krajów.

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764