logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Worldwide Warszawa finalistą Euro Effies 2014

  PR 26.06.2014, przeczytano 1668 razy

Grey Worldwide Warszawa, jako jedyna agencja z Polski, znalazła się w gronie finalistów konkursu EACA Euro Effie Awards 2014.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-worldwide-warszawa-finalista-euro-effies-2014,22019,artykul.html

Agencja Grey Worldwide Warszawa nominowana została za kampanię „Prawdziwe historie” marki Corega firmy GlaxoSmithKline. Kampania emitowana była od kwietnia ubiegłego roku w Polsce, Azerbejdżanie, Białorusi, Bośni, Czechach, Chorwacji, Gruzji, Kazachstanie, Słowacji, Słowenii, Ukrainie oraz na Węgrzech.

EACA Euro Effie Awards to najbardziej prestiżowa europejska nagroda przyznawana za najskuteczniejszą komunikację marketingową. Grey EMEA, której częścią jest Grey Worldwide Warszawa, zdobyła do tej pory 26 statuetek Euro Effie i pięciokrotnie uzyskała tytuł Agencji Sieciowej Roku. Zwycięzcy tegorocznego konkursu ogłoszeni zostaną 17 września na oficjalnej gali w Brukseli. Grey Worldwide Warszawa konkurować będzie z 33 agencjami z 11 krajów.

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764