Grey Worldwide Warszawa, jako jedyna agencja z Polski, znalazła się w gronie finalistów konkursu EACA Euro Effie Awards 2014.
Agencja Grey Worldwide Warszawa nominowana została za kampanię „Prawdziwe historie” marki Corega firmy GlaxoSmithKline. Kampania emitowana była od kwietnia ubiegłego roku w Polsce, Azerbejdżanie, Białorusi, Bośni, Czechach, Chorwacji, Gruzji, Kazachstanie, Słowacji, Słowenii, Ukrainie oraz na Węgrzech.
EACA Euro Effie Awards to najbardziej prestiżowa europejska nagroda przyznawana za najskuteczniejszą komunikację marketingową. Grey EMEA, której częścią jest Grey Worldwide Warszawa, zdobyła do tej pory 26 statuetek Euro Effie i pięciokrotnie uzyskała tytuł Agencji Sieciowej Roku. Zwycięzcy tegorocznego konkursu ogłoszeni zostaną 17 września na oficjalnej gali w Brukseli. Grey Worldwide Warszawa konkurować będzie z 33 agencjami z 11 krajów.
Źródło: Grey Group