logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey wspiera polskie startupy

  PR 23.05.2015, przeczytano 2251 razy
ilustracjastrzałka

21 maja 2015 roku odbyła się w Warszawie konferencja Innovation Day, w czasie której ogłoszono wyniki konkursu Best Startup Reinventing Marketing & Sales, zorganizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz korporacyjny akcelerator startupów D-RAFT. Główną nagrodę w wysokości 30 000 złotych oraz nagrodę publiczności zdobył ZenCard Ltd., firma oferująca zupełnie nowy system dla programów lojalnościowych. Agencja GREY Group była partnerem strategicznym konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-wspiera-polskie-startupy-,24951,artykul.html

Celem konkursu Best Startup Reinventing Marketing & Sales była promocja młodych firm, których produkty oraz technologie mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych przedsiębiorstwach. 

Z wszystkich zgłoszonych projektów jury konkursu wyłoniło dziesięć firm - Flayers, Kinetise, KoalaMetrics, Kupony Żbik, Landingi.pl, LiveCall, Prowly, Quanty Lab Co., Right Hello i ZenCard Ltd. - które walczyły o nagrodę główną oraz nagrodę publiczności. Do ścisłej finałowej piątki, tzw. TOP 5, zakwalifikowali się: KoalaMetrics (analityka mobilna, optymalizacja usług telekomów), Landingi.pl (narzędzie dla marketerów do tworzenia, publikowania i testowania landing page’y), Prowly (aplikacja do zarządzania media relations), Quantum Lab Co. (aplikacja How Are You; narzędzie Ellen, umożliwiające poznanie i analizę emocji na podstawie ekspresji mimicznej twarzy) oraz ZenCard Ltd. 

 

Na zdjęciu: (od lewej) Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor SAR; Anna Pańczyk, CEO GREY Group; Tomasz Rudolf, CEO D-raft, Krzysztof Klimczak i Jarosław Sygitowicz, założyciele ZenCard Ltd.

Oceniając zgłoszone projekty, jury brało pod uwagę wartość biznesową przedsięwzięcia i szeroki wachlarz zastosowań. Istotnym kryterium oceny był również fakt, czy przedstawiony pomysł zmienia dotychczasowe reguły gry. 

Główną nagrodę oraz nagrodę publiczności zdobyła firma ZenCard Ltd., która stworzyła zupełnie nowy system dla programów aktywizacji konsumentów. ZenCard, Osobisty Asystent Zakupowy, zamienia dowolną kartę płatniczą dowolnego banku w uniwersalną kartę rabatowo-lojalnościową. System funkcjonuje zarówno w sklepach, jak i w internecie. Klienci sklepów objętych systemem nagradzani są za zakupy automatycznie podczas płatności kartą. Nie trzeba nosić w portfelu wielu kart rabatowych ani pamiętać o warunkach promocji – wystarczy jednorazowa rejestracja, aby specjalny algorytm informował klientów o przysługujących im zniżkach czy nagrodach.

Partnerem strategicznym konkursu jest agencja GREY Group. Od 1 lutego, gdy obowiązki Chief Executive Officer GREY Group w Polsce objęła Anna Pańczyk, agencja przechodzi proces transformacji, mający na celu oferowanie usług w pełni zintegrowanych.  

- Agencja GREY cały czas dostosowuje się do zmieniającego się rynku, tak, by lepiej i w bardziej elastyczny sposób dostarczać naszym klientom kreatywne rozwiązania i usługi z zakresu digital, trade czy shopper marketing. Doceniamy starania młodych polskich przedsiębiorców, którzy swoimi pomysłami, zaangażowaniem oraz ciężką pracą inspirują do działania, oferując innowacyjne narzędzia, które zmieniają rynek. Dlatego też, zdecydowaliśmy się zostać partnerem strategicznym konkursu Best Startup Reinventing Marketing & Sales – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group w Polsce. 

Źródło: GREY Group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764