logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey wspiera polskie startupy

  PR 23.05.2015, przeczytano 2029 razy
ilustracjastrzałka

21 maja 2015 roku odbyła się w Warszawie konferencja Innovation Day, w czasie której ogłoszono wyniki konkursu Best Startup Reinventing Marketing & Sales, zorganizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz korporacyjny akcelerator startupów D-RAFT. Główną nagrodę w wysokości 30 000 złotych oraz nagrodę publiczności zdobył ZenCard Ltd., firma oferująca zupełnie nowy system dla programów lojalnościowych. Agencja GREY Group była partnerem strategicznym konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-wspiera-polskie-startupy-,24951,artykul.html

Celem konkursu Best Startup Reinventing Marketing & Sales była promocja młodych firm, których produkty oraz technologie mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych przedsiębiorstwach. 

Z wszystkich zgłoszonych projektów jury konkursu wyłoniło dziesięć firm - Flayers, Kinetise, KoalaMetrics, Kupony Żbik, Landingi.pl, LiveCall, Prowly, Quanty Lab Co., Right Hello i ZenCard Ltd. - które walczyły o nagrodę główną oraz nagrodę publiczności. Do ścisłej finałowej piątki, tzw. TOP 5, zakwalifikowali się: KoalaMetrics (analityka mobilna, optymalizacja usług telekomów), Landingi.pl (narzędzie dla marketerów do tworzenia, publikowania i testowania landing page’y), Prowly (aplikacja do zarządzania media relations), Quantum Lab Co. (aplikacja How Are You; narzędzie Ellen, umożliwiające poznanie i analizę emocji na podstawie ekspresji mimicznej twarzy) oraz ZenCard Ltd. 

 

Na zdjęciu: (od lewej) Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor SAR; Anna Pańczyk, CEO GREY Group; Tomasz Rudolf, CEO D-raft, Krzysztof Klimczak i Jarosław Sygitowicz, założyciele ZenCard Ltd.

Oceniając zgłoszone projekty, jury brało pod uwagę wartość biznesową przedsięwzięcia i szeroki wachlarz zastosowań. Istotnym kryterium oceny był również fakt, czy przedstawiony pomysł zmienia dotychczasowe reguły gry. 

Główną nagrodę oraz nagrodę publiczności zdobyła firma ZenCard Ltd., która stworzyła zupełnie nowy system dla programów aktywizacji konsumentów. ZenCard, Osobisty Asystent Zakupowy, zamienia dowolną kartę płatniczą dowolnego banku w uniwersalną kartę rabatowo-lojalnościową. System funkcjonuje zarówno w sklepach, jak i w internecie. Klienci sklepów objętych systemem nagradzani są za zakupy automatycznie podczas płatności kartą. Nie trzeba nosić w portfelu wielu kart rabatowych ani pamiętać o warunkach promocji – wystarczy jednorazowa rejestracja, aby specjalny algorytm informował klientów o przysługujących im zniżkach czy nagrodach.

Partnerem strategicznym konkursu jest agencja GREY Group. Od 1 lutego, gdy obowiązki Chief Executive Officer GREY Group w Polsce objęła Anna Pańczyk, agencja przechodzi proces transformacji, mający na celu oferowanie usług w pełni zintegrowanych.  

- Agencja GREY cały czas dostosowuje się do zmieniającego się rynku, tak, by lepiej i w bardziej elastyczny sposób dostarczać naszym klientom kreatywne rozwiązania i usługi z zakresu digital, trade czy shopper marketing. Doceniamy starania młodych polskich przedsiębiorców, którzy swoimi pomysłami, zaangażowaniem oraz ciężką pracą inspirują do działania, oferując innowacyjne narzędzia, które zmieniają rynek. Dlatego też, zdecydowaliśmy się zostać partnerem strategicznym konkursu Best Startup Reinventing Marketing & Sales – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group w Polsce. 

Źródło: GREY Group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764