logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey wygrał przetarg Ikea

  PR 23.09.2014, przeczytano 1878 razy

Agencja GREY Worldwide Warszawa, będąca częścią GREY group, wygrała przetarg na długoterminową współpracę w zakresie ATL z kultową marką IKEA


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-wygral-przetarg-ikea,22696,artykul.html

W przetargu ogłoszonym pod koniec lipca 2014 roku startowały agencje DDB, VML wraz z PZL, Change Integrated oraz GREY Worldwide Warszawa. Dziś został ogłoszony wynik – IKEA do obsługi działań ATL wybrała GREY group.

„Naszym zdaniem jest to przetarg roku na polskim rynku reklamy. IKEA to kultowa marka, a kontrakt jest długoterminowy. Udało nam się pokonać bardzo trudną konkurencję – w przetargu startowały wiodące agencje reklamowe. Jesteśmy niezwykle dumni, gdyż to zwycięstwo jest nagrodą za naszą walkę i jakość pracy. Wszystkim, którzy już docenili jej efekty w dotychczasowych kampaniach dla IKEA, obiecujemy jeszcze więcej! Pełna radość opanowała GREY group!” – mówi Monika Bierwagen, Senior Vice President i Managing Director, GREY Worldwide Warszawa. 

 

„Proces był złożony i miał na celu nie tylko wybór najlepszej propozycji, biorąc pod uwagę planowane w najbliższym czasie akcje marketingowe, ale także jak najlepsze poznanie potencjalnych partnerów. To dla nas bardzo ważne, ponieważ wiele wymagamy, zarówno od siebie, jak i osób, z którymi współpracujemy, a takie podejście najlepiej sprawdza się w długim okresie” – podsumował Bartłomiej Dyliński, manager IKEA ds. komunikacji zewnętrznej.

Do tej pory GREY współpracował z IKEA na zasadach projektowych i zrealizował dwie kampanie: systemu mebli kuchennych IKEA METOD oraz katalogu IKEA 2015 – seria spotów przedstawiających zalety materacy IKEA jest obecnie w emisji (linki poniżej). Po tej wygranej współpraca zostanie rozszerzona i będzie obejmowała obsługę ATL.

 „IKEA jako ekspert oraz innowator w zakresie wyposażenia wnętrz dąży do tego, aby zwiększać zainteresowanie ludzi urządzaniem domu. Polacy zawsze doceniali i dbali o jakość domowego życia. Chcemy więc dzielić się z nimi naszą wiedzą oraz pasją i pomagać im w aranżacji mieszkań zgodnie z ich potrzebami. Stale poszukujemy nowych, ciekawych form dotarcia do naszych klientów, aby mogli jeszcze lepiej poznawać nasze inspirujące rozwiązania dla domu” – powiedział Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce. 

„Praca dla takiej marki to nie tylko duma, ale i duże wyzwanie, bo poprzeczka już jest wysoko, a jeszcze chcielibyśmy ją podnieść – zarówno jeśli chodzi o rozwiązania kreatywne, jak i efektywność działań komunikacyjnych” – komentuje Agnieszka Gozdek, Strategy and Brand Planning Director.

Zespół kreatywny także nie kryje zadowolenia: „Dla każdego kreatywnego, taki klient jak IKEA to prawdziwe marzenie. Satysfakcja i radość z wygranej jest więc naprawdę duża” - mówi Aneta Szeweluk. „Super wdzięczny brand. Super kreatywne wyzwanie. Super otwarty Klient. Satysfakcja potrójna” – podsumowuje Natalia Dudek.

ZESPÓŁ:

Client Service: Małgorzata Łoza, Marta Ramos

Kreacja: Jakub Korolczuk, Natalia Dudek, Aneta Szeweluk

Strategia: Agnieszka Gozdek, Monika Bierwagen

Dotychczasowe realizację GREY group dla IKEA dostępne są pod linkami:

IKEA METOD: http://youtu.be/N1slFvcjFLA?list=UU2UlOtmh2F87atqAYteOmWA

IKEA Oparcie: https://www.youtube.com/watch?v=tNbBfjbL_BA

IKEA Wampir: https://www.youtube.com/watch?v=gfW-HzvHy4s>

IKEA Księżniczka: >https://www.youtube.com/watch?v=r3-C0NlXIMk

IKEA 90 nocy: https://www.youtube.com/watch?v=g8LPJISEClg

Źródło: GREY Worldwide Warszawa

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Credit Agricole dołączył do kampanii edukacyjnej Związku Banków Polskich na temat cyberbezpieczeństwa. Pod hasłem "Nie pomagaj się okraść" uczymy jak chronić swoje pieniądze przed cyberprzestępcami.
Biedronka i marka Polaris wspierają polską piłkę ręczną
Co łączy Biedronkę i reprezentację Polski w piłce ręcznej? Od teraz… woda Polaris. Największa sieć handlowa w kraju, która już od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w...
Rozwój rynku reklamy wideo - Druga debata w „Rzeczpospolitej”
Jak reklama nadąża za globalnymi trendami? Jak zmieniają się reklamy, jak ewoluuje reklama wideo i jaka przyszłość czeka cyfrową reklamę outdoorową? Te tematy poruszono podczas debaty „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.
CTV Ad Days Europe
CTV Ad Days Europe jest konferencją połączoną z dwoma innymi wydarzeniami – Retail Media Days CEE i Nextv Series Europe – pod jednolitą marką NXT Media Days Europe. Razem wydarzenia te tworzą spójne centrum dla profesjonalistów z branży, którzy mogą odkrywać najnowsze trendy, dzielić się spostrzeżeniami i opracowywać strategie, które...
W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764