logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey z bliskowschodnio-afrykańską kampanią dla Downy

  PR 29.09.2015, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Marka Downy, należąca do portfolio firmy Procter & Gamble, kontynuuje działania związane z wprowadzeniem płynu do płukania tkanin na kolejne rynki. To właśnie agencję GREY Group wybrano do stworzenia oraz zrealizowania kompleksowej kampanii reklamowej. Premiera produktu dotyczy rynków Bliskiego Wschodu, Afryki Północnej, i Afrykę Wschodnią. A we wrześniu ruszy kampania wspierająca działania promocyjne związane z premierą płynu do płukania Downy w Kenii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-z-bliskowschodnio-afrykanska-kampania-dla-downy,26096,artykul.html

GREY przygotowała kampanie na poszczególne rynki z wymagań kulturowych, jak i językowych. Łącznie powstała imponująca liczba ponad 26 wersji (m.in. w j. francuskim, suahili oraz w pięciu różnych dialektach j. arabskiego). Do obowiązków agencji należało także opracowanie szeregu dodatkowych materiałów wizerunkowych, w tym OOH i POS. Dodatkowo agencja GREY była odpowiedzialna za realizację spotów radiowych oraz kampanię digitalową.

Niezmiernie cieszy nas fakt, że powierzono nam regionalne działania promocyjne na tak dużą skalę dla kolejnej marki z portfolio Procter & Gamble. Projekt ten był dla nas prawdziwym wyzwaniem, nie tylko ze względu na zakres prowadzonych działań, ale również z uwagi na zasięg kampanii, która obejmuje wiele różnorodnych rynków, a co za tym idzie, wiele formatów i wersji językowych. Dzięki temu nasza satysfakcja jest jeszcze większa – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.

Głównym przesłaniem kampanii, oprócz korzyści funkcjonalnych płynących z używania płynu do płukania tkanin Downy, jest podkreślenie, jak silny wpływ na człowieka ma zapach. Zmysł węchu jest nierozerwalnie związany z naszą emocjonalnością. Kompozycje zapachowe często kojarzone są niemal ze wszystkimi sytuacjami i doświadczeniami w życiu człowieka. Wywołują one podświadome reakcje i głównie z tego powodu zapach ma tak istotne znaczenie dla naszego samopoczucia. Nie inaczej jest z zapachem świeżo upranych ubrań. Zapach ten wywołuje w dzieciach pozytywne emocje, poczucie miłości i wsparcia mamy, bo to właśnie ona dba o tak przyziemne sprawy, jak pranie. Gdy nie ma jej obok, a dziecko staje przed nowym wyzwaniem, zapach dodaje mu otuchy i odwagi do stawiania kolejnych kroków.

Materiały dostępne pod poniższymi linkami:
KENYA (key market East Africa):
Facebook
YouTube
Anthem TVC ENG
EGYPT (one of the MENA markets):
Facebook
YouTube
Anthem TVC AR
Main TVC AR
MOROCCO (one of the MENA markets):
Facebook

Źródło: GREY Group

Dodatkowe informacje:

Dom produkcyjny: Frieze Films South Africa
Postprodukcja: Platige Image
Reżyseria: Tony Baggott
Photographer: Seppi Hochfellner
Muzyka: Hylton, SoundAdvice SARL
Studio dźwiękowe: Efektura

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764