Na początku lutego wystartowała kolejna kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce autorstwa Grey Warszawa. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i uświadomienie Polakom, że są one bezbronne wobec przemocy ze strony ludzi. Kampania jest adaptacją akcji „Skazane na śmierć przez obojętność, okrucieństwo i zaniedbanie”, dzięki której w 2000 roku na konto TOZ wpłynęło 144 tysiące złotych.
W Polsce co roku odnotowuje się kilkadziesiąt tysięcy przypadków okrucieństwa wobec zwierząt. Towarzystwo nie jest finansowane z budżetu państwa, a swoją działalność finansuje ze środków prywatnych darczyńców. Kampania stworzona przez Grey Warszawa ma zachęcić Polaków do przekazywania 1% podatku na TOZ
Głosu do spotów telewizyjnych i radiowych w tegorocznej kampanii TOZ użyczył nieżyjący wybitny aktor Krzysztof Kolberger, który wyraził zgodę na korzystanie z jego wkładu bezterminowo, także po swojej śmierci.
Spot reklamowy kampanii można zobaczyć pod poniższym linkiem:
http://www.youtube.com/watch?v=obllF62LKjA&list=UU2UlOtmh2F87atqAYteOmWA&index=1&feature=plcp
Za kreację oryginalnej kampanii z 2000 roku odpowiadali Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek, tegoroczną adaptację stworzyły Agnieszka Stypa i Magdalena Zalewska. Koordynacją prac jako Client Service zajmowała się Agnieszka Woronowicz. Ze strony TOZ kampanią zajmował się Prezes Towarzystwa Eugeniusz Ragiel oraz Ewa Golanowska.
Kampania jest obecna w TV, radiu, prasie i internecie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, który zajmował się także bookingiem bezpłatnych powierzchni w mediach.
Za produkcję i postprodukcję odpowiadały studia – Otto i Orka. Udźwiękowieniem zajmowała się Cafe Ole. Autorem zdjęć do kampanii jest Tomasz Sikora.
Źródło: GREY Warszawa