logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka - kampania DOOH

  PR 05.07.2023, przeczytano 857 razy
ilustracja

Pudliszki rozpoczęły sezon na grilla, stawiając na kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach. Seria obrazowych porównań pokazywała, że grill i Pudliszki to absolutnie nierozerwalne połączenie: Grill bez Pudliszek to jak... Katowice bez Spodka czy Warszawa bez Pałacu Kultury! Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat, dopasowując wyświetlaną reklamę do otoczenia konsumenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grill-bez-pudliszek-to-jak%E2%80%A6-katowice-bez-spodka---kampania-dooh,400672,artykul.html

Każdy grill to znajomi/rodzina, odpoczynek i dobrze spędzony czas. Jednak podstawowym składnikiem prawdziwego grilla to pyszna kuchnia. W najnowszej kampanii Pudliszki pokazują, że grill bez Pudliszek to po prostu nie to samo.

– Nic dziwnego, Pudliszki to ketchup #1 wśród polskich rodzin. Dlatego, kiedy myślimy o grillu, myślimy: Pudliszki! – Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager Kraft Heinz. – A skoro aż 87% Polaków nie wyobraża sobie grilla bez ketchupu[1], nasza kampania została zaplanowana oraz zrealizowana w idealnych punktach styku w idealnym do tego zadania czasie.

Idea kreatywna powstała w oparciu o pozycjonowanie marki Pudliszki – Cała przyjemność w Pudliszkach. Każda egzekucja kreatywna stworzona na potrzeby kampanii miała zbudować ciekawą, angażującą oraz nośną komunikację, sięgając po aspekty lokalne (w największych miastach w Polsce), jak i sezonowe (grill, urlop, dobra pogoda, góry, morze). Każda z egzekucji w kampanii wykorzystywała także w bardzo naturalny sposób kontekst danego miejsca oraz nośnika, dopasowując do tych elementów odpowiedni język.

ilustracjastrzałka

– Wykorzystaliśmy geolokalizację, aby zróżnicować wyświetlane komunikaty i przyciągnąć uwagę konsumentów kontekstowo dopasowanymi hasłami. – wyjaśnia Damian Rezner, Dyrektor Operacyjny Screen Network. – Takie działanie mocniej przyciąga uwagę odbiorców, a w konsekwencji skuteczniej wpływa na zwiększenie sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie.

Reklama na każdym ekranie przedstawiała inne hasło, odnosząc się do charakterystycznych punktów okolicy. Wystarczy spojrzeć na przykładowe kreacje kampanii, aby momentalnie zgodzić się z danym komunikatem oraz ze stwierdzeniem: „Sezon na grilla należy do Pudliszek.”

Kampania została zrealizowana na ekranach Screen Network przez Polsat Media. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Spot&Dot.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764