logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grono Członków PIAP się powiększa

  PR 03.03.2020, przeczytano 891 razy

Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w ostatnim czasie powiększyło się o cztery nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały: SB-Trade Bartosz Klimas, PPHU SPIN Konrad Kierszyn, SQUB Błażej Gdaniec - igadzet.pl, 2promote Joanna Brożek-Dudek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grono-czlonkow-piap-sie-powieksza,385908,artykul.html

- W szeregi członków PIAP-u zdecydowaliśmy się przystąpić w związku rozwojem naszej firmy. Bycie członkiem PIAP-u to przede wszystkim prestiż i rozwój w profesjonalnym gronie, chcemy wykorzystać nowe możliwości zaprezentowania się wśród innych a przede wszystkim pewnych dostawców - mówi Bartosz Klimas, właściciel SB-Trade.

SB-Trade Bartosz Klimas zajmuje się głównie haftem komputerowym na tkaninach, tekstyliach, odzieży, wyrobach gotowych oraz gadżetach, hafty wykonywane są na produktach z oferty firmy a także na produktach powierzonych oraz wykrojach. Marka NICE-HAFT na polskim rynku istnieje od 2015 roku. Park maszynowy to 20 najnowszych automatów haftujących o nieograniczonych możliwościach co pozwala na znakowanie haftem w najwyższej jakości, prócz haftu w ofercie firmy można oznakować odzież innymi technikami takimi jak FLEX, FLOCK, TERMOTRANSFER, SUBLIMACJA, DRUK BEZPOŚREDNI DTG. Firma oferuje usługi nawet dla najbardziej wymagających klientów.
Ofertę kieruje dla agencji reklamowych, producentów odzieży i gadżetów.

SPIN FACTORY - jest firmą rodzinną, od ponad 30 lat na polskim rynku. Jak w każdej firmie rodzinnej właściciele i pracownicy firmy z szacunkiem podchodzą do każdego Klienta, bez względu na jego wielkość. Z roku na rok wraz z większym doświadczeniem -firma powiększa swój park maszynowy. W chwili obecnej jako jedyna firma w Polsce Spin Factory może zaoferować Klientom medale, breloki, piny, statuetki według indywidualnego projektu zarówno odlewane jak i stalowe produkowane całkowicie w Polsce, począwszy od rysunku na kartce a skończywszy na gotowym produkcie.  Graficzki Spin Factory z głowami pełnymi pomysłów chętnie pomagają Klientom, którzy nie mają własnych grafików. Oprócz trofeów sportowych w portfolio firmy można znaleźć także okucia kaletnicze produkowane dla topowych światowych marek odzieżowych. Oferta firmy kierowana jest zarówno do Klientów indywidualnych, jak i dużych organizatorów, a także organizacji Państwowych np. Urzędów Gmin, szkól i uczelni

igadzet.pl - SQUB Błażej Gdaniec - jest producentem i importerem gadżetów reklamowych. Na stronie firmy znaleźć można wiele gadżetów reklamowych, niektóre są własnej produkcji: jak rosnące kapsułki z ołówkiem lub długopisem do wyboru. Firma jest również importerem szerokiej gamy notesów. Z 11 kategorii produktów dostępnych w igadzet.pl można wybrać ciekawy gadżet reklamowy, który będzie godnie reprezentował firmę.

2promote - wyłączny autoryzowany przedstawiciel firmy Vonmählen GmbH na Polskę. Produkty Vonmählen przeznaczone są na rynek Polski tylko do kanału B2B, czyli dla Agencji Reklamowych i ich klientów końcowych B2B (firm). W ofercie firmy można znaleźć m.in.: akcesoria do telefonów, elektronikę reklamową, gadżety świąteczne, słuchawki koncertowe.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764