logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grono Członków PIAP się powiększyło

  PR 18.11.2020, przeczytano 577 razy

Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych pomimo panującej pandemii powiększyło się kolejne nowe firmy z branży. Do PIAP przystąpiły firmy: BeePack, ESKADA Sławomir Kubiak, SAVI INSTITUTE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grono-czlonkow-piap-sie-powiekszylo,389213,artykul.html

- Do PIAP-u przystępujemy chcąc cały czas się rozwijać i docierać do coraz szerszego grona odbiorców. Zaufały nam już takie firmy jak: Empik, Miasto Stołeczne Warszawa, Henkel, Łaciate, Mazda, Gumtree, firmy cateringowe, wydawnictwa i wiele innych. Nasz funkcjonalny eko-gadżet świetnie sprawdza się w świecie, w którym ekologia nie może być już tylko pustym frazesem – mówi współzałożycielka firmy BeePack Marta Gruchała vel Gruchalska.

- Nasi Klienci należą do najbardziej wymagających a członkostwo w PIAP to dla nas gwarancja pracy z liderami rynku. To również okazja dzielenia się metodyką SAVI i wzajemnego wspierania w rozwoju - mówi Michał Kacprowicz, właściciel firmy SAVI INSTITUTE.

BeePack to pierwszy polski producent woskowijek – ekologicznych opakowań do przechowywania żywności zamiast plastikowych pudełek, torebek i folii. Produkt pozytywnie przeszedł badania jednostki certyfikującej TÜV Rheinland Polska. Jest biodegradowalny i wielokrotnego użytku. Powstaje z certyfikowanych, naturalnych składników. Woskowijek można używać m.in.: do pakowania pieczywa, przekąsek, kanapek, warzyw, owoców i nabiału. Są idealnym ekologicznym i funkcjonalnym prezentem/gadżetem reklamowym na miarę obecnych czasów. Można je w pełni spersonalizować pod klienta.

ESKADA Sławomir Kubiak to kompleksowa agencja reklamowa, która specjalizuje się w reklamie zewnętrznej. Zapewnia fachowe doradztwo, usługi graficzne oraz wykonanie i montaż elementów reklamowych. W swojej regularnej ofercie posiada kasetony i pylony reklamowe, litery przestrzenne 3D, oklejanie samochodów oraz witryn i billboardy. Agencja zajmuje się również projektowaniem stron www oraz sklepów internetowych.

SAVI INSTITUTE to firma doradcza o statusie agencji reklamowej. Korzysta z doświadczenia uznanych specjalistów z USA, UK i Bliskiego Wschodu. Firma doradza i realizuje strategie kompleksowego rozwoju biznesu i obecności na rynkach międzynarodowych, indywidualnie dobierając stosowane narzędzia do celów zaplanowanych wspólnie z Klientem.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764