logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group Account Director FireFly

   03.11.2010, przeczytano 1803 razy

Z dniem 1 stycznia Grupa FireFly wzbogaca się o nową funkcję w Client Service. O klientów dbać będzie Michał Rafa jako Group Account Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-account-director-firefly,11538,artykul.html

Michał Rafa skończył prawo na UW, a na Polish Open University obronił pracę z marketingu i zarządzania. Pracę zaczynał w Young&Rubicam. Obsługiwał wtedy takich klientów, jak np: Philip Morris, Heinz, Lufthansa, Revlon, Danone. Od 2000 do 2005 r. pracował w MediaCom Warszawa, gdzie brał udział w budowaniu strategii medialnej m.in. dla takich marek jak: Puma, Mexx, Bruno Banani, Marc’O Polo, Naomi Campbell, Wella, Gillete, Pampers, Blend-a-med, Always, Head&Shoulders, Nokia.

W 2005 r. zaczął swoją karierę w Procter & Gamble. Najpierw przez trzy lata w Procter & Gamble Prestige Products Polska jako brand manager, a ostatnie lata w Procter&Gamble International Operations w Genewie jako marketing leader odpowiedzialny za koordynację w zakresie marketingu i sprzedaży dla wszystkich marek luksusowych, premium oraz lifestyle z portfolio P&G na rynku polskim, litewskim, łotewskim, estońskim, fińskim oraz islandzkim.

W ciągu najbliższych miesięcy do FireFly dołączyć ma także dwóch strategów i nowy strategiczny team kreatywny.

Źródło: FireFly

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764