Z dniem 1 stycznia Grupa FireFly wzbogaca się o nową funkcję w Client Service. O klientów dbać będzie Michał Rafa jako Group Account Director.
Michał Rafa skończył prawo na UW, a na Polish Open University obronił pracę z marketingu i zarządzania. Pracę zaczynał w Young&Rubicam. Obsługiwał wtedy takich klientów, jak np: Philip Morris, Heinz, Lufthansa, Revlon, Danone. Od 2000 do 2005 r. pracował w MediaCom Warszawa, gdzie brał udział w budowaniu strategii medialnej m.in. dla takich marek jak: Puma, Mexx, Bruno Banani, Marc’O Polo, Naomi Campbell, Wella, Gillete, Pampers, Blend-a-med, Always, Head&Shoulders, Nokia.
W 2005 r. zaczął swoją karierę w Procter & Gamble. Najpierw przez trzy lata w Procter & Gamble Prestige Products Polska jako brand manager, a ostatnie lata w Procter&Gamble International Operations w Genewie jako marketing leader odpowiedzialny za koordynację w zakresie marketingu i sprzedaży dla wszystkich marek luksusowych, premium oraz lifestyle z portfolio P&G na rynku polskim, litewskim, łotewskim, estońskim, fińskim oraz islandzkim.
W ciągu najbliższych miesięcy do FireFly dołączyć ma także dwóch strategów i nowy strategiczny team kreatywny.
Źródło: FireFly