logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Group One dla Valbon: Największa kampania online od lat

  PR 17.04.2019, przeczytano 1286 razy
ilustracja

Rozpoczęła się największa kampania marki Valbon od 7 lat, której celem jest zwiększenie świadomości marki i benefitów produktowych. Do szeroko zasięgowej kampanii online dołączyły właśnie działania z Influencerami. Kampanię dla Valbon (Hochland)  jako one team realizują: dom mediowy Value Media, agencje SalesTube i Labcon, należące do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-group-one-dla-valbon%3A-najwieksza-kampania-online-od-lat,382142,artykul.html

Valbon wraz z influencerami, w tym: Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot, Minimalliving i mikroinfluencerami, inspiruje do poszukiwania nowych okazji spożycia serów pleśniowych. Celem współpracy z twórcami internetowymi i szerokozasięgowej kampanii online, która potrwa do końca maja, jest budowanie świadomości marki.

- W ostatnich latach Polacy bardzo zmienili swoje nawyki żywieniowe oraz sposób celebracji posiłków i spotkań. Zauważalna jest zmiana trendów kulinarnych, na które duży wpływ ma m.in. to, jak podróżujemy: podróżowanie kulinarne, częste wyjazdy typu citybreak itp. Z naszą komunikacją wychodzimy na wprost tym zmianom, proponując nowe sposoby podania i zastosowania naszych produktów. Kluczowe było dopasowanie mediów i pozycjonowanie naszych produktów, tak aby podnieść wartość komunikacji i trafić do grupy, zainteresowanej kulinarnymi eksploracjami, które wraz z Group One osiągnęliśmy - mówi Katarzyna Ciecieręga, kierownik marketingu marki Hochland.

Działania, które realizowane są przez Group One w obszarach: mediowym, digital, content i influencer marketingowych, obejmują kampanię video online na YouTubie, kanałach VOD i witrynach premium, działania paid social na kanałach Facebook i Instargam marki Valbon, search i programmatic, w którym głowną osią działań jest video. W ramach działań content marketingowych na wybranych serwisach kulinarnych benefity produktowe w kategorii serów pleśniowych wspierają treści redakcyjne.

Marki z portfolio Hochland od lat są w czołówce swoich kategorii, ale tak jak zmieniają się trendy konsumenckie, tak też ewoluuje ich obecność w świadomości kupujących, a co za tym idzie w mediach.

- Postawiliśmy na zwiększenie efektywności poprzez dobór narzędzi odpowiadających na obecne trendy - video i social media w połączeniu z siłą wpływu influencerów. W kampanii digital, która ma na celu zwiększenie świadomości marki w wyselekcjonowanej grupie celowej, połączenie inspirującego contentu z dopasowaniem dobrze widocznych powierzchni najlepiej odpowiada celom zbudowania widocznego zasięgu i pozytywnej zmianie biznesu Hochland, która jest podstawą naszej strategii działań - mówi Iga Wachowicz, new business i communication director w Value Media, odpowiedzialna za rozwój biznesowy klienta Hochland.

Valbon, jako jedna z marek należących do firmy Hochland, jest obsługiwana przez spółki Group One w modelu współpracy one house. Value Media odpowiada za kompleksową strategię budowania marki oraz wraz z SalesTube za planowanie kampanii online. SalesTube odpowiada również za działania paid social oraz wykorzystanie programmatica w kampanii digitalowej. Agencja contentowa Labcon zaplanowała i realizuje działania z Influencerami.

Kampania Valbon potrwa do 31 maja.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764