logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One partnerem strategicznym Dimedic.pl

  PR 05.05.2020, przeczytano 543 razy

Grupa komunikacyjna Group One została partnerem strategicznym dimedic.pl w zakresie komunikacji, rekomendacji mediów i działań PR. W działania pro bono dla przychodni telemedycznej, której celem jest odciążenie służby zdrowia w czasie epidemii, zaangażowane są spółki: Value Media, Change Serviceplan/Serviceplan Health oraz Labcon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-partnerem-strategicznym-dimedic.pl,386889,artykul.html

Dimedic.pl to przychodnia telemedyczna, która powstała by pomóc Pacjentom i wesprzeć system opieki zdrowotnej w Polsce podczas rozwijającej się epidemii koronawirusa (Sars-CoV-2). Przychodnia Dimedic.pl będzie działać 7 dni w tygodniu przez całą dobę.

- Projekt łączy nowoczesną technologię z wiedzą i empatią lekarzy. Wywiad medyczny online w Dimedic.pl odbywa się podobnie jak w tradycyjnym gabinecie lekarskim, tylko wygodniej, a w obecnej sytuacji także bezpieczniej - bez wychodzenia z domu, dlatego jest to najbezpieczniejsze rozwiązanie w obecnej sytuacji – mówi Jola Mazurek, Business Director Change Serviceplan/Serviceplan Health.

- Stworzyliśmy Dimedic.pl, żeby pomagać. To nasz najważniejszy cel. Chcemy pomóc jak najszybciej pokonać koronawirusa i głęboko wierzę, że jedynym sposobem jest przejście do działania. Stąd pomysł na naszą przychodnię, który wdrażany był w niewiarygodnie tempie. Dzięki Group One, która wsparła nas kompleksowo, była możliwa natychmiastowa komunikacja projektu i co najważniejsze, dotarcie do Pacjentów w całej Polsce - mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska, Prezes Dimedic Polska.

Spółki Group One wspierają dimedic.pl w działaniach kampanijnych, prowadzonych w internecie oraz social mediach.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764