logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One powraca z programem One School dla adeptów mediów, marketingu i technologii

  PR 12.04.2023, przeczytano 415 razy

Ruszyła kolejna edycja programu szkoleniowo-stażowego One School kierowanego do przedstawicieli generacji Z. To już trzecia odsłona cyklu, tym razem uzupełniona o kilka nowych ścieżek skupionych wokół technologii i analityki. Nabór kandydatów potrwa do 14 lipca. W ramach One School uczestnicy powalczą o pracę w agencjach Value Media, Mediaplus, SalesTube i Grow Now należących do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-powraca-z-programem-one-school-dla-adeptow-mediow%2C-marketingu-i-technologii,399598,artykul.html

Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, Group One ponownie otwiera swoje warszawskie biuro dla przedstawicieli generacji Z chcących rozpocząć karierę w branży. Po sierpniowym maratonie warsztatów, na najlepszych uczestników programu czekają oferty pracy w agencjach mediowych Value Media i Mediaplus, agencji MarTech & e-commerce SalesTube oraz premierowo agencji Grow Now zajmującej się rozwojem marek na międzynarodowych platformach zakupowych.

Uczestnicy mogą rozwijać się docelowo w ramach siedmiu ścieżek: Media Trainee, Video Buyer Trainee, SEO Trainee, Performance Trainee, Marketing Automation Trainee, Analyst Trainee i Marketplace Trainee.

- Z edycji na edycję One School rozwija się zarówno pod kątem szkoleń jak i ścieżek kariery. W tym roku premierowo uzupełniamy go o cztery bardzo przyszłościowe kierunki związane z analityką, martechem i rozwojem marki na marketplace’ach - mówi Martyna Strugińska, Talent Manager w Group One Media. - Jednocześnie zostajemy przy formule, która świetnie się sprawdza: indywidualne podejście z testem Gallupa, duża dawka wiedzy i  odrobina grywalizacji w projektach grupowych. To właśnie ten mix uczestnicy oceniają na 5,7 w skali 1-6.

Zgodnie z oczekiwaniami Generacji Z, autorzy programu stawiają na unikatowe Candidate Experience. Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży, w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i wspomnianą identyfikację mocnych każdego uczestnika przez sesje Gallupa.

Zajęcia One School rozpoczną się na początku sierpnia i potrwają miesiąc. Na najlepszych uczestników czekają propozycje pracy w spółkach Group One.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764