Ruszyła kolejna edycja programu szkoleniowo-stażowego One School kierowanego do przedstawicieli generacji Z. To już trzecia odsłona cyklu, tym razem uzupełniona o kilka nowych ścieżek skupionych wokół technologii i analityki. Nabór kandydatów potrwa do 14 lipca. W ramach One School uczestnicy powalczą o pracę w agencjach Value Media, Mediaplus, SalesTube i Grow Now należących do Group One.
Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, Group One ponownie otwiera swoje warszawskie biuro dla przedstawicieli generacji Z chcących rozpocząć karierę w branży. Po sierpniowym maratonie warsztatów, na najlepszych uczestników programu czekają oferty pracy w agencjach mediowych Value Media i Mediaplus, agencji MarTech & e-commerce SalesTube oraz premierowo agencji Grow Now zajmującej się rozwojem marek na międzynarodowych platformach zakupowych.
Uczestnicy mogą rozwijać się docelowo w ramach siedmiu ścieżek: Media Trainee, Video Buyer Trainee, SEO Trainee, Performance Trainee, Marketing Automation Trainee, Analyst Trainee i Marketplace Trainee.
- Z edycji na edycję One School rozwija się zarówno pod kątem szkoleń jak i ścieżek kariery. W tym roku premierowo uzupełniamy go o cztery bardzo przyszłościowe kierunki związane z analityką, martechem i rozwojem marki na marketplace’ach - mówi Martyna Strugińska, Talent Manager w Group One Media. - Jednocześnie zostajemy przy formule, która świetnie się sprawdza: indywidualne podejście z testem Gallupa, duża dawka wiedzy i odrobina grywalizacji w projektach grupowych. To właśnie ten mix uczestnicy oceniają na 5,7 w skali 1-6.
Zgodnie z oczekiwaniami Generacji Z, autorzy programu stawiają na unikatowe Candidate Experience. Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży, w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i wspomnianą identyfikację mocnych każdego uczestnika przez sesje Gallupa.
Zajęcia One School rozpoczną się na początku sierpnia i potrwają miesiąc. Na najlepszych uczestników czekają propozycje pracy w spółkach Group One.
Źródło: Group One S.A.