logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One powraca z programem One School dla adeptów mediów, marketingu i technologii

  PR 12.04.2023, przeczytano 498 razy

Ruszyła kolejna edycja programu szkoleniowo-stażowego One School kierowanego do przedstawicieli generacji Z. To już trzecia odsłona cyklu, tym razem uzupełniona o kilka nowych ścieżek skupionych wokół technologii i analityki. Nabór kandydatów potrwa do 14 lipca. W ramach One School uczestnicy powalczą o pracę w agencjach Value Media, Mediaplus, SalesTube i Grow Now należących do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-powraca-z-programem-one-school-dla-adeptow-mediow%2C-marketingu-i-technologii,399598,artykul.html

Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, Group One ponownie otwiera swoje warszawskie biuro dla przedstawicieli generacji Z chcących rozpocząć karierę w branży. Po sierpniowym maratonie warsztatów, na najlepszych uczestników programu czekają oferty pracy w agencjach mediowych Value Media i Mediaplus, agencji MarTech & e-commerce SalesTube oraz premierowo agencji Grow Now zajmującej się rozwojem marek na międzynarodowych platformach zakupowych.

Uczestnicy mogą rozwijać się docelowo w ramach siedmiu ścieżek: Media Trainee, Video Buyer Trainee, SEO Trainee, Performance Trainee, Marketing Automation Trainee, Analyst Trainee i Marketplace Trainee.

- Z edycji na edycję One School rozwija się zarówno pod kątem szkoleń jak i ścieżek kariery. W tym roku premierowo uzupełniamy go o cztery bardzo przyszłościowe kierunki związane z analityką, martechem i rozwojem marki na marketplace’ach - mówi Martyna Strugińska, Talent Manager w Group One Media. - Jednocześnie zostajemy przy formule, która świetnie się sprawdza: indywidualne podejście z testem Gallupa, duża dawka wiedzy i  odrobina grywalizacji w projektach grupowych. To właśnie ten mix uczestnicy oceniają na 5,7 w skali 1-6.

Zgodnie z oczekiwaniami Generacji Z, autorzy programu stawiają na unikatowe Candidate Experience. Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży, w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i wspomnianą identyfikację mocnych każdego uczestnika przez sesje Gallupa.

Zajęcia One School rozpoczną się na początku sierpnia i potrwają miesiąc. Na najlepszych uczestników czekają propozycje pracy w spółkach Group One.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764