logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One realizuje plan osiągnięcia neutralności klimatycznej dzięki współpracy z Planetly

  PR 20.01.2022, przeczytano 304 razy

Group One rozpoczyna współpracę z Planetly - startupem specjalizującym się we wsparciu biznesu w sprawach klimatycznych i dekarbonizacyjnych. Jej wynikiem ma być obliczenie śladu węglowego grupy i przygotowanie raportu emisji wraz z celem neutralności, a finalnie również przystąpienie do prestiżowej organizacji Science Based Target initiative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-realizuje-plan-osiagniecia-neutralnosci-klimatycznej-dzieki-wspolpracy-z-planetly,394458,artykul.html

Planetly to niemiecki startup specjalizujący się w tworzeniu narzędzi software’owych do obliczania emisji CO2, budowaniu strategii dekarbonizacyjnych, wyznaczaniu celów neutralności oraz doborze działań obniżających ślad węglowy i kompensujących emisję. Współpraca z Planetly została zainicjowana przez Serviceplan Group, międzynarodową grupę komunikacyjną, której Group One jest częścią. Jednak poza wspomnianym pomiarem emisji i stworzeniem raportu, polska grupa zdecydowała się na działania na większą skalę.

- Z dużą radością mogę powiedzieć, że Group One, jako pierwsza firma w branży mediowo-marketingowej w Polsce, jest na najlepszej drodze do przystąpienia do prestiżowej inicjatywy Science Based Target initiative. SBTi powstała w wyniku zrzeszenia ekspertów z najbardziej wiarygodnych organizacji pro-klimatycznych: WWF, United Nations Global Compact, Carbon Disclosure Project oraz World Resource Institute. Jej celem jest wsparcie biznesu w wyznaczaniu ambitnych celów klimatycznych i wdrażaniu strategii obniżania emisji CO2. Dziś podejmujemy zdecydowane działania na rzecz walki o lepszą przyszłość dla kolejnych pokoleń i dajemy przykład całemu rynkowi swoją postawą. - mówi Sylwia Jedyńska, Sustainability Manager Group One.

Do tej pory tylko 7 marek w Polsce może się pochwalić członkostwem w SBTi. Są to Allegro, Żabka, Deloitte CE, Canpack Group, JMB Wind Engineering, Ciech i Heinz Glass Działdowo.

- Nasze starania o dołączenie do SBTi to potwierdzenie, że temat klimatu traktujemy tak poważnie jak to możliwe. To dla nas duży krok, ale mamy poczucie, że czas drobnych zmian już minął. W SBTi nie ma miejsca dla podmiotów uprawiających greenwashing - liczą się konkretne działania przynoszące mierzalne efekty. Nie boimy się tego. - dodaje Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Mierząc poziom emisji CO2 Planetly wspiera Group One w realizacji deklaracji, którą marka podpisała z WWF Polska w czerwcu tego roku. Współpraca Planetly i Group One już się rozpoczęła. W 2022 grupa otrzyma wyniki raportu i przystąpi do procesu uzyskiwania statusu  "committed" według standardów SBTi.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764