logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One rozwija dział PR

  PR 25.03.2021, przeczytano 1166 razy
ilustracja
Agnieszka Byczot

W styczniu 2021 do agencji Labcon (Group One) dołączyła Agnieszka Byczot obejmując stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za rozwój oferty i zespołu PR w ramach Labcon, a także za dział PR korporacyjnego Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-rozwija-dzial-pr,390782,artykul.html

Agnieszka zarządza zespołem PR pod nieobecność Emilii Klepackiej, Brand Reputation Director Group One, która aktualnie jest na urlopie macierzyńskim. Jednym z jej głównych celów jest rozwój oferty i zespołu PR Labcon, do którego w kwietniu 2020 roku dołączyła Joanna Kulig na stanowisko Senior PR Specialist. To kolejny krok, by umocnić wizję Labcon jako agencji oferującej holistyczną komunikację marek w oparciu o łączenie kompetencji zespołów kreacji, social media i influencer marketingu.

- Wierzymy, że tylko takie podejście pozwoli na komunikację z dzisiejszym bardzo już wymagającym i swobodnie poruszającym się w środowisku digital konsumentem. Kluczowy jest tu różnorodny know-how zespołów oraz dostęp do całego zaplecza mediowo-analitycznego, które mamy pod jednym dachem w Group One - mówi Agnieszka Byczot.

Agnieszka prowadzi również zespół PR korporacyjnego Group One, w którym wraz z Luizą Nowak, która w lutym 2021 r. awansowała na stanowisko Corporate PR Specialist, odpowiadają za budowanie silnej pozycji agencji w branży oraz rozwijanie obszaru employer brandingu w Grupie.

Z branżą mediową Agnieszka związana jest już kilkanaście lat. Doświadczenie w PR zdobywała w Grayling Poland, gdzie obsługiwała takie firmy jak Sony, Wrigley, Mars, PayPal i Tetra Pak. Po przejściu na  stanowisko PR Consultant w Big Picture opiekowała się klientami w ramach działu lifestyle oraz korporacyjnego m.in. Allegro, Mondelēz International, Mondelez Polska, Carlsberg Polska, Sprite, Qarson,  L'Oreal Paris & L'Oréal Professionnel, Fundacja Rak’n’Roll. Karierę rozpoczynała w Ringier Axel Springer, a także w domu produkcyjnym Rochstar, gdzie była odpowiedzialna za komunikację programów telewizyjnych firmy w stacjach TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Prywatnie jest współtwórczynią kobiecego projektu Festiwal Kręgi, którego druga edycja odbędzie się w maju 2021 r.

ilustracjastrzałka

Joanna Kulig

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764