logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One startuje z ofertą szkoleniową

  PR 13.09.2019, przeczytano 312 razy

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna z Polsce, startuje z szeroko dostępną ofertą szkoleniową. Warsztatowe treningi prowadzone będą przez praktyków i certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz ekspertów z certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform, którzy do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób m.in. marketerów i specjalistów takich firm jak: Grupa Wirtualna Polska, czy Comarch.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-startuje-z-oferta-szkoleniowa,383948,artykul.html

Oferta szkoleń, które nastawione są na budowanie konkretnych kompetencji, skierowana jest do firm, które opierają swój biznes o online marketing i nowe technologie lub stoją przed wyzwaniem transformacji cyfrowej w swojej firmie. Szkolenia Group One, które wystartują w październiku, obejmują takie obszary jak: marketing dla e-commerce, analityka internetowa, influencer marketing, sprzedaż poprzez Instagram, Search Ads 360, performance marketing, one search, one social, display i video 360, strategia programmatic, SEO Google Ads i narzędzia SEM, raportowanie i automatyzacja w Data Studio, marketing na Facebooku oraz wiele innych, które są w trakcie opracowań merytorycznych.

Tylko do końca roku praktycy Group One, którzy na co dzień obsługują klientów i kampanie w takich spółkach jak Labcon, Mediaplus, SalesTube i Value Media, przeprowadzą kilkanaście szkoleń z marketingu online, technologii i danych. Do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób podczas 70 zrealizowanych szkoleń dla klientów z 8 krajów.

Przewagą szkoleń, jak mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, dyrektor operacyjna SalesTube i koordynator nowej oferty szkoleniowej Group One, jest warsztatowa i treningowa forma opracowanych szkoleń, oparta o wiedzę praktyków i konkretne case’y.

- Programy naszych szkoleń nastawione są na budowanie konkretnych kompetencji, dlatego każdy prowadzący warsztaty to specjalista, który na co dzień realizuje kampanie klienckie w danym obszarze marketingu online. To doświadczeni trenerzy i managerowie, którzy mają najbardziej aktualną wiedzę w branży, a na swoim koncie liczne certyfikaty i setki wdrożeń kampanii, które wygenerowały pozytywną zmianę biznesową klientów - mówi Sylwia Chmielewska-Fryze.

- Zgłaszają się do nas firmy, które z jakiegoś względu nie mogą zmienić lub zrezygnować z agencji mediowej, a jednocześnie chcą rozwijać swoje kompetencje in-housowo. Wychodząc naprzeciw takim potrzebom opracowaliśmy ofertę konsultingową i szkoleniową. Nie boimy się tych zmian, wręcz przeciwnie, jako partner technologiczny i merytoryczny mamy realny wpływ na wsparcie klientów we wzroście ich biznesów - dodaje Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms w SalesTube, który współtworzy ofertę szkoleniową Group One.

Wszystkie szkolenia są każdorazowo poddawane ocenie uczestników i udoskonalane zgodnie ze wskazaniami ankiet. Aż 95% uczestników potwierdziło ich przydatność w codziennej pracy. Ponadto podkreślana jest aktualna wiedza trenerów, duży wkład know how w program praktycznych szkoleń.

- Eksperci z Group One prowadzą jeden z bardziej kluczowych dla nas projektów- wdrożenia GA360 w naszej Grupie. Wprowadzają system pomiaru dla ponad sześćdziesięciu serwisów Wirtualna Polska Holding. Jednak sam system pomiarowy to nie wszystko. Najważniejszym elementem jest umiejętność analizowania zebranych danych, zinterpretowania ich i wyciągania biznesowych wniosków z liczb. W pierwszym etapie przeszkolono ponad 50 członków redakcji. Na praktycznych przykładach, dostosowanych do naszych realiów biznesowych, podwyższone zostały kompetencje zespołu redakcyjnego. - mówi Michał Gawryszewski, Head of Research and Analysis Department w Grupa Wirtualna Polska. Group One prowadzi dla Wirtualnej Polski jedno z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo-Wschodniej.

Szkolenia oferowane przez Group One to możliwość spotkania się z najlepszymi praktykami online marketingu i warsztatowe przepracowanie obszarów najistotniejszych z punktu widzenia dzisiejszych biznesów opartych o sprzedaż online. Ale nie tylko- każde szkolenie organizowane jest dla małych zespołów specjalistycznych klienta, dzięki czemu każdy z uczestników może liczyć na praktyczny trening z danego obszaru. Wśród szkoleniowców Group One jest 3 certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz eksperci z ponad 200 certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy a koronawirus
Pandemia koronawirusa zdominowała ostatnie miesiące życia Polaków i bezpośrednio wpłynęła nie tylko na ich poczucie bezpieczeństwa, ale również stworzyła nowe potrzeby zakupowe czy nawyki konsumpcji mediów. Na pytania o to, jak epidemia odcisnęła się na postawach konsumenckich, odpowiedział zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w...
Niebieski szyld magla zapowiedzią designerskich zmian w Gdyni
Nowy, ręcznie malowany szyld wskazuje wejście do magla przy ulicy Abrahama w Gdyni. Jest to kolejna odsłona działań Stowarzyszenia Traffic Design, jednocześnie projekt otwierający serię realizacji prowadzonych w ramach długofalowego programu współpracy z miastem.
Epson przedstawia SC-F10000: drukarkę sublimacyjną do zastosowań przemysłowych
Firma Epson przedstawia swoją pierwszą 76-calową drukarkę wielkoformatową. SureColor SC-F10000 to zaawansowane urządzenie sublimacyjne opracowane z myślą o rynku produkcji tekstyliów, gdzie wysoka wydajność, szybkość i niezawodność mają kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Liczne zastosowania obejmują: modę, odzież sportową, artykuły wyposażenia wnętrz, artykuły...
Ekstraklasa z nowym kontraktem z Adidas
Ekstraklasa przedłuża współpracę ze sprawdzonym partnerem, który od 2014 nieprzerwanie dostarcza oficjalne piłki rozgrywek dla klubów najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Nowa umowa została podpisana na pięć kolejnych sezonów.
Te e-sklepy generują najwięcej ruchu z contentu
Dobrze prowadzone działania SEO są źródłem taniego i wysoko konwertującego ruchu. Ile e-sklepów prowadzi działania content marketingowe i które z nich najwięcej na nich zyskują? Oto wyniki analizy artykułów poradnikowych na stronach e-commerce przeprowadzonej przez Senuto.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764