logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One startuje z ofertą szkoleniową

  PR 13.09.2019, przeczytano 256 razy

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna z Polsce, startuje z szeroko dostępną ofertą szkoleniową. Warsztatowe treningi prowadzone będą przez praktyków i certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz ekspertów z certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform, którzy do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób m.in. marketerów i specjalistów takich firm jak: Grupa Wirtualna Polska, czy Comarch.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-startuje-z-oferta-szkoleniowa,383948,artykul.html

Oferta szkoleń, które nastawione są na budowanie konkretnych kompetencji, skierowana jest do firm, które opierają swój biznes o online marketing i nowe technologie lub stoją przed wyzwaniem transformacji cyfrowej w swojej firmie. Szkolenia Group One, które wystartują w październiku, obejmują takie obszary jak: marketing dla e-commerce, analityka internetowa, influencer marketing, sprzedaż poprzez Instagram, Search Ads 360, performance marketing, one search, one social, display i video 360, strategia programmatic, SEO Google Ads i narzędzia SEM, raportowanie i automatyzacja w Data Studio, marketing na Facebooku oraz wiele innych, które są w trakcie opracowań merytorycznych.

Tylko do końca roku praktycy Group One, którzy na co dzień obsługują klientów i kampanie w takich spółkach jak Labcon, Mediaplus, SalesTube i Value Media, przeprowadzą kilkanaście szkoleń z marketingu online, technologii i danych. Do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób podczas 70 zrealizowanych szkoleń dla klientów z 8 krajów.

Przewagą szkoleń, jak mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, dyrektor operacyjna SalesTube i koordynator nowej oferty szkoleniowej Group One, jest warsztatowa i treningowa forma opracowanych szkoleń, oparta o wiedzę praktyków i konkretne case’y.

- Programy naszych szkoleń nastawione są na budowanie konkretnych kompetencji, dlatego każdy prowadzący warsztaty to specjalista, który na co dzień realizuje kampanie klienckie w danym obszarze marketingu online. To doświadczeni trenerzy i managerowie, którzy mają najbardziej aktualną wiedzę w branży, a na swoim koncie liczne certyfikaty i setki wdrożeń kampanii, które wygenerowały pozytywną zmianę biznesową klientów - mówi Sylwia Chmielewska-Fryze.

- Zgłaszają się do nas firmy, które z jakiegoś względu nie mogą zmienić lub zrezygnować z agencji mediowej, a jednocześnie chcą rozwijać swoje kompetencje in-housowo. Wychodząc naprzeciw takim potrzebom opracowaliśmy ofertę konsultingową i szkoleniową. Nie boimy się tych zmian, wręcz przeciwnie, jako partner technologiczny i merytoryczny mamy realny wpływ na wsparcie klientów we wzroście ich biznesów - dodaje Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms w SalesTube, który współtworzy ofertę szkoleniową Group One.

Wszystkie szkolenia są każdorazowo poddawane ocenie uczestników i udoskonalane zgodnie ze wskazaniami ankiet. Aż 95% uczestników potwierdziło ich przydatność w codziennej pracy. Ponadto podkreślana jest aktualna wiedza trenerów, duży wkład know how w program praktycznych szkoleń.

- Eksperci z Group One prowadzą jeden z bardziej kluczowych dla nas projektów- wdrożenia GA360 w naszej Grupie. Wprowadzają system pomiaru dla ponad sześćdziesięciu serwisów Wirtualna Polska Holding. Jednak sam system pomiarowy to nie wszystko. Najważniejszym elementem jest umiejętność analizowania zebranych danych, zinterpretowania ich i wyciągania biznesowych wniosków z liczb. W pierwszym etapie przeszkolono ponad 50 członków redakcji. Na praktycznych przykładach, dostosowanych do naszych realiów biznesowych, podwyższone zostały kompetencje zespołu redakcyjnego. - mówi Michał Gawryszewski, Head of Research and Analysis Department w Grupa Wirtualna Polska. Group One prowadzi dla Wirtualnej Polski jedno z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo-Wschodniej.

Szkolenia oferowane przez Group One to możliwość spotkania się z najlepszymi praktykami online marketingu i warsztatowe przepracowanie obszarów najistotniejszych z punktu widzenia dzisiejszych biznesów opartych o sprzedaż online. Ale nie tylko- każde szkolenie organizowane jest dla małych zespołów specjalistycznych klienta, dzięki czemu każdy z uczestników może liczyć na praktyczny trening z danego obszaru. Wśród szkoleniowców Group One jest 3 certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz eksperci z ponad 200 certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764