logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One wraz z Serviceplan powołują Technest

  PR 26.04.2021, przeczytano 449 razy

Group One, wspólnie z grupą Serviceplan tworzą agencję TechNest. Nowa spółka będzie odpowiedzialna za wdrażanie contentu, technologię i analitykę dla klientów Serviceplanu na ponad 100 globalnych rynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-wraz-z-serviceplan-powoluja-technest,391214,artykul.html

Za powołanie agencji TechNest odpowiada Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

- TechNest nie jest nazwą przypadkową. Mamy ambicje rozwoju interdyscyplinarnego zespołu z kompetencjami obejmującymi nie tylko zarządzanie serwisami, ale też analitykę i technologię, która spersonalizuje komunikację z klientem - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Obecnie trwa rekrutacja do ponad 40-osobowego zespołu team - leaderów, marketing konsultantów i webservice supportu.

- Wybór Warszawy był podyktowany bardzo mocnymi kompetencjami i doświadczeniem Group One. Rozwijając kolejne centrum eksperckie nad Wisłą, mamy w planach powtórzenie sukcesu GONGA, który od lat tworzy doceniany przez Grupę Serviceplan hub produkcyjno - kreatywny” - komentuje Marcus Noder, Executive Board Member at Serviceplan Group SE & Co.KG.

TechNest to jedna z trzech nowych spółek, które Group One buduje w tym roku. Na początku kwietnia grupa ogłosiła powstanie Grow Now - agencji specjalizującej się we wprowadzaniu marek na międzynarodowe marketplace’y.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764