logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One wzmacnia zespół PR

  PR 16.11.2023, przeczytano 1030 razy
ilustracja

W związku z rosnącą skalą biznesu Group One, powiększającym się portfolio spółek i kompetencji, intensyfikacją działań lokalnych oraz wyjściem z komunikacją na rynki zagraniczne zespół PR grupy marketingowo-technologicznej powiększył się o dwie nowe osoby. Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR Specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę Content i Social Media Specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko Senior PR Specialist. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-wzmacnia-zespol-pr,402105,artykul.html

Szymon Ślęzak ma 6-letnie doświadczenie w branży PR. Ostatnio związany był z Agora S.A., gdzie zajmował stanowisko specjalisty w zespole PR. Wcześniej jako część zespołu PR VMLY&R Poland odpowiadał za realizację strategii PR agencji, działania media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz za projekty w obszarze komunikacji wewnętrznej. W Group One odpowiedzialny jest za działania PR spółek kreatywnych oraz wsparcie działu Human Capital w obszarze employer brandingu. 

Aleksandra Farenholc z branżą marketingową związana jest od 9 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych i reklamowych rozwijając kompetencję z zakresu public relations, strategii działań komunikacyjnych w social mediach, reklamy i działań na rynku OOH oraz organizacji eventów. Ostatnio związana była z agencją digital marketingową Adcookie. Do Group One dołączyła w roli Social Media & Content Specialist. Odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych Group One oraz wybranych spółek grupy, jak i za rozwój działań contentowych (w tym wideo).

Jakub Hajczuk, który w zespole PR Group One zajmuje stanowisko Senior PR Specialist, wcześniej przez prawie 5 lat związany był z lubelskim salonem dealerskim BMW, MINI oraz BMW Motorrad. W roli Kierownika ds. Marketingu i PR brał czynny udział w rozwoju spółki oraz odpowiadał za prowadzone działania PR oraz marketingowe. W przeszłości związany był także z BMW Group Polska, w którym stawiał swoje pierwsze kroki w branży marketingowej, z którą związany jest od blisko 8 lat. W Group One odpowiada m.in. za działania PR spółek mediowych, MarTech i e-commerce na rynku polskim oraz zagranicznym, działania PR projektu Best Brands oraz komunikację w obszarze sustainability.

Jako zespół odpowiadamy za reputację, wizerunek i silną pozycję grupy marketingowo-technologicznej Group One, która ma dziś najszersze kompetencje na rynku. To wymaga od Nas szerokiej wiedzy marketingowej oraz biegłości merytorycznej i komunikacyjnej we wszystkich obszarach, w których specjalizują się poszczególne spółki. Media, kreacja, technologia, e-commerce, analityka i badania, gaming i e-sport, inkluzywność w biznesie - dziś komunikacja i działania PR Group One wykraczają już poza branżę mediową i reklamową, ale i poza granice Polski. Jest to możliwe dzięki silnemu merytorycznie i kreatywnie, ale przede wszystkim zgranemu zespołowi, który ma wysokie cele indywidualne i aspiracje, by wyznaczać trendy w komunikacji korporacyjnej w naszej branży. Ogromnie się cieszę, że właśnie taki team udało się nam zbudować.

Emilia Klepacka, Brand Reputation Director Group One

Zespół PR korporacyjnego Group One odpowiada dziś za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną całej grupy, jak i poszczególnych spółek m.in. Value Media, SalesTube, Mediaplus, Labcon, Change Serviceplan, GONG, Game Changer, GrowNow, Plan.Net TechNest czy najnowszej UNMUTE. Prowadzi globalne działania komunikacyjne, odpowiada za współpracę w zakresie marketingu i PR z międzynarodowym partnerem Group One -  Serviceplan Group, komunikację raportu i gali Best Brands, a także za komunikację w obszarach ESG i employer brandingu. ​

Za zespół PR Group One od 2019 roku odpowiada Emilia Klepacka, Brand Reputation Director Group One. W latach 2020-2022 pełniła również rolę szefowej zespołu PR Labcon, który obsługuje klientów grupy. 

Źródło: Group One

groupone.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764