logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark

  PR 22.08.2019, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-group-one-z-kampania-360-dla-firmy-walmark-,383678,artykul.html

Firma Walmark, producent suplementów diety, od 20 lat prowadzi w Polsce sprzedaż jednej  ze swoich najpopularniejszych marek suplementów diety - Marsjanki. Nową linię Marsjanki FUTURA tworzą trzy produkty różniące się pod kątem doboru składników, przeznaczone do wspierania prawidłowego rozwoju dzieci w zależności od grupy wiekowej. Wprowadzeniu 3 nowych produktów Marsjanki FUTURA towarzyszy hasło “Aby pewnego dnia nas przerosły”.

Przetarg na obsługę kampanii nowych Marsjanek FUTURA wygrały cztery agencje należące do Group One. Wyróżniło je kompleksowe podejście do oferty łączącej strategię, kreację, media oraz PR. Mediplus odpowiada za opracowanie strategii i działania digital, Sales Tube za działania SEO, SEM, programmatic i kampanię paid social. Serviceplan Health zrealizuje aktywacja dla konsumentów oraz konkurs z wykorzystaniem Instagrama, natomiast agencja Labcon odpowiedzialna jest za działania PR i współpracę z Influencerami.

- Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych pod jednym dachem i bliską współpracę zespołów eksperckich w oparciu o nasz autorski framework. Dzięki temu nasze oferty wyróżniają się tak kompleksową i przemyślaną propozycją działań, które są wynikową jednej strategii. Tak było i w tym przetargu, który jest przykładem na skuteczność naszego podejścia, w którym jako one team stawiamy na biznesową zmianę klientów na każdym etapie współpracy - mówi Bartłomiej Kamiński, Dyrektor Zarządzający Mediaplus.

Kampania Marsjanki FUTURA skierowana jest  do świadomych rodziców, którzy mają wiedzę na temat suplementów diety i holistyczne podejście do zdrowia, oraz są silnie skoncentrowani na przyszłości i rozwoju swoich dzieci.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stowarzyszenie Sady Grójeckie: „Wybieram polskie jabłka”
Z inicjatywy Stowarzyszenia Sady Grójeckie oraz partnerów Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unię Owocową, ruszył projekt, którego celem jest promocja naszych rodzimych jabłek, oraz zwiększenie ich...
More Bananas nawiązało współpracę z nowym klientem. Od sierpnia bieżącego roku agencja zajmuje się komunikacją przedsiębiorstwa zajmującego się m.in. przechowywaniem danych - Akamai Technologies.
Circlewise przejmuje Adhydrę, Paweł Lebiedziński awansuje na COO struktur międzynarodowych
Circlewise AS, międzynarodowa firma z centralą w Norwegii dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie, dokonuje przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji”. Paweł Lebiedziński, dotychczasowy CEO agencji Adhydra, obejmuje stanowisko COO w międzynarodowych strukturach...
Gwiazdkowa kampania wizerunkowa Nova Park
Właśnie wystartowała świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której tematem przewodnim jest potrzeba bliskości i wspólnego spędzania czasu, nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia. Kampania „Żebyśmy wszyscy mogli być blisko” przedstawia także NoVa Park jako miejsce rodzinne i przyjazne, w którym panuje gwiazdkowa...
Nowości Mimaki na webinarium Reprograf - Grafikus
Pandemia sprawiła na rynku poligraficznym sporo „zamieszania“. Pokrzyżowała plany wystawiennicze i ogólnie eventowe. Jednak ku zaskoczeniu niektórych, sporo się obecnie dzieje. Branża wielkoformatowa czekała na nowości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764