logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One z największą liczbą nominacji w Youtube Works Awards 2023

  PR 11.02.2024, przeczytano 1449 razy
ilustracja

Poznaliśmy shortlistę YouTube Works Awards 2023. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje Group One, których realizacje zostały wytypowane do nagrody za najlepsze kampanie wideo aż 8 razy. O statuetki powalczą: Change Serviceplan, GONG, Game Changer, Mediaplus, Media Republic oraz Salestube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-z-najwieksza-liczba-nominacji-w-youtube-works-awards-2023,403068,artykul.html

Konkurs organizowany przez Google wspólnie z agencją badawczą Kantar wyłania najlepsze kampanie wideo, które łączą kreatywność z efektywnością. W tym roku nagrody zostaną przyznane w sześciu kategoriach: “Unskippable" Creative, Ingenious Insight, Action Driver, Force for Good, The Underdog, Full Funnel Marketing. Szanse na  Grand Prix mają te kampanie, które zdaniem jurorów i jurorek nie tylko czerpią z obecnych trendów, ale są też przykładem nieszablonowego pomysłu i podejścia do komunikacji z wykorzystaniem wideo. Zwycięzców konkursu poznamy 12 marca 2024 roku.

Nominacje dla agencji Group One

W kategorii „Unskippable” Creative:

  • Media Republic za “Każdemu może się zdarzyć #2 “ dla Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta
  • GONG i Game Changer za “Zhakowany koncert Paliona w Roblox” dla ING Banku Śląskiego

W kategorii Ingenious Insight:

  • Media Republic za “Każdemu może się zdarzyć #2 “ dla Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta
  • GONG i Game Changer za “Zhakowany koncert Paliona w Roblox” dla ING Banku Śląskiego

W kategorii Full Funnel Marketing on YouTube:

  • Change Serviceplan za “Blikomania 2023” dla BLIK
  • Salestube, Mediaplus za “Kawa w 40 odsłonach od De’Longhi” dla De’Longhi Polska

W kategorii Action Driver:

  • GONG za “Ja w przyszłości. Powered by AI&ING” dla ING Banku Śląskiego
  • GONG i Game Changer za “Zhakowany koncert Paliona w Roblox” dla ING Banku Śląskiego

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, który po raz pierwszy odbył się w Wielkiej Brytanii w 2017 r. Obecnie nagrody wręczane są w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Tegoroczna edycja to trzecia odsłona konkursu w Polsce.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design by Śliwka Nałęczowska 2025: szósta edycja konkursu
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec...
Małgorzata Słychań w Komitecie Organizacyjnym Effie
Małgorzata Słychań, Influencer Relations Head w VML, znalazła się w Komitecie Organizacyjnym Effie Poland, który rozpoczął prace nad tegoroczną edycją konkursu. 
Skoczów zdobywa tytuł Świetlnej Stolicy Polski w plebiscycie Świeć się z Energą
Znamy wyniki kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast "Świeć się z Energą". Spośród rekordowej liczby zgłoszonych 345 miast z całego kraju, po trwającym ponad miesiąc głosowaniu, tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz nagrody o łącznej wartości 60 tys. zł na cele charytatywne zdobyło miasto Skoczów. Dzięki akcji Energi dobroczynne wsparcie trafi także do pozostałych...
Zgłoszenia do Cover awArts 2024 – konkurs na projekt okładki
Decybele Dizajnu już od 12 lat organizują coroczny przegląd i konkurs najlepszych okładek i opraw graficznych albumów Cover awArts. Przez cały ten czas do konkursu zgłoszono już ponad 2000 okładek i opraw graficznych – i, jak ogłaszają organizatorzy, właśnie przyszła pora na powiększenie tego wyniku o kolejne projekty.
8. edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”
Polska Izba Przemysłu Targowego z przyjemnością zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”. Konkurs skierowany jest do firm specjalizujących się w projektowaniu i realizacji ekspozycji targowych oraz eventowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764