logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One z największą liczbą nominacji w Youtube Works Awards 2023

  PR 11.02.2024, przeczytano 695 razy
ilustracja

Poznaliśmy shortlistę YouTube Works Awards 2023. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje Group One, których realizacje zostały wytypowane do nagrody za najlepsze kampanie wideo aż 8 razy. O statuetki powalczą: Change Serviceplan, GONG, Game Changer, Mediaplus, Media Republic oraz Salestube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-z-najwieksza-liczba-nominacji-w-youtube-works-awards-2023,403068,artykul.html

Konkurs organizowany przez Google wspólnie z agencją badawczą Kantar wyłania najlepsze kampanie wideo, które łączą kreatywność z efektywnością. W tym roku nagrody zostaną przyznane w sześciu kategoriach: “Unskippable" Creative, Ingenious Insight, Action Driver, Force for Good, The Underdog, Full Funnel Marketing. Szanse na  Grand Prix mają te kampanie, które zdaniem jurorów i jurorek nie tylko czerpią z obecnych trendów, ale są też przykładem nieszablonowego pomysłu i podejścia do komunikacji z wykorzystaniem wideo. Zwycięzców konkursu poznamy 12 marca 2024 roku.

Nominacje dla agencji Group One

W kategorii „Unskippable” Creative:

  • Media Republic za “Każdemu może się zdarzyć #2 “ dla Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta
  • GONG i Game Changer za “Zhakowany koncert Paliona w Roblox” dla ING Banku Śląskiego

W kategorii Ingenious Insight:

  • Media Republic za “Każdemu może się zdarzyć #2 “ dla Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta
  • GONG i Game Changer za “Zhakowany koncert Paliona w Roblox” dla ING Banku Śląskiego

W kategorii Full Funnel Marketing on YouTube:

  • Change Serviceplan za “Blikomania 2023” dla BLIK
  • Salestube, Mediaplus za “Kawa w 40 odsłonach od De’Longhi” dla De’Longhi Polska

W kategorii Action Driver:

  • GONG za “Ja w przyszłości. Powered by AI&ING” dla ING Banku Śląskiego
  • GONG i Game Changer za “Zhakowany koncert Paliona w Roblox” dla ING Banku Śląskiego

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, który po raz pierwszy odbył się w Wielkiej Brytanii w 2017 r. Obecnie nagrody wręczane są w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Tegoroczna edycja to trzecia odsłona konkursu w Polsce.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764