logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One zdobywa 11 nominacji w konkursie Effie Awards

  PR 22.09.2017, przeczytano 1189 razy

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna w Polsce, otrzymała w sumie aż 11 nominacji do Effie Awards 2017, najważniejszego konkursu branżowego, który nagradza najbardziej efektywną komunikację marek. Spółki Group One są jednymi z najczęściej nominowanych w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-zdobywa-11-nominacji-w-konkursie-effie-awards,33809,artykul.html

Najwięcej nominacji - bo aż 5 przypadło agencji kreatywnej Gong - która z tym wynikiem jest w czołówce wszystkich nominowanych agencji kreatywnych, wysoko plasuje się także dom mediowy Value Media z 4 nominacjami. Po jednej nominacji otrzymały agencja kreatywna Change Serviceplan oraz Sales Tube, agencja e-commerce performance, jedna z najmłodszych spółek Group One.

Nominowane spółki Group One:

  • Kategoria business-to-business
    Value Media i Sales Tube za kampanię „Kredit Fair” dla Idea Bank
  • Kategoria: Finanse
    Gong za kampanię „Moje zmienia wszystko” dla ING Bank Śląski
    Change Serviceplan za kampanię „Blik i jest” dla Polskiego Standardu Płatności
  • Kategoria Launch/Relaunch
    Gong za kampanię „ Ż bez ograniczeń” dla Grupy Żywiec
  • Kategoria Long Term Marketing Excellence
    Gong za kampanię „Pożycz tak, aby zyskać więcej” dla ING Bank Śląski
    Gong za kampanię „Męskie Granie” dla Grupy Żywiec
  • Kategoria: Napoje alkoholowe
    Gong za kampanię „Chce się Ż” dla Grupy Żywiec
  • Kategoria Ubezpieczenia i Inwestycje
    Value Media za kampanię „Strażnik przyszłości” dla Nationale-Nederlanden
  • Kategoria Uroda i Pielęgnacja
    Value Media za kampanią „Żyj z pasją, nadaj życiu kolor” dla L’Oreal Polska
    Value Media za kampanię „Korekta 3d” dla dla L’Oreal Polska


Tak duża liczba nominacji w Effie Awards 2017 pokazuje naszą silną pozycję na rynku i kolejny raz stawia nas w pozycji lidera. To dla nas szczególne wyróżnienie, bo efektywność jest absolutnie kluczowa w naszej pracy. To także dowód na to, że rynek się zmienia i Klienci wybierając partnera szukają agencji szybko dostosowującej swoje kompetencje do potrzeb rynku, z silnymi kompetencjami w digitalu. Coraz rzadziej działa reguła Klientów, którzy duże budżety mediowe lokują w sieciowych spółkach. Cieszymy się, że nasi Klienci doceniają przewagi rynkowe i unikalność naszej szytej na miarę oferty. Bo to dzięki im i świetnym efektom biznesowym na które pracujemy razem, nasze wspólne kampanie i działania mediowe znajdują uznanie w konkursie Effie Awards” – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Źródło: Group One

Dodatkowe informacje:

W skład Group One wchodzą dziś domy mediowe: Value Media oraz Mediaplus, dwie full serwisowe agencje kreatywne Change Serviceplan i Gong, agencja e-commerce performance – SalesTube, najmłodsza spółka - agencja contentowa – Labcon oraz firmy technologiczne. Wszystkie spółki Group One działają według modelu biznesowego „House of Communication”. Fakt, że wszystkie dziedziny komunikacji są „pod jednym dachem” z silnym naciskiem na część mediową i digital pozwala zaoferować Klientom kompleksowe zarządzanie markami we wszystkich mediach. Grupa obsługuje coraz większe części biznesów Klientów, a wielu powierza im obsługę również na rynkach zagranicznych. Group One obecnie zatrudnia ponad 350
specjalistów.


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: AnnaMazurek

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764