Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna w Polsce, otrzymała w sumie aż 11 nominacji do Effie Awards 2017, najważniejszego konkursu branżowego, który nagradza najbardziej efektywną komunikację marek. Spółki Group One są jednymi z najczęściej nominowanych w konkursie.
Najwięcej nominacji - bo aż 5 przypadło agencji kreatywnej Gong - która z tym wynikiem jest w czołówce wszystkich nominowanych agencji kreatywnych, wysoko plasuje się także dom mediowy Value Media z 4 nominacjami. Po jednej nominacji otrzymały agencja kreatywna Change Serviceplan oraz Sales Tube, agencja e-commerce performance, jedna z najmłodszych spółek Group One.
Nominowane spółki Group One:
- Kategoria business-to-business
Value Media i Sales Tube za kampanię „Kredit Fair” dla Idea Bank - Kategoria: Finanse
Gong za kampanię „Moje zmienia wszystko” dla ING Bank Śląski
Change Serviceplan za kampanię „Blik i jest” dla Polskiego Standardu Płatności - Kategoria Launch/Relaunch
Gong za kampanię „ Ż bez ograniczeń” dla Grupy Żywiec - Kategoria Long Term Marketing Excellence
Gong za kampanię „Pożycz tak, aby zyskać więcej” dla ING Bank Śląski
Gong za kampanię „Męskie Granie” dla Grupy Żywiec - Kategoria: Napoje alkoholowe
Gong za kampanię „Chce się Ż” dla Grupy Żywiec - Kategoria Ubezpieczenia i Inwestycje
Value Media za kampanię „Strażnik przyszłości” dla Nationale-Nederlanden - Kategoria Uroda i Pielęgnacja
Value Media za kampanią „Żyj z pasją, nadaj życiu kolor” dla L’Oreal Polska
Value Media za kampanię „Korekta 3d” dla dla L’Oreal Polska
„Tak duża liczba nominacji w Effie Awards 2017 pokazuje naszą silną pozycję na rynku i kolejny raz stawia nas w pozycji lidera. To dla nas szczególne wyróżnienie, bo efektywność jest absolutnie kluczowa w naszej pracy. To także dowód na to, że rynek się zmienia i Klienci wybierając partnera szukają agencji szybko dostosowującej swoje kompetencje do potrzeb rynku, z silnymi kompetencjami w digitalu. Coraz rzadziej działa reguła Klientów, którzy duże budżety mediowe lokują w sieciowych spółkach. Cieszymy się, że nasi Klienci doceniają przewagi rynkowe i unikalność naszej szytej na miarę oferty. Bo to dzięki im i świetnym efektom biznesowym na które pracujemy razem, nasze wspólne kampanie i działania mediowe znajdują uznanie w konkursie Effie Awards” – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.
Źródło: Group One