logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Groupm grupą mediową numer 1 w Polsce w raporcie Comvergence podsumowującym 2021 rok

  PR 28.03.2022, przeczytano 345 razy

GroupM zajęła pierwsze miejsce  na polskim rynku wśród grup mediowych, w rankingu COMvergence “Media Agency, Billings & Market Shares”, podsumowującym rok 2021 pod względem obrotów i udziałów rynkowych. Na drugim miejscu uplasowała się grupa Publicis, na trzecim Omnicom. Co więcej, należące do GroupM agencje: MediaCom, Wavemaker i Mindshare - zdominowały czołówkę rankingu agencyjnego, w którym zajęły odpowiednio 2, 3 i 4 miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/groupm-grupa-mediowa-numer-1-w-polsce-w-raporcie-comvergence-podsumowujacym-2021-rok,395261,artykul.html

Polski oddział GroupM został zwycięzcą rankingu COMvergence za 2021 rok, osiągając na polskim rynku najlepszy wynik spośród wszystkich grup mediowych, z billingami na poziomie 524 mln dol., dającymi jej udział w rynku wynoszący 23,8 proc. Drugi w kolejności Publicis miał 20 proc. udział w rynku, a trzecie OMG – 9,2 proc.

Równolegle w rankingu agencji mediowych, należący do GroupM dom mediowy MediaCom Warszawa zajął drugie miejsce, z bilingami wynoszącymi 182 mln dol. i udziałem w rynku na poziomie 8,3 proc.

Trzecie miejsce w rankingu agencji mediowych zajął Wavemaker, z udziałem w rynku na poziomie 8 proc., a czwarte – Mindshare z udziałem 6,2 proc. (wszystkie te agencje należą do GroupM).

- Zajęliśmy pierwsze miejsce wśród grup mediowych, podobnie jak rok wcześniej, zwiększając nawet billlingi o niemal 9 proc. Te sukcesy cieszą nas tym bardziej, że mówimy tu przecież o trudnych 2 latach, w których warunki na rynku dyktowała pandemia. Osiągane wyniki pokazują, że udało nam się dynamicznie i skutecznie dostosowywać do szybko zmieniających się warunków rynkowych – mówi Izabela Albrychiewicz, CEO polskiego oddziału GroupM.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764