logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grow Now nawiązuje współpracę z platformą Empik.com

  PR 04.10.2021, przeczytano 319 razy

Grow Now, agencja specjalizująca się we wprowadzaniu marek na marketplace’y należąca do Group One, podpisała umowę o współpracy z Empikiem. Nowe partnerstwo pozwoli Grow oferować swoim klientom lepszy serwis związany z ekspozycją produktów na Empik.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grow-now-nawiazuje-wspolprace-z-platforma-empik.com,393236,artykul.html

Grow Now jest pierwszą agencją, która może się pochwalić tego typu partnerstwem i warunkami. Oprócz lepszej prezentacji oferty, klienci Grow będą mogli liczyć na realizację działań marketingowych wspieranych przez Empik,  które pozwolą na lepszą promocję marek i będą wspomagać ich widoczność na Empik Marketplace.

- Rozpoczęcie współpracy z Grow Now było dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwijania naszej platformy.  Wierzymy, że doświadczenie Grow Now w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek w świecie zakupów online pozwoli nam poszerzyć ofertę Empik Marketplace dla milionów naszych Klientów – mówi Mirek Drab, Dyrektor Empik Marketplace.

Przemysław Brejwo, Head of Marketplace w Grow Now komentuje współpracę marek:

- Dla naszych klientów obecność na Empik.com to szansa na dotarcie z ofertą do milionów użytkowników, W samym 4Q ubiegłego roku platformę Empiku odwiedziło 12,3 mln klientów, co oznacza, że prawie co trzeci Polak chociaż raz pojawił się na Empik.com. Platforma notuje bardzo wysoki poziom zadowolenia wyrażany w NPS. Wynosi on 70%, co plasuje Empik.com w najwyższym pułapie rynkowym pod kątem oceny i zaufania odbiorców. Polacy ufają tej marce, przez co śmielej podejmują decyzje zakupowe. Empik.com to idealny marketplace do skalowania biznesu nad Wisłą. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy, będziemy mogli zapewnić im jeszcze lepszy start na tej platformie.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764