logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grow Now otwiera biuro w USA

  PR 09.09.2024, przeczytano 322 razy
ilustracja

Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln nowych konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grow-now-otwiera-biuro-w-usa,405596,artykul.html

Dynamiczny rozwój rynków e-commerce na świecie sprawił, że zakupy na platformach marketplace m.in.: Amazon, eBay, czy Zalando stały się jednym z głównych kanałów zakupowych w Internecie. Według prognoz portalu Digital Commerce 360 wartość tego rynku ma wynosić globalnie na koniec 2024 roku już prawie 4 biliardy dolarów1. Oznacza to podwojenie skali działalności marketplace’ów w ciągu zaledwie sześciu lat. Co więcej, szacuje się, że w 2025 roku liczba e-konsumentów korzystających z możliwości zakupów online osiągnie 3,64 miliarda, co stanowi prawie połowę populacji świata2

To ogromny potencjał wzrostu sprzedaży dla polskich firm. Dzięki agencji Grow Now, która właśnie otworzyła swoją filię w Stanach Zjednoczonych, będą one miały możliwość wystawienia swoich produktów na amerykańskim rynku. Polska spółka, wchodząc na rynek USA, będzie dostarczała swoim klientom usługi end-to-end, które wiążą się z całym procesem sprzedaży na amerykańskich platformach tj. logistyka, kwestie prawne, strategia cenowa, kreacja i promocja. Marki i producenci, decydując się na sprzedaż na marketplace’ach za oceanem, muszą zadbać jedynie o dostępność produktów. Przyspieszy to zdecydowanie cały proces zagranicznego rozwoju. Ten model sprzedaży e-commerce za granicą, w oparciu o największe platformy, nie wymaga również od firm tak dużych inwestycji jak w przypadku tworzenia własnych platform sprzedażowych, adaptowania ich do specyfiki nowych rynków, budowania rozpoznawalności i ich zasięgu. 

Za ekspansję, a także rozwój spółki Grow Now na rynku USA odpowiadać będą Przemysław Brejwo Managing Partner w Grow Now oraz Michał Pańko Acting Business Director agencji. 

Sprzedając setki tysięcy produktów rocznie, zauważyliśmy ogromny potencjał sprzedażowy produktów tworzonych przez polskie firmy. Już dzisiaj Grow Now jest w stanie zaoferować dostęp do 300 mln konsumentów w Europie w ciągu zaledwie kilku miesięcy promując produkty na ponad 30 rynkach. Wejście na rynek USA pozwoli nam, a w efekcie polskim markom, rozszerzenie tych działań o kolejne 300 mln konsumentów. Dzięki usługom end-to-end nasi klienci mogą skupić się tylko na wydaniu towaru z magazynu, podczas gdy my zajmujemy się całym procesem związanym z ich promocją i sprzedażą. 

Przemysław Brejwo, Managing Partner w Grow Now.

Otwierając swoje biuro w USA Grow Now jest drugą po Salestube spółką należącą do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One, która zarejestrowała swoją działalność w Stanach Zjednoczonych.

Potencjał amerykańskiego rynku dla polskich firm - rosnąca siła marketplace’ów

Konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy za pośrednictwem marketplace’ów nie tylko z wygody, jaką oferują szybkie zakupy online, ale również z uwagi na większą dostępności i wybór produktów. W USA, czyli jednym z największych rynków konsumenckich na świecie, tylko w 2023 roku liczba transakcji dokonanych przez użytkowników na platformie Amazon stanowiła prawie 38% całego rynku e-commerce3. W 2023 roku Amazon osiągnął roczny przychód sprzedaży netto w granicach 575 miliardów dolarów4, a szacuje się, że na koniec tego roku amerykański marketplace będzie opowiadał już za niespełna połowę transakcji przeprowadzonych w ramach e-commerce w USA5.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764