logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grow Now rozpoczyna współpracę z Fabb

  PR 08.10.2021, przeczytano 424 razy

Grow Now, agencja specjalizująca się we wprowadzaniu marek na marketplace’y należąca do Group One, rozpoczyna współpracę z liderem na rynku producentów i sprzedawców tkanin - firmą Fabb. Grow Now zajmie się strategią sprzedaży i rozwoju Fabb na polskich i zagranicznych platformach zakupowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grow-now-rozpoczyna-wspolprace-z-fabb,393296,artykul.html

Fabb Sp. z o.o. to jeden z największych w Polsce producentów i dostawców tkanin obiciowych. W ciągu czterech lat marka zrealizowała zamówienia w ponad 40 rynkach i otworzyła placówki w 10 krajach.

Grow Now zajmie się obsługą dwóch marek z portfolio spółki: Fabb, dedykowanej tkaninom i OA, środków do pielęgnacji bezpiecznych dla środowiska bez związków chemicznych PFC. W ofercie znajdują się produkty do czyszczenia mebli, mieszkań, a nawet samochodów.

W ramach współpracy, Grow zajmie się kompleksowym przygotowaniem firmy do wejścia na marketplace’y w Polsce i Europie: Allegro, Empik.com, Amazon, Kaufland, eBay, eMag. Zakres działań obejmie wsparcie Fabb pod kątem prawnym, księgowym i technologicznym, a także całościowe prowadzenie sprzedaży.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Grow Now

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764