logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?

  PR 18.08.2022, przeczytano 637 razy
ilustracja

Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/growth-summer-days%3A-dlaczego-ux-musi-byc%CC%81-dlugofalowym-procesem,396935,artykul.html

Growth Summer Days to wydarzenia dedykowane osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań – w tej edycji, z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez firmę technologiczną Efigence i agencję komunikacji digitalowej Artegence. Cały cykl objęty jest akredytacją DIMAQ. Ostatni darmowy webinar z tej serii odbędzie się 25 sierpnia.

Najbliższe spotkanie zakończy wakacyjny cykl upskillingowy, skupiony wokół obszarów web analityki i UX designu. To pierwsza edycja podnoszących kompetencje, darmowych webinarów dla branży, organizowanych przez Artegence i Efigence, na którą odnotowano łącznie 1200 zapisów.

Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence – który odpowie na pytanie: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem?

Podczas webinaru 25 sierpnia:

  • Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
  • Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
  • Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
  • Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Zapisyhttps://efigence.com/growth-summer-days/ 

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: 

  • Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX; 
  • Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników; 
  • Jak tworzyć rozwiązania out of the box; 
  • Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów. 

Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.  

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl 

Dlaczego spotkania z Artegence i Efigence? 

Artegence jest jedną z największych i najdłużej funkcjonujących agencji komunikacji digitalowej w Polsce. Od 1995 roku projektuje rzeczywistości dla marek. W oparciu o kreację, design, strategię i najnowsze technologie buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów agencji. 

Efigence jest firmą technologiczną specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych rozwiązań dla sektora finansowego. Od wielu lat współpracuje z największymi bankami w Polsce i zagranicą świadcząc usługi z zakresu custom software developmentu, UX/UI i consultingu.  

Podczas Growth Summer Days dzielimy się naszym doświadczeniem i know-how, które od wielu lat zdobywamy, pracując dla największych, globalnych marek i dostarczając autorskie rozwiązania z obszaru digital. 

Źródło: Efigence

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764