logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gruby i chudszy: Ikonos Proficoat Blockout 630 i 600

  PR 22.09.2014, przeczytano 986 razy
ilustracjastrzałka

Rodzina Proficoat Ikonos poszerzyła się o własnej produkcji, bardzo gruby blockout poliestrowy z przeznaczeniem na ścianki i systemy wystawiennicze oraz ekonomiczny 2-warstwowy blockout rollupowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gruby-i-chudszy%3A-ikonos-proficoat-blockout-630-i-600,22670,artykul.html

Blockouty to specjalny rodzaj materiału do druku wielkoformatowego, którego zadaniem jest blokowanie światła, czyli uniknięcie tzw. przebijania światła przez materiał.

Cienki, Ikonos Proficoat BLM 600 SM to ekonomiczny wariant blockoutu polipropylenowego. Jego grubość całkowita to 195 mikronów na którą składają się dwie, 80-mikronowe warstwy PP rozdzielone czarnym klejem mającym za zadanie blokowania światła padającego z obu stron. Przeznaczony do roll-up'ów BLM 600 SM to materiał o powłoce półmatowej nadającej się do jednostronnego zadruku eko, mild i twardo-solwentowego.

Z kolei Ikonos Proficoat BLM 630 SM to bardzo gruby wariant klasycznego blockoutu 3- warstwowego (PP-PET-PP). Jest to niezwykle sztywna i stabilna wymiarowo materiał, przeznaczony pop-upów, standów, systemów wystawienniczych, grafiki POS, ścianek. Posiada znakomite właściwości blokowania światła, wysoką zdolność wchłaniania atramentu, szeroki gamut kolorystyczny oraz posiada bardzo dobrą odporność mechaniczną. Jego grubość wynosi 435 mikronów, gdzie sama wewnętrzna warstwa ma aż 250 mikronów.

Źródło: Atrium

media.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym dystrybutorem materiałów Ikonos w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764