logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grudniowa kampania reklamowa Bonarka City Center

  PR 10.12.2009, przeczytano 1165 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 grudnia startuje kolejna, tym razem świąteczna kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie. Nowe propozycje, w zabawny sposób nawiązujące do Mikołaja oraz charakterystycznego punktu „orientacyjnego” Bonarki – komina, pojawią się na nośnikach outdoor i w radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grudniowa-kampania-reklamowa-bonarka-city-center,9916,artykul.html

Akcja prowadzona będzie w Krakowie, obejmując outdoor - na około 100 nośnikach: billboardy i siatki wielkoformatowe, umieszczone w najlepszych komunikacyjnie miejscach Krakowa takich jak m.in. Rondo Mogilskie, vis a vis Jubilatu, jak i radio – około 600 spotów w krakowskich stacjach.

Kampania wielkoformatowa w zabawny sposób wiąże zbliżające się Święta i Mikołaja z Bonarką. Mikołaj przez komin „wpada” w tym roku do Bonarki, by zaopatrzyć się w prezenty. Również kampania radiowa nawiązuje do świątecznej atmosfery i Mikołaja, a także – klimatu wcześniejszych spotów radiowych, gdzie dialog prowadzony był w duchu wieszcza „Adasia”.


Czas trwania Kampanii: 1 – 31 grudnia 2009.

Autorem kampanii jest Agencja Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska).

Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.

Źródło: Bonarka City Center

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764