Od 1 grudnia startuje kolejna, tym razem świąteczna kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie. Nowe propozycje, w zabawny sposób nawiązujące do Mikołaja oraz charakterystycznego punktu „orientacyjnego” Bonarki – komina, pojawią się na nośnikach outdoor i w radio.
Akcja prowadzona będzie w Krakowie, obejmując outdoor - na około 100 nośnikach: billboardy i siatki wielkoformatowe, umieszczone w najlepszych komunikacyjnie miejscach Krakowa takich jak m.in. Rondo Mogilskie, vis a vis Jubilatu, jak i radio – około 600 spotów w krakowskich stacjach.
Kampania wielkoformatowa w zabawny sposób wiąże zbliżające się Święta i Mikołaja z Bonarką. Mikołaj przez komin „wpada” w tym roku do Bonarki, by zaopatrzyć się w prezenty. Również kampania radiowa nawiązuje do świątecznej atmosfery i Mikołaja, a także – klimatu wcześniejszych spotów radiowych, gdzie dialog prowadzony był w duchu wieszcza „Adasia”.
Czas trwania Kampanii: 1 – 31 grudnia 2009.
Autorem kampanii jest Agencja Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska).
Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.
Źródło: Bonarka City Center