logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grudniowe zakupy w sieci. Jakie sklepy wybierali internauci?

  PR 22.12.2015, przeczytano 738 razy

Coraz częściej zaglądamy do sklepów internetowych. Jakie cieszyły się największą popularnością w grudniu 2014 roku? Sprawdź w analizie przygotowanej przez firmę Gemius.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grudniowe-zakupy-w-sieci.-jakie-sklepy-wybierali-internauci,26938,artykul.html

Jak pokazują dane Gemiusa, rok temu, w grudniu 2014 roku prawie 15 mln polskich internautów weszło na strony sklepów internetowych. Największym powodzeniem cieszyły się sklepy wielobranżowe (8 mln internautów odwiedziło tego typu strony). Wśród internautów popularne były w tamtym okresie również strony WWW sklepów, oferujących AGD, RTV, elektronikę, fotografię i komputery (7,5 mln) oraz te, na których znaleźć można odzież (7,1 mln).

Kobiety stanowiły zdecydowaną większość użytkowników na stronach sklepów oferujących produkty dla dzieci, biżuterię czy na stronach banków zdjęć. Natomiast mężczyźni zdecydowanie przeważali na stronach sklepów z bronią i militariami, produktami erotycznymi i motoryzacyjnymi.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

Dodatkowe informacje:

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764