logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grudzień, mocno sypie… promocjami! Startuje zimowa wyprzedaż 2019 w Integart

  S 16.12.2019, przeczytano 885 razy
ilustracja

Koniec roku, to zazwyczaj czas promocji, który nie omija Integart. Firma przygotowała solidny pakiet ofert promocyjnych, który obejmuje ekologiczną technologię druku HP Latex, popularne bestsellery w obszarze maszyn komplementarnych oraz nowość – drukarki HP Stitch dedykowane do druku tekstyliów. Każdy znajdzie coś dla swojej firmy!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grudzien%2C-mocno-sypie%E2%80%A6-promocjami%21-startuje-zimowa-wyprzedaz-2019-w-integart,385092,artykul.html

Końcówka roku związana jest bezsprzecznie ze świąteczną gorączką i gonitwą za różnymi sprawami. Niemniej warto znaleźć chwilę czasu i pochylić się nad ofertą Integartu, aby móc np. na spokojnie przemyśleć decyzję zakupową przez święta. W nowym roku będzie jeszcze odrobina czasu, aby skorzystać z oferty, której koniec zaplanowaliśmy na…. 15 stycznia 2020r. Mimo wszystko warto się pospieszyć i nie czekać do ostatniej chwili, gdyż ilość promocyjnych urządzeń jest ograniczona.

Jakie promocje Integart przygotował na koniec roku 2019?

Oferta została przygotowana w ten sposób, aby każda firma z branży LFP oraz Signs&Display mogła znaleźć coś dla siebie. W ofercie znalazły się zarówno tańsze urządzenia komplementarne oraz te droższe i bardziej zaawansowane technologie do druku:

1. Drukarki HP Latex serii 300 lub 500 (czytaj więcej) - w ramach promocji można nabyć te urządzenia z dodatkową roczną gwarancją gratis. Firmy, które cenią sobie stabilność i pełną kontrolę kosztów zapewne docenią tą ofertę. Ta opcja sprawi, że przez dodatkowy 1 rok (w sumie 2 lata) urządzenie będzie pod opieką autoryzowanego serwisu HP, co gwarantuje możliwie szybkie i bezproblemowe usunięcie usterki bez dodatkowych kosztów.

ilustracjastrzałka

2. Aplikatory stołowe Bubble-Free (czytaj więcej) znane są na rynku jako urządzenia przystępne cenowo i niezawodne. Przygotowana oferta dotyczy zakupów w sklepie Komplementarne.pl i obejmuje urządzenia Bubble-Free Gled Pro oraz Mouse. Zakup pierwszego z nich premiowany będzie rabatem 20% natomiast drugiego 15%.

ilustracjastrzałka

3. Trymery ręczne Evolution E3 (czytaj więcej) to najnowsze i zarazem flagowe urządzenia firmy KeenCut. Na zakup ich w sklepie Komplementarne.pl można zyskać do 50% rabatu. Z promocji mogą skorzystać firmy, które zakupią jedno z objętych promocją urządzeń. Konkretnie wygląda to następująco:

  • Neschen Coldlam 1650 – trymer KeenCut E3 z rabatem rabat 50%
  • Mefu MF1700-M1 Pro – trymer KeenCut E3 z rabatem rabat 30%
  • Flexa Extrim – trymer KeenCut E3 z rabatem rabat 10%

ilustracjastrzałka

4. Drukarki HP Stitch (info) to urządzenia przeznaczone do druku pośredniego i bezpośredniego na tekstyliach. Promocja przygotowana przez Integart skierowana jest do firm, które już drukują na tekstyliach oraz do tych, które chciałyby dopiero zacząć. HP Stitch to doskonale znana i sprawdzona przez lata technologia druku sublimacyjnego, ale znacznie udoskonalona przez firmę HP. Dzięki niej można drukować w lepszej jakości, a samo urządzenie nie sprawia problemów w eksploatacji. W ramach oferty specjalnej można nabyć drukarkę HP Stitch S300 i/lub S500 z kompletem tuszy gratis.

ilustracjastrzałka

Co zrobić, aby skorzystać z promocji?

Integart przygotował specjalną stronę internetową, która umożliwi skorzystanie z poszczególnych promocji. Wystarczy wejść na stronę internetową i dostosować się do wskazówek tam zamieszczonych: https://www.integart.com.pl/kampanie/zimowa-wyprzedaz-2019/.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764