logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Agora podsumowuje działania ESG w 2023 r.

  PR 04.06.2024, przeczytano 206 razy
ilustracjastrzałka

Działania na rzecz zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko naturalne, przeciwdziałanie dyskryminacji, dążenie do równości płci oraz obrona wolności słowa – to główne priorytety w obszarze ESG Grupy Agora. „Raport ESG Grupy Agora S.A. za 2023 r.” podsumowuje działania spółki na rzecz zrównoważonego rozwoju w minionym roku. Publikacja została przygotowana w oparciu o unijne wskaźniki ESRS (European Sustainability Reporting Standards). 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-agora-podsumowuje-dzialania-esg-w-2023-r.,404487,artykul.html

– Jako wydawca prasy, książek, filmów, serwisów internetowych i programów radiowych, właściciel jednej z największej sieci kin i firmy z rynku reklamy zewnętrznej w Polsce mierzymy się z istotnymi wyzwaniami w obszarze ESG – mówi Anna Fidos, menedżerka ds. ESG w Grupie Agora. – Nasz raport ESG za 2023 r. jest sprawozdaniem z wdrażania zasad i idei zrównoważonego rozwoju w każdym segmencie biznesowym Grupy. Prezentuje także nasze plany, dotyczące tych procesów, ze szczególnym uwzględnieniem roli mediów dla realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

Raport podsumowuje również działania strategiczne w obszarze zrównoważonego rozwoju. W maju 2023 r. Grupa Agora opracowała pierwszą w swojej historii strategię zrównoważonego rozwoju, zatytułowaną Strategia ESG Grupy Agora na lata 2023-2027. Dokument określa cele dotyczące wymiernych działań w procesie zmniejszania śladu węglowego, równości płci, promocji różnorodności w społeczeństwie i miejscu pracy oraz etycznych praktyk biznesowych, mających na celu wywieranie pozytywnego wpływu na otoczenie i przeciwdziałanie wszelkim formom łamania praw człowieka.

Do końca 2023 r. Grupa Agora osiągnęła blisko 15% redukcję emisji (w zakresach 1+2 market-based) w porównaniu do roku bazowego, spełniając tym samym cel, który wyznaczyła sobie na rok 2025. W obszarze pracowniczym odnotowano istotny spadek wskaźnika Glass Ceiling Ratio (wskaźnik obrazujący równość szans w awansie i rozwoju), co oznacza, że zrealizowano cel na 2025 r. już w 2023 r. Ponadto, w minionym roku Grupa Agora rozpoczęła działania na rzecz celów związanych z łagodzeniem negatywnego wpływu na środowisko - w łańcuchu dostaw oraz w procesie tworzenia strategii różnorodności. Grupa Agora wyznaczyła cele na 2024 r. zarówno w obszarze środowiskowym oraz społecznym, jak i dotyczącym etyki biznesu, a także ładu korporacyjnego. Raport obejmuje informacje i skonsolidowane dane niefinansowe grupy kapitałowej Agora i jej jednostki dominującej - spółki Agora za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 r. Dane zawarte w niniejszym raporcie zostały po raz pierwszy dobrowolnie zgromadzone i opisane w oparciu o unijne wskaźniki raportowania ESRS (European Sustainability Reporting Standards).

Grupa Agora od początku swojego istnienia realizuje działania społeczne i środowiskowe, inicjując oraz angażując się w szereg projektów, które przyczyniają się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Swoje podejście opiera na demokratycznych wartościach m.in. promując różnorodność w społeczeństwie i miejscu pracy, budując trwałe relacje z partnerami i otoczeniem firmy. Grupa Agora na bieżąco informuje o swoich praktykach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, w tym zrównoważonego rozwoju na stronie: www.agora.pl/esg.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764