logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Agora z wyróżnieniami w rankingu biur reklamy Media&Marketing Polska

  PR 30.11.2024, przeczytano 388 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2024” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” nagrodę w kategorii Biuro Reklamy Kinowej Roku otrzymał Helios Media. Wyróżnienia otrzymały również: Gazeta.pl z tytułem "Zaufanego partnera" oraz Audio Broker (Grupa Eurozet) z tytułem “Kreatywny Innowator”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-agora-z-wyroznieniami-w-rankingu-biur-reklamy-mediaandmarketing-polska,406670,artykul.html

W tegorocznej edycji raportu „Media&Marketing Polska” bezkonkurencyjne w kategorii kinowej okazało się biuro reklamy Helios Media, oferujące reklamę w sieci kin Helios. Jego klienci docenili transparentną politykę cenową oraz elastyczność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii. Zauważyli również, że zespół Helios Media potrafi efektywnie doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, z ofertą off screen włącznie.

Wyróżnienie w kategorii Internet otrzymało biuro reklamy Gazeta.pl. Według klientów zespół oferujący reklamy w serwisach Gazeta.pl to zaufany partner w budowaniu skutecznych narzędzi reklamowych i rozwiązań. Zespół Gazeta.pl buduje zaufanie na poziomie treści oraz obsługi, a klienci doceniają także jego specjalistyczną wiedzę oraz dogłębne zrozumienie rynku.

Audio Broker (Grupa Eurozet) został wyróżniony w kategorii Radio za innowacyjne i różnorodne formaty oraz rozwiązania reklamowe, a także efekty strategicznych zmian w ofercie biura w pierwszym pełnym roku działalności po przejęciu Eurozetu przez Agorę. Biuro reklamy Grupy Eurozet tylko minimalnie ustępuje liderowi rynku radiowego.

Raport „Biura Reklamy” co roku publikowany jest przez magazyn „Media&Marketing Polska”. Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje handlowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. 

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego...
Sieć audioXi, flagowa platforma Grupy RMF do cyfrowej reklamy audio, regularnie powiększa swoje zasięgi. Na przełomie roku do jej grona dołączyły dwie nowe rozgłośnie lokalne. Jak działa nowoczesna platforma i jakie korzyści niesie dla rozgłośni?
Janusz Schwertner z programem kryminalnym na kanale Gońca
Janusz Schwertner poprowadzi nowy program o tematyce kryminalnej, który od najbliższej niedzieli (26.01) będzie cotygodniowo emitowany na kanale Gońca na YouTube.
Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.
TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP
TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764