logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”

  PR 27.09.2023, przeczytano 589 razy
ilustracja

Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz łagodzi zmiany klimatu i związane z tym negatywne zjawiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-akomex-dolacza-do-globalnej-kampanii-_tydzien-lasow-fsc_,401508,artykul.html

Tydzień lasów FSC” to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council (FSC), międzynarodową organizację not-for-profit, która wyznacza standardy dla odpowiedzialnej gospodarki leśnej,z uwzględnieniem aspektów społecznych, przyrodniczych i ekonomicznych, podkreślając korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Globalna akcja „Tydzień Lasów FSC” w tym roku przebiega pod hasłem „Zaufaj sile lasu”. Lasy zapewniają nie tylko naturalny i wszechstronny surowiec do celów gospodarczych, ale też filtrują powietrze, oczyszczają wodę, zapobiegają erozji gleby, zapewniając jednocześnie dom dla wielu gatunków roślin i zwierząt. Same drzewa natomiast, które doskonale magazynują CO2, przyczyniają się do przeciwdziałania zmianie klimatu. Akcja ma na celu zainspirowanie przedsiębiorców i konsumentów do podejmowania proekologicznych działań, w tym m.in. poprzez wybór certyfikowanych produktów.                      

- Kampania „Tydzień lasów FSC” podkreśla wartość terenów leśnych dla nas wszystkich i to, w jaki sposób wybór certyfikowanych produktów pochodzących ze zrównoważonych źródeł może pomóc w tworzeniu odpornych na zmiany lasów dla przyszłych pokoleń. To ważne działanie, ponieważ niewłaściwe prowadzenie gospodarki leśnej jest realnym zagrożeniem dla populacji dzikich zwierząt, owadów, a w konsekwencji nawet dla ludzi. Dlatego Grupa Akomex od lat działa zgodnie z wytycznymi certyfikatu ekojakości FSC, który pozwala identyfikować pozyskiwane drewno oraz pochodne półprodukty bez naruszenia bogactw biologicznych lasów. Posiadanie ekocertyfikatu potwierdza transparentność przepływu surowca na każdym etapie łańcucha produkcji. W trakcie „Tygodnia lasów FSC” chcemy poprzez liczne akcje komunikacyjne i aktywności dotrzeć do naszych kontrahentów i pokazać jak ważne jest dbanie o bioróżnorodność leśną - zauważa Aleksandra Robak, Quality and System Director w Grupie Akomex.

W polskiej edycji akcji, która w tym roku odbywa się w dniach 23-29 września, udział zadeklarowało prawie 100 firm – posiadających licencję FSC, w tym spółki z Grupy Akomex, Akomex (numer licencji: FSC-C125136) i DrukPak.

Źródło: AKOMEX Spółka z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764