logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”

  PR 27.09.2023, przeczytano 733 razy
ilustracja

Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz łagodzi zmiany klimatu i związane z tym negatywne zjawiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-akomex-dolacza-do-globalnej-kampanii-_tydzien-lasow-fsc_,401508,artykul.html

Tydzień lasów FSC” to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council (FSC), międzynarodową organizację not-for-profit, która wyznacza standardy dla odpowiedzialnej gospodarki leśnej,z uwzględnieniem aspektów społecznych, przyrodniczych i ekonomicznych, podkreślając korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Globalna akcja „Tydzień Lasów FSC” w tym roku przebiega pod hasłem „Zaufaj sile lasu”. Lasy zapewniają nie tylko naturalny i wszechstronny surowiec do celów gospodarczych, ale też filtrują powietrze, oczyszczają wodę, zapobiegają erozji gleby, zapewniając jednocześnie dom dla wielu gatunków roślin i zwierząt. Same drzewa natomiast, które doskonale magazynują CO2, przyczyniają się do przeciwdziałania zmianie klimatu. Akcja ma na celu zainspirowanie przedsiębiorców i konsumentów do podejmowania proekologicznych działań, w tym m.in. poprzez wybór certyfikowanych produktów.                      

- Kampania „Tydzień lasów FSC” podkreśla wartość terenów leśnych dla nas wszystkich i to, w jaki sposób wybór certyfikowanych produktów pochodzących ze zrównoważonych źródeł może pomóc w tworzeniu odpornych na zmiany lasów dla przyszłych pokoleń. To ważne działanie, ponieważ niewłaściwe prowadzenie gospodarki leśnej jest realnym zagrożeniem dla populacji dzikich zwierząt, owadów, a w konsekwencji nawet dla ludzi. Dlatego Grupa Akomex od lat działa zgodnie z wytycznymi certyfikatu ekojakości FSC, który pozwala identyfikować pozyskiwane drewno oraz pochodne półprodukty bez naruszenia bogactw biologicznych lasów. Posiadanie ekocertyfikatu potwierdza transparentność przepływu surowca na każdym etapie łańcucha produkcji. W trakcie „Tygodnia lasów FSC” chcemy poprzez liczne akcje komunikacyjne i aktywności dotrzeć do naszych kontrahentów i pokazać jak ważne jest dbanie o bioróżnorodność leśną - zauważa Aleksandra Robak, Quality and System Director w Grupie Akomex.

W polskiej edycji akcji, która w tym roku odbywa się w dniach 23-29 września, udział zadeklarowało prawie 100 firm – posiadających licencję FSC, w tym spółki z Grupy Akomex, Akomex (numer licencji: FSC-C125136) i DrukPak.

Źródło: AKOMEX Spółka z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764