logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Akomex z brązowym medalem Ecovadis za zrównoważony rozwój

  PR 07.04.2022, przeczytano 1124 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Akomex została nagrodzona brązowym medalem przez EcoVadis - czołową globalną agencję ratingową, zajmującą się oceną działań i praktyki przedsiębiorstw z perspektywy społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zaangażowania ekologicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-akomex-z-brazowym-medalem-ecovadis-za-zrownowazony-rozwoj,395413,artykul.html

Brązowy medal od EcoVadis Grupa Akomex otrzymała w wyniku oceny dokonywanej w 4 wymiarach: środowiskowym, społecznym, etycznym i dotyczącym łańcucha dostaw.

Certyfikaty takie jak EcoVadis staną się w przyszłości istotnym elementem procesu doboru kontrahentów, w kontekście rosnących oczekiwań interesariuszy względem brania pod uwagę przez firmy odpowiedzialności za ich oddziaływanie na środowisko naturalne i otoczenie społeczne.  Autentyczne i poparte faktami postępowanie w duchu "sustainability" ma szansę zaistnieć jako istotny czynnik przewagi konkurencyjnej na rynku.

– Uzyskanie certyfikatu zrównoważonego rozwoju EcoVadis na poziomie brązowym jest potwierdzeniem naszych przekonań i wysiłków. Jest też początkiem drogi jaką Grupa Akomex chce podążać w przyszłości. Szczególnie patrząc z perspektywy dobra kolejnych pokoleń obecnie nie ma alternatywy dla działań biznesowych uwzględniających ochronę i racjonalne gospodarowanie zasobami naszej planety – wyjaśnia Grzegorz Łajca, Prezes Grupy Akomex.

EcoVadis jest agencją ratingową oceniającą działania i praktyki dostawców w zakresie ich społecznej odpowiedzialności biznesu. Klienci są oceniani od 0 do 100 punktów przyznawanych w ramach czterech zagadnień: środowisko naturalne, działania społeczne, etyka oraz łańcuch dostaw. Ocena ta powstaje z wykorzystywaniem kompleksowej metodologii, która opiera się o międzynarodowe standardy, takie jak Global Reporting Index (GRI), ISO 26000 oraz założenia Global Compact. Dostawcy oceniani są pod kątem społecznej odpowiedzialności biznesu z uwzględnieniem sektora działalności, wielkości oraz lokalizacji.

Źródło: Grupa Akomex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764