logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Amica rozpoczyna kampanię ATL dla Fagor Electrodoméstico w Hiszpanii

  PR 25.05.2021, przeczytano 672 razy
ilustracja

22 maja br. Fagor Electrodoméstico, marka będąca częścią portfolio Grupy Amica, wystartowała z nową kampanią wizerunkową w Hiszpanii. Nawiązuje w niej m.in. do rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej oraz realizacji pasji pomimo trwającej od ponad roku pandemii. Akcja promocyjna dedykowana na tamtejszy rynek obejmuje telewizję, prasę oraz działania w digitalu, w tym w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-amica-rozpoczyna-kampanie-atl-dla-fagor-electrodom%C3%A9stico-w-hiszpanii,391620,artykul.html

Bycie blisko swoich konsumentów i wspieranie ich pasji pomimo trwającej pandemii to główny przekaz, na jaki stawia w najnowszej kampanii ta niezwykle rozpoznawalna i popularna hiszpańska marka. Działania promocyjne mają także na celu zwrócenie uwagi młodszej grupy odbiorców na rozpoczętą niedawno współpracę marki z globalnym brandem piłkarskim Atlético Madryt. Po podpisaniu umowy licencyjnej przez Grupę Amica w 2019 roku, Fagor znów zagościł na półkach hiszpańskich sieci handlowych i dystrybutorów.

Fempowerment w wydaniu marki Fagor Electrodoméstico

Dotarcie z aktualną komunikacją w segmencie młodszych konsumentów oraz konsekwentne przywracanie obecności Fagor w rozważaniach zakupowych dotychczasowych grup odbiorców to zadania marki na kolejne lata. Firma będzie je realizować m.in. przez nawiązanie do rosnącego i niezwykle popularnego trendu fempowermentu w Europie, wzmacniającego wizerunek marki wspierającej i dopasowanej do codziennych realiów, które wymagają sprawnego łączenia obowiązków domowych, pasji oraz zadań związanych z pracą czy też edukacją. Elementy te przenikają się szczególnie od momentu wybuchu pandemii, także w gospodarstwach domowych Hiszpanów, co marka postanowiła wykorzystać w najnowszej kreacji ATL.

– Fagor Electrodoméstico to marka szczególna w portfolio Grupy Amica. Dzięki umowie licencyjnej podpisanej pod koniec 2019 roku dostaliśmy możliwość eksploatacji brandu o bardzo podobnej rozpoznawalności i postrzeganiu wśród hiszpańskich konsumentów, z jaką mamy do czynienia w Polsce przy marce Amica. Prace nad platformą komunikacyjną oraz planem marketingowym trwały długo, obejmując m.in. pogłębione analizy badań konsumenckich oraz warsztaty z Hiszpanami, dzięki którym poznaliśmy realne postrzeganie i potrzeby ze strony końcowych użytkowników sprzętów AGD. Początkowy plan zakładał rozpoczęcie komunikacji w marcu 2020 r., jednakże pandemia opóźniła o rok i zmieniła całą platformę komunikacyjną dla marki. Wychodząc z pandemicznych realiów w Hiszpanii, mówimy głośno ¡QUÉ BIEN TENERTE CERCA!, czyli „Jak dobrze być blisko ciebie!”, podkreślając realne wsparcie sprzętów AGD w tym, co zmieniło się w funkcjonowaniu domostw w ciągu ostatniego roku  – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. Marketingu Grupy Amica.

Dziewczyny na boisko!

Prezentowany materiał to ukłon w stronę młodszej grupy odbiorców, a także podkreślenie profesjonalnej współpracy z globalnym brandem piłkarskim, jakim jest Atlético Madryt. W spocie widzimy młodą dziewczynkę, która z uwagi na obostrzenia nie może trenować na boisku piłkarskim, tak jak dotychczas. Jednak wraz ze wspierającym ją ojcem łączą w kuchni pasję dziewczynki i dodatkowe obowiązki domowe, wspólnie przełamując stereotypy i udowadniając, że dziewczynki mogą być świetnymi piłkarkami, zaś mężczyźni zaangażowanymi w prace domowe opiekunami.

– Rzeczywiście, projektując platformę komunikacyjną, chcieliśmy wykorzystać fenomen rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej, stąd dokładnie przeanalizowaliśmy opcje współpracy z największymi markami hiszpańskimi w tej dyscyplinie. Wybór Atlético Madryt nie był przypadkowy. Najdłużej prowadzona sekcja żeńskiej piłki nożnej, wiele tytułów i wyróżnień na boiskach Hiszpanii, a także wpisana w DNA klubu waleczność i poświęcenie idealnie dopełniały to, co dzięki zaangażowaniu zasobów Grupy Amica chcemy zaoferować pod marką FAGOR Electrodoméstico w Hiszpanii – dodaje Paweł Rydz.

Elementami kampanii są m.in. spot reklamowy prezentowany w telewizji, online oraz mediach społecznościowych, a także dedykowane treści i kreacje w prasie. Działania potrwają do końca czerwca. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Q&A Communications. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764