logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Amica wyróżniona za sponsoringowy debiut roku

  PR 18.03.2022, przeczytano 808 razy
ilustracja

Projekt sponsoringowy dla hiszpańskiej marki Fagor z Grupy Amica zdobył drugie miejsce w kategorii Debiut sponsoringowy 2021 roku, w prestiżowym konkursie Sport Biznes Polska. Stowarzyszenie przyznaje nagrody markom, które w innowacyjny i odważny sposób łączą biznes ze sponsorowaniem drużyn i sportowców indywidualnych. Nagroda dla Grupy Amica to efekt rozpoczęcia współpracy marki Fagor z żeńskimi klubami piłkarskimi: Atletico Madryt i Olympique Lyon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-amica-wyrozniona-za-sponsoringowy-debiut-roku,395166,artykul.html

Nagrody zostały wręczone 15 marca 2022 r., podczas gali wieńczącej kongres Sport Biznes Polska. Jury konkursu doceniło Grupę Amica za dopasowanie kanałów komunikacji przez sport do charakteru działalności firmy oraz wyróżniający styl na tle rynku i branży.

Grupa Amica od lat angażuje się w działania sponsoringowe drużyn sportowych. Mając na uwadze rosną popularność żeńskiego futbolu, za pośrednictwem marki Fagor od marca 2021 roku wspiera piłkarki Atletico Madryt, a w lipcu tego samego roku rozpoczęła współpracę z żeńską drużyną Olympique Lyon. Fagor to jedna z marek, pod którymi Grupa Amica oferuje swój sprzęt na rynku hiszpańskim i francuskim.

Umowa sponsoringowa z Atletico Madryt obowiązuje do zakończenia sezonu 2023-2024. Logotyp Fagor jest eksponowany m.in. na bandach LED podczas spotkań Atletico Madryt w ramach rozgrywek ligi hiszpańskiej, rozgrywek pucharowych Copa de la Reina, Pucharu UEFA kobiet, Supercopa Femenina oraz kobiecej Ligi Mistrzyń. Identyfikacja marki pojawia się również w przestrzeni stadionu oraz na stronie internetowej klubu. Marka sponsora jest wykorzystywana także w wywiadach oraz podczas sesji zdjęciowych piłkarek.  Również do zakończenia sezonu 2023-2024 obowiązuje obecna umowa Fagor z Olympique Lyon. Zakres współpracy również obejmuje ekspozycję logotypu podczas spotkań ligowych i pucharowych, w przestrzeni stadionu oraz podczas wywiadów, sesji zdjęciowych oraz w klubowych kanałach komunikacji online.

- Wsparcie sponsoringowe Atletico Madryt i Olympique Lyon niesie ze sobą olbrzymi potencjał komunikacyjny. Wiemy, jak ogromną siłę ma rosnący megatrend fempowermentu i chcemy go wspierać. Podejmowane przez Grupę Amica współprace wpisują się w dotychczasowe działania wizerunkowe związane z marką Fagor i otwierają przed nami wiele nowych możliwości dotarcia do konsumentów na rynkach w Europie Zachodniej – podkreśla Paweł Rydz, dyrektor marketingu Grupy.

Wsparcie marki Fagor dla żeńskiej piłki nożnej jest efektem pogłębionych analiz, które potwierdziły ogromną popularność żeńskiego futbolu w krajach Europy Zachodniej. Sukcesy piłkarek przyciągają na stadiony rosnące rzesze fanów. Do Atletico Madryt należy dotychczasowy rekord frekwencji na meczu kobiecej piłki nożnej – 60 739 widzów na meczu z piłkarkami FC Barcelona. Na najciekawsze mecze zawodniczek Olympique Lyon regularnie przychodzi ok. 35 tys. kibiców.

Źródło: Grupa Amica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764