logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Amica z prestiżowymi nagrodami Golden Arrow

  PR 16.07.2021, przeczytano 488 razy

Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone na gali pod koniec czerwca 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-amica-z-prestizowymi-nagrodami-golden-arrow,392298,artykul.html

„Polska Kronika Amica” to kampania adresowana do najlepszych sklepów niezależnych, z którymi Grupa Amica współpracuje w kanale sprzedaży hurtowej. Poza celami sprzedażowymi projekt miał za zadanie podkreślenie historii marki, jej korzeni oraz otoczenia rynkowego, zarówno w kontekście historycznym, jak i systemowym. Kampania została zrealizowana jesienią 2020 roku.

- W okresie pandemii dostrzegliśmy, że konsumenci, chcąc wesprzeć polską gospodarkę i miejsca pracy, chętniej sięgają po rodzime towary i produkty. Ten trend był punktem wyjścia do stworzenia „Polskiej Kroniki Amiki”, bazującej na historii, doświadczeniu i dziedzictwie naszej marki. Jesteśmy firmą z ponad 70-letnią tradycją i cieszymy się, że podkreślenie tej wartości w relacjach z naszymi klientami w obszarze B2B przyniosło dobre efekty – powiedział Jan Daniel, menedżer wsparcia sprzedaży i koordynator projektu w Grupie Amica.

Kampania zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech zdobyła nagrody w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Dodatkowo, wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B zdobył projekt „Dekady Amica”, zrealizowany od września 2020 roku do lutego 2021 roku. Jego adresatami były Studia Mebli Kuchennych, dla których komunikacja sprzedażowa została oparta na historii designu poprzednich dekad, które kształtowały markę Amica w ostatnich dziesięcioleciach.

Golden Arrow to ważne wydarzenie w branży, które organizowane jest od 2006 roku. Za jego pośrednictwem wyłaniane są największe i najlepiej przeprowadzone kampanie marketingowe. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla oceny ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars
Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
Zwiastun Dying Light 2 Stay Human autorstwa Platige Image z nagrodą Silver Drum w kategorii Animacja
W piątek, 23 września 2022 r., odbyła się ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i projekty. Wśród nagrodzonych w 28. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum znalazło się studio Platige Image, które otrzymało SILVER DRUM w kategorii Motion Craft - Animacja za trailer do gry Dying Light 2:...
Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.
Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. 20 nominacji powędrowało do VMLY&R. Zwycięzców poznamy już 7 października.
Druga edycja PR Wings za nami
15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 najwyższej klasy ekspertów, wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach. Podczas wydarzenia wręczono...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764