logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Amica z prestiżowymi nagrodami Golden Arrow

  PR 16.07.2021, przeczytano 678 razy

Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone na gali pod koniec czerwca 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-amica-z-prestizowymi-nagrodami-golden-arrow,392298,artykul.html

„Polska Kronika Amica” to kampania adresowana do najlepszych sklepów niezależnych, z którymi Grupa Amica współpracuje w kanale sprzedaży hurtowej. Poza celami sprzedażowymi projekt miał za zadanie podkreślenie historii marki, jej korzeni oraz otoczenia rynkowego, zarówno w kontekście historycznym, jak i systemowym. Kampania została zrealizowana jesienią 2020 roku.

- W okresie pandemii dostrzegliśmy, że konsumenci, chcąc wesprzeć polską gospodarkę i miejsca pracy, chętniej sięgają po rodzime towary i produkty. Ten trend był punktem wyjścia do stworzenia „Polskiej Kroniki Amiki”, bazującej na historii, doświadczeniu i dziedzictwie naszej marki. Jesteśmy firmą z ponad 70-letnią tradycją i cieszymy się, że podkreślenie tej wartości w relacjach z naszymi klientami w obszarze B2B przyniosło dobre efekty – powiedział Jan Daniel, menedżer wsparcia sprzedaży i koordynator projektu w Grupie Amica.

Kampania zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech zdobyła nagrody w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Dodatkowo, wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B zdobył projekt „Dekady Amica”, zrealizowany od września 2020 roku do lutego 2021 roku. Jego adresatami były Studia Mebli Kuchennych, dla których komunikacja sprzedażowa została oparta na historii designu poprzednich dekad, które kształtowały markę Amica w ostatnich dziesięcioleciach.

Golden Arrow to ważne wydarzenie w branży, które organizowane jest od 2006 roku. Za jego pośrednictwem wyłaniane są największe i najlepiej przeprowadzone kampanie marketingowe. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla oceny ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764