logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Amica z prestiżowymi nagrodami Golden Arrow

  PR 16.07.2021, przeczytano 187 razy

Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone na gali pod koniec czerwca 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-amica-z-prestizowymi-nagrodami-golden-arrow,392298,artykul.html

„Polska Kronika Amica” to kampania adresowana do najlepszych sklepów niezależnych, z którymi Grupa Amica współpracuje w kanale sprzedaży hurtowej. Poza celami sprzedażowymi projekt miał za zadanie podkreślenie historii marki, jej korzeni oraz otoczenia rynkowego, zarówno w kontekście historycznym, jak i systemowym. Kampania została zrealizowana jesienią 2020 roku.

- W okresie pandemii dostrzegliśmy, że konsumenci, chcąc wesprzeć polską gospodarkę i miejsca pracy, chętniej sięgają po rodzime towary i produkty. Ten trend był punktem wyjścia do stworzenia „Polskiej Kroniki Amiki”, bazującej na historii, doświadczeniu i dziedzictwie naszej marki. Jesteśmy firmą z ponad 70-letnią tradycją i cieszymy się, że podkreślenie tej wartości w relacjach z naszymi klientami w obszarze B2B przyniosło dobre efekty – powiedział Jan Daniel, menedżer wsparcia sprzedaży i koordynator projektu w Grupie Amica.

Kampania zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech zdobyła nagrody w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Dodatkowo, wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B zdobył projekt „Dekady Amica”, zrealizowany od września 2020 roku do lutego 2021 roku. Jego adresatami były Studia Mebli Kuchennych, dla których komunikacja sprzedażowa została oparta na historii designu poprzednich dekad, które kształtowały markę Amica w ostatnich dziesięcioleciach.

Golden Arrow to ważne wydarzenie w branży, które organizowane jest od 2006 roku. Za jego pośrednictwem wyłaniane są największe i najlepiej przeprowadzone kampanie marketingowe. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla oceny ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
Samsung ogłasza globalny konkurs kreatywny #Bespokedesignedbyyou
7 lipca wystartował globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou. Formuła konkursu jest ściśle związana z niedawną premierą linii lodówek Bespoke - to właśnie wokół niej skupia się kreatywne zadanie dla uczestników. Celem konkursu jest wyłonienie prawdziwych artystycznych talentów. Miejsce 1. nagrodzone zostanie lodówką Bespoke własnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764