logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Bukko wprowadza markę Animal Island

  PR 09.11.2021, przeczytano 1067 razy

Animal Island to nowa marka z branży pet food z kategorii premium. Firma posiada w swojej ofercie mokre posiłki i przekąski dla psów oraz kotów. Za przygotowanie i realizację strategii działań oraz pozycjonowania marki odpowiada warszawska agencja GRUPA BUKKO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-bukko-wprowadza-marke-animal-island,393707,artykul.html

- Branża pet food to jeden z obszarów, który bardzo się rozwinął w ostatnich latach, także w związku z pandemią COVID-19. Coraz więcej osób pozostających w domach decydowało się na poszerzenie rodziny o czworonoga. Wraz z rosnącą świadomością konsumencką Polacy zaczęli także poszukiwać coraz lepszej jakości produktów. Co więcej, według statystyk ta branża może jeszcze mocno rosnąć w najbliższych latach – mówi Ewa Buczny, MD z GRUPY BUKKO.

Animal Island to firma, która powstała w 2021 roku w Polsce. Oferuje karmy i przekąski dla psów oraz kotów z kategorii premium. Posiłki są pełne mięsa jakości human grade, czyli przeznaczonych do spożycia przez ludzi. Jednak jej portfolio jest znacznie szersze. Animal Island produkuje również akcesoria dla zwierząt - świece neutralizujące zapachy, szklane miseczki, talerzyki i pojemniki, które wkrótce będzie można zakupić.

- Absolutnie kochamy i szanujemy zwierzęta! Kochamy również całą przyrodę. Nasze produkty są naturalne i zdrowe, a przy tym szczególną uwagę zwracamy na ekologię. Każdy opiekun znajdzie u nas przepyszne posiłki, zdrowe przekąski, szklane i ekologiczne akcesoria. My również jesteśmy rodzicami psiaków i kociaków, dlatego rozumiemy potrzeby osób, które mają pod opieką te wspaniałe stworzenia. Mamy nadzieję, że będziemy dla nich odpowiedzią na wątpliwości i pytania, które nurtują ich każdego dnia. Bo w Animal Island wszystko ma znaczenie. - mówi Anna Derkacz, Business Development Manager w Animal Island.

Na początku produkty Animal Island będą sprzedawane poprzez platformę Allegro, jednak firma planuje uruchomić także własny sklep internetowy.

- Relacje ludzi ze zwierzętami zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Psy i koty stały się dla nas równoprawnymi członkami rodziny i zmieniają nasze domy w miejsca przyjazne i ciepłe. W zamian chcemy im zapewnić jak największą radość. W strategii Animal Island chcemy, aby firma towarzyszyła opiekunom i ich podopiecznym w codziennej relacji, pokazywała co ma znaczenie, a także informowała ich o badaniach czy rekomendacjach w zakresie zdrowego żywienia i opieki - mówi Adrianna Dytman-Pardyka, Senior Account Executive z GRUPY BUKKO.

GRUPA BUKKO opracowała pozycjonowanie marki oraz strategię obecności marki w internecie i zajmie się jej realizacją. Działania obejmują obsługę digital, m.in. social media i współpracę z influencerami. Za działania SEO i SEM odpowiada Performance Media.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: GRUPA BUKKO SP. Z O.O.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764