Animal Island to nowa marka z branży pet food z kategorii premium. Firma posiada w swojej ofercie mokre posiłki i przekąski dla psów oraz kotów. Za przygotowanie i realizację strategii działań oraz pozycjonowania marki odpowiada warszawska agencja GRUPA BUKKO.
- Branża pet food to jeden z obszarów, który bardzo się rozwinął w ostatnich latach, także w związku z pandemią COVID-19. Coraz więcej osób pozostających w domach decydowało się na poszerzenie rodziny o czworonoga. Wraz z rosnącą świadomością konsumencką Polacy zaczęli także poszukiwać coraz lepszej jakości produktów. Co więcej, według statystyk ta branża może jeszcze mocno rosnąć w najbliższych latach – mówi Ewa Buczny, MD z GRUPY BUKKO.
Animal Island to firma, która powstała w 2021 roku w Polsce. Oferuje karmy i przekąski dla psów oraz kotów z kategorii premium. Posiłki są pełne mięsa jakości human grade, czyli przeznaczonych do spożycia przez ludzi. Jednak jej portfolio jest znacznie szersze. Animal Island produkuje również akcesoria dla zwierząt - świece neutralizujące zapachy, szklane miseczki, talerzyki i pojemniki, które wkrótce będzie można zakupić.
- Absolutnie kochamy i szanujemy zwierzęta! Kochamy również całą przyrodę. Nasze produkty są naturalne i zdrowe, a przy tym szczególną uwagę zwracamy na ekologię. Każdy opiekun znajdzie u nas przepyszne posiłki, zdrowe przekąski, szklane i ekologiczne akcesoria. My również jesteśmy rodzicami psiaków i kociaków, dlatego rozumiemy potrzeby osób, które mają pod opieką te wspaniałe stworzenia. Mamy nadzieję, że będziemy dla nich odpowiedzią na wątpliwości i pytania, które nurtują ich każdego dnia. Bo w Animal Island wszystko ma znaczenie. - mówi Anna Derkacz, Business Development Manager w Animal Island.
Na początku produkty Animal Island będą sprzedawane poprzez platformę Allegro, jednak firma planuje uruchomić także własny sklep internetowy.
- Relacje ludzi ze zwierzętami zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Psy i koty stały się dla nas równoprawnymi członkami rodziny i zmieniają nasze domy w miejsca przyjazne i ciepłe. W zamian chcemy im zapewnić jak największą radość. W strategii Animal Island chcemy, aby firma towarzyszyła opiekunom i ich podopiecznym w codziennej relacji, pokazywała co ma znaczenie, a także informowała ich o badaniach czy rekomendacjach w zakresie zdrowego żywienia i opieki - mówi Adrianna Dytman-Pardyka, Senior Account Executive z GRUPY BUKKO.
GRUPA BUKKO opracowała pozycjonowanie marki oraz strategię obecności marki w internecie i zajmie się jej realizacją. Działania obejmują obsługę digital, m.in. social media i współpracę z influencerami. Za działania SEO i SEM odpowiada Performance Media.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Źródło: GRUPA BUKKO SP. Z O.O.