logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Canal+ z nowymi nazwami dwóch stacji

  PR 16.04.2021, przeczytano 258 razy

Od 15 kwietnia br. dwa lifestylowe kanały z portfolio CANAL+ funkcjonować będą pod nowymi nazwami. W ofercie CANAL+ DOMO i CANAL+ KUCHNIA widzowie znajdą zarówno znane już tytuły, jak i wiele nowości o różnorodnej tematyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-canal%2B-z-nowymi-nazwami-dwoch-stacji,391068,artykul.html

- Celem zmian jest lepsze wykorzystanie siły marki CANAL+ oraz podkreślenie różnorodności tematycznej oferty programowej pod brandem CANAL+. Stacje CANAL+ DOMO i CANAL+ KUCHNIA ze swoimi bogatymi ramówkami od lat znakomicie dopełniają naszą szeroką ofertę serialową, filmową i sportową. Teraz ich treści będą wzmacniać parasolowy brand CANAL+ i odwrotnie. - mówi Małgorzata Seck, wiceprezes ds. programowych CANAL+.

Portfolio kanałów to zarówno znane i lubiane produkcje, jak i wiele nowości o różnorodnej tematyce.  

Na widzów CANAL+ KUCHNIA czekają najlepsze programy zdradzające kulisy zdrowego stylu życia, wprowadzające w arkana sztuki kulinarnej oraz produkcje kulinarno-podróżnicze odkrywające tajemnice kuchni całego świata. Wśród nowości znajdą się takie programy, jak „Jakubiak rozgryza Polskę” autorstwa jednego z najpopularniejszych polskich szefów kuchni, czy najnowszy program powszechnie znanego i uwielbianego na całym świecie Jamiego Olivera „Jamie Oliver: łatwe przepisy na każdy dzień”.

Na antenie CANAL+ DOMO nie zabraknie programów poradnikowych. W produkcjach takich, jak „Remont w 48h” czy „Cudotwórcy” widzowie znajdą mnóstwo inspiracji i praktycznych wskazówek do zmian, zobaczą także wyjątkowe remonty i metamorfozy wnętrz. Z kolei w najnowszym autorskim programie ogrodniczym stacji „Grunt to ogród” prowadząca Katarzyna Bellingham przekaże widzom praktyczne i proste do zastosowania porady, dzięki którym każdy z nas będzie mógł założyć ogród marzeń, czy to w domu, czy na balkonie.  

Kanały dostępne są za pośrednictwem dekoderów CANAL+, w ofercie sieci kablowych oraz online, na platformie canalplus.com - wiodącym europejskim serwisie online z najszerszą w Polsce ofertą filmowo-serialową na życzenie oraz ze sportem na żywo.

Źródło: CANAL +

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydawcy oszczędzają dzięki alternatywnej ofercie na wysyłkę prenumeraty
Choć co jakiś czas wieszczy się koniec prasy drukowanej, ta uparcie nie odchodzi do lamusa. Gazety i czasopisma wciąż znajdują swoich odbiorców. Ciągle jest wiele osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez wizyty w kiosku. Dla wydawców, nie mniej istotna od sprzedaży detalicznej jest ta za pośrednictwem prenumeraty. W przypadku niektórych...
Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl
1 lipca 2021 r. Dariusz Facoń obejmie stanowisko szefa newsroomu Gazeta.pl. Do tej pory pracował jako wydawca serwisu Wiadomości, koordynował też działania korespondentów politycznych i redagował treści do serwisów newsowych. Facoń związany jest z portalem Gazeta.pl od 4 lat. W roli szefa newsroomu zastąpi Milenę Bryłę, która odchodzi z Agory.
Studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie to wspólny projekt Dziennika Gazety Prawnej oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Są unikatową propozycją na polskim rynku, oferują praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną...
Kolejny kwartał Gremi Media ze wzrostem rentowności
Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” kończy pierwsze trzy miesiące 2021 r., z EBITDA skorygowaną na poziomie nieznacznie wyższym od notowanego w pierwszym kwartale 2020 roku. Niekorzystne warunki gospodarcze nie przeszkodziły Gremi Media w kolejnym poprawieniu wskaźników rentowności, pomimo spadku przychodów ze sprzedaży związanego z pandemią...
TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764