logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ClickAd dla marki PicoP

   17.12.2010, przeczytano 1262 razy

Grupa ClickAd prowadzi kompleksową kampanię marketingową w Internecie towarzyszącą wprowadzeniu na polski rynek marki PicoP - mini projektora laserowego. Działania obejmują kampanię reklamową, stworzenie polskiej wersji serwisu internetowego i jego pozycjonowanie w wyszukiwarkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-clickad-dla-marki-picop,11769,artykul.html

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki PicoP na polskim rynku oraz wzrost sprzedaży. Akcja prowadzona jest w Internecie z wykorzystaniem reklamy typu display i linków sponsorowanych. Reklamy są zamieszczane w serwisach poświęconych nowym technologiom i oprogramowaniu, ekonomiczno-prawnych, informacyjnych, kulturalnych, podróżniczych oraz serwisach społecznościowych. Kampanią objęto witryny zrzeszone w największych sieciach reklamowych, m.in. Interia, WP, ARBOmedia, Ad-vice, IDM, Netshare. Kampania prowadzona jest w modelu odsłonowym (CPC) oraz sprzedażowym (CPS). Akcja potrwa do końca marca 2011 r.

Grupa ClickAd stworzyła także polską wersję strony internetowej www.picop.pl oraz odpowiada za jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Serwis pokazuje cechy produktu oraz umożliwia dokonanie zakupu online. Dodatkowo przygotowano kreacje reklam prasowych.

Za zintegrowane działania marketingu online odpowiadają poszczególne departamenty Grupy ClickAd. Kreacje reklamowe i serwis internetowy przygotowała ClickAd Sp. z o.o., planowaniem i zakupem mediów zajął się Adleader Sp. z o.o., a za pozycjonowanie w wyszukiwarkach odpowiada Direct Traffic Sp. z o.o.

Źródło: Perception PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764