Grupa ClickAd prowadzi kompleksową kampanię marketingową w Internecie towarzyszącą wprowadzeniu na polski rynek marki PicoP - mini projektora laserowego. Działania obejmują kampanię reklamową, stworzenie polskiej wersji serwisu internetowego i jego pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Celem kampanii jest budowanie świadomości marki PicoP na polskim rynku oraz wzrost sprzedaży. Akcja prowadzona jest w Internecie z wykorzystaniem reklamy typu display i linków sponsorowanych. Reklamy są zamieszczane w serwisach poświęconych nowym technologiom i oprogramowaniu, ekonomiczno-prawnych, informacyjnych, kulturalnych, podróżniczych oraz serwisach społecznościowych. Kampanią objęto witryny zrzeszone w największych sieciach reklamowych, m.in. Interia, WP, ARBOmedia, Ad-vice, IDM, Netshare. Kampania prowadzona jest w modelu odsłonowym (CPC) oraz sprzedażowym (CPS). Akcja potrwa do końca marca 2011 r.
Grupa ClickAd stworzyła także polską wersję strony internetowej www.picop.pl oraz odpowiada za jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Serwis pokazuje cechy produktu oraz umożliwia dokonanie zakupu online. Dodatkowo przygotowano kreacje reklam prasowych.
Za zintegrowane działania marketingu online odpowiadają poszczególne departamenty Grupy ClickAd. Kreacje reklamowe i serwis internetowy przygotowała ClickAd Sp. z o.o., planowaniem i zakupem mediów zajął się Adleader Sp. z o.o., a za pozycjonowanie w wyszukiwarkach odpowiada Direct Traffic Sp. z o.o.
Źródło: Perception PR