logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ClickAd dla marki PicoP

   17.12.2010, przeczytano 1182 razy

Grupa ClickAd prowadzi kompleksową kampanię marketingową w Internecie towarzyszącą wprowadzeniu na polski rynek marki PicoP - mini projektora laserowego. Działania obejmują kampanię reklamową, stworzenie polskiej wersji serwisu internetowego i jego pozycjonowanie w wyszukiwarkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-clickad-dla-marki-picop,11769,artykul.html

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki PicoP na polskim rynku oraz wzrost sprzedaży. Akcja prowadzona jest w Internecie z wykorzystaniem reklamy typu display i linków sponsorowanych. Reklamy są zamieszczane w serwisach poświęconych nowym technologiom i oprogramowaniu, ekonomiczno-prawnych, informacyjnych, kulturalnych, podróżniczych oraz serwisach społecznościowych. Kampanią objęto witryny zrzeszone w największych sieciach reklamowych, m.in. Interia, WP, ARBOmedia, Ad-vice, IDM, Netshare. Kampania prowadzona jest w modelu odsłonowym (CPC) oraz sprzedażowym (CPS). Akcja potrwa do końca marca 2011 r.

Grupa ClickAd stworzyła także polską wersję strony internetowej www.picop.pl oraz odpowiada za jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Serwis pokazuje cechy produktu oraz umożliwia dokonanie zakupu online. Dodatkowo przygotowano kreacje reklam prasowych.

Za zintegrowane działania marketingu online odpowiadają poszczególne departamenty Grupy ClickAd. Kreacje reklamowe i serwis internetowy przygotowała ClickAd Sp. z o.o., planowaniem i zakupem mediów zajął się Adleader Sp. z o.o., a za pozycjonowanie w wyszukiwarkach odpowiada Direct Traffic Sp. z o.o.

Źródło: Perception PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.
Remadays Warsaw 2021 – „Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Znanylekarz.pl w kampanii społecznej „Ty czujesz, my dbamy”
Kampania "Ty czujesz, my dbamy" skierowana jest do pacjentów z problemami skórnymi i ma na celu uświadomienie, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku...
X-Rite i Reprograf-Grafikus zapraszają na kolejne webinarium nt kontroli barwy
Firmy X-Rite i Reprograf-Grafikus zapraszają na kolejne webinarium przy „Kolorowej filiżance herbaty…”. Już 20 października br odbędzie się drugie webinarium z serii „Kolorowa filiżanka herbaty z X-Rite i Reprograf-Grafikus”. Teraz tematem głównym będzie „Aplikacja eXact manager” i jest skierowane głównie do drukarni i...
Niestandardowa realizacja Valentino na nośnikach Warexpo
Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764