logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Cloud Technologies przejęła sieć reklamową OAN

  PR 18.09.2017, przeczytano 692 razy

Cloud Technologies, do której należy jedna z największych na świecie hurtowni danych o preferencjach i zachowaniach internautów, 15 września br. podpisała umowę przyrzeczoną i tym samym zakończyła proces przejęcia OAN (Online Advertising Network). To sieć reklamowa, specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-cloud-technologies-przejela-siec-reklamowa-oan,33755,artykul.html

OAN dołączyła do notowanej na NewConnect grupy Cloud Technologies. Sieć reklamowa posiada szereg produktów i usług, które uzupełnią ofertę polskiego lidera Big Data marketingu. Należą do nich m.in. Context.ad — sieć reklamy kontekstowej, Business.ad sieć reklamy biznesowej, Video.ad — sieć reklamy video, Premium.ad, czyli sieć displayowych pakietów tematycznych, a także dedykowany produkt do rozwiązań performance’owych. OAN współpracuje zarówno z domami mediowymi, jak i platformami DSP. Dzięki dostępowi do autorskich rozwiązań Cloud Technologies, w tym m.in. do OnAudience.com, platformy DMP (data management platform) przetwarzającej ponad 9 mld anonimowych profili internautów w 187 państwach, klienci spółki mogą liczyć na nową jakość targetowania reklam.

— Fakt, że dołączyliśmy do najszybciej rozwijającej się polskiej spółki technologicznej, będącej niekwestionowanym liderem w analityce Big Data otwiera przed nami wiele nowych możliwości. Cloud Technologies posiada szereg rzadkich kompetencji i autorskie rozwiązania technologiczne, które niewątpliwie przyczynią się do umocnienia pozycji OAN na rynku. Są one atrakcyjne nie tylko dla reklamodawców, którym zależy na minimalizacji kosztów konwersji, lecz również dla wydawców, którzy odnotowują spore straty z powodu popularyzacji adblocków — mówi Rafał Szychowski, prezes OAN. Wraz z wiceprezesem zarządu Tomaszem Sokołem, będzie on dalej kierował spółką.

Nowy właściciel Online Advertising Network od 2011 roku dostarcza rozwiązania dla reklamodawców i wydawców z wykorzystaniem technologii Big Data. W skład grup kapitałowej Cloud Technologies wchodzą m.in. Audience Network, firma świadcząca usługi z zakresu big data consultingu i optymalizacji kampanii online oraz OnAudience.com, podmiot odpowiedzialny za globalną dystrybucję produktów i usług opartych o technologie stworzone przez Cloud Technologies, takie jak np. UnBlock czy platforma DMP.  Nowy podmiot w grupie kapitałowej ma przyczynić się do poszerzenia współpracy z wydawcami internetowymi, co doskonale wpisuje się w globalną strategię prowadzonej przez Piotra Prajsnara spółki.

— Zakup OAN to przemyślany krok, mający na celu poszerzenie oferty Audience Network, spółki z grupy Cloud Technologies, o szereg sprawdzonych rozwiązań do monetyzacji powierzchni reklamowej. Sieć reklamowa OAN wzmocniona o naszą platformę do analityki Big Data oraz technologię umożliwiającą wyświetlanie reklam osobom, posiadającym na swoich urządzeniach oprogramowanie przeznaczone do ich blokowania, pomoże wydawcom w zwiększeniu przychodów z reklamy internetowej — tłumaczy Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Źródło: Cloud Technologies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764